-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Код ДК 021:2015 -09310000-5 Електрична енергія (ДК 021:2015 -09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія))
Через відсутність технічної можливості редагувати поле оголошення "Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції" мовою, якою повинні складатися тендерні пропозиції є українська мова. Технічна документація (у разі наявності), яка викладена в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою, з урахуванням вимог пункту 7 розділу І тендерної документації.
Завершена
25 262 639.90
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 126 313.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 126 313.20 UAH
Період оскарження:
30.12.2020 18:15 - 28.01.2021 00:00
Вимога
Без відповіді
Вимога (скарга)
Номер:
dc94773d3c894556806ddde6dd1c3ec4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-30-005132-c.a8
Назва:
Вимога (скарга)
Вимога:
Надаємо оскарження, щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «СПІВДРУЖНІСТЬ ЕНЕРГО» по прекваліфікації перед аукціоном.
вимагаємо відмінити рішення щодо скасування Учасника ТОВ «СПІВДРУЖНІСТЬ ЕНЕРГО» (яке здійснено, з порушеннями – відсутній протокол тендерного комітету КП «ТВК» ЕМР) та надати, відповідно ТОВ «СПІВДРУЖНІСТЬ ЕНЕРГО» 24 години на виправлення невідповідностей, в іншому разі будемо вимушені надіслати скаргу до АМКУ, або надати інформацію, щодо порушень в проведені процедури закупівлі територіальному органу ДАСУ
Пов'язані документи:
Учасник
- Відповідь на надані зауваження 16.02.2021 20:52
Дата подачі:
16.02.2021 20:52
Вимога
Без відповіді
Вимога (скарга)
Номер:
0bea086048744d1580517edecac8edbe
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-30-005132-c.a7
Назва:
Вимога (скарга)
Вимога:
Надаємо оскарження, щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «СПІВДРУЖНІСТЬ ЕНЕРГО» по прекваліфікації перед аукціоном.
вимагаємо відмінити рішення щодо скасування Учасника ТОВ «СПІВДРУЖНІСТЬ ЕНЕРГО» (яке здійснено, з порушеннями – відсутній протокол тендерного комітету КП «ТВК» ЕМР) та надати, відповідно ТОВ «СПІВДРУЖНІСТЬ ЕНЕРГО» 24 години на виправлення невідповідностей, в іншому разі будемо вимушені надіслати скаргу до АМКУ, або надати інформацію, щодо порушень в проведені процедури закупівлі територіальному органу ДАСУ
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.02.2021 16:23
Вимога
Без відповіді
Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ВЕРАКС ЕНЕРДЖИ» вимогам тендерної документації та законодавству.
Номер:
a86448d0773e449f850396ed10778fef
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-30-005132-c.a6
Назва:
Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ВЕРАКС ЕНЕРДЖИ» вимогам тендерної документації та законодавству.
Вимога:
1. Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до п. 2 Таблиці 1 додатку 2 до Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається Інформаційна довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які знаходяться у трудових відносинах з учасником.
До довідки додаються: документи (на кожного зазначеного в довідці працівника), що підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень, та накази про прийняття на роботу (або трудові договори).
На наш погляд, зазначення відмінку множини у тендерній кваліфікації свідчить про надання інформації про, як найменш, 2 (двох) працівників.
До складу Тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ВЕРАКС ЕНЕРДЖИ» надано довідку (вих. № 28/01/2021-12 від 28.01.2021р.) про наявність працівників відповідної кваліфікації, наступного змісту: «Цим повідомляю, що ТОВ «ВЕРАКС ЕНЕРДЖИ» має в наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які знаходяться у трудових відносинах з учасником, а саме: - Директор Находкін Дмитро Сергійович.». До довідки додано диплом про вищу освіту директора та наказ про призначення.
Звертаємо увагу, що умовами Тендерної документації Замовника вимагалось надання інформації про наявність в Учасника саме працівників (множина, що свідчить про кількість якнайменш 2-х), а не лише уповноваженої особи!
Окрім цього, до складу Тендерної пропозиції Учасником надано наказ №1АП від 01.12.2018р. «Про затвердження Антикорупційної програми та визначення Уповноваженого з питань запобігання та протидії корупції», згідно з яким обов’язки відповідального за реалізацію Антикорупційної програми Товариства покладені на заступника директора Рак Василя Васильовича. Додатково: ТОВ «ВЕРАКС ЕНЕРДЖИ» в складі тендерної документації на вимоги ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надав документ «Антикорупційна програма». У наказі Товариства №1АП, п.5 визначено, що цей наказ набуває чинності з дня його підписання та підлягає оприлюдненню на офіційному сайті ТОВ «Веракс Енерджі», проте на офіційному сайті http://www.verax.com.ua/ (який зазначено самим Учасником у гарантійному листі вих. № 28/01/2021-08 від 28.01.2021р.) нам не вдалось віднайти цей наказ, а отже він не виконаний самим Учасником. Окрім того, додаток 1 до наказу (сама антикорупційна програма) не затверджена Учасником жодним чином.
Але, у поданій довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації Учасником ТОВ «ВЕРАКС ЕНЕРДЖИ» не надано інформації про заступника директора Рак В.В., як і не надані документи про його кваліфікацію і перебування у трудових відносинах з Товариством. Згідно зазначеної вище довідки, Учасник має лише одного кваліфікованого працівника – директора Находкіна Д.С.
2. Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації, для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (их)* договору (ів) до довідки Учасником додаються, зокрема: Розрахункові документи, що підтверджують факт поставки товару, підписані сторонами та завірені печатками, у разі наявності печаток.
Знову таки, Замовником зазначено документи – це множина. А отже, Замовником вимагалось надання документів, що підтверджують факт поставки товару за увесь час дії Договору!
У довідці вих. №28/01/2021-02 від 28.01.2021р., Учасником зазначено інформацію про укладений аналогічний Договір з Селянським (Фермерським) Господарством Куцарєва Ф.С. (код ЄДРПОУ 22493291) № 01-19 від 01.02.2019р. Згідно додатку №1 до Договору (заява-приєднання), початок постачання електричної енергії з 01 березня 2019 року, але Учасником надано лише акт купівлі продажу № 05/20-01-19 від 31.05.2020 року за період постачання електричної енергії з 01.05.2020р. по 31.05.2020р. Також наданий акт не містить ані посади, ані П.І.Б. підписанта з боку Споживача, що взагалі позбавляє акт статусу «НАЛЕЖНОГО ПЕРВИННОГО ДОКУМЕНТУ» у розумінні вимог податкового законодавства! А отже, Учасником не виконано вимог Замовника, передбачених Тендерною документацією.
3. Щодо надання документів, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи.
Всупереч вимогам, визначеним пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації та згідно ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», якщо сума угоди перевищує 50% чистих активів товариства, така угода повинна обов'язково бути узгоджена загальними зборами учасників. Вартість чистих активів визначається станом на кінець попереднього кварталу. Згідно П(С)БО (Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку) 19, чисті активи - активи підприємства за вирахуванням його зобов'язань. Отже, у разі, якщо учасник є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника та/або протокол загальних зборів учасників згідно змісту якою уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі.
Оскільки Учасником не надані документи (про вартість чистих активів та протоколу про надання дозволу укласти Договір за результатами цієї закупівлі) на виконання п. 1 розділу ІІІ тендерної документації та згідно ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», тендерна пропозиція в цій частині не відповідає вимогам тендерної документації.
Окрім того, наданий Учасником протокол №10/06/2020 Загальних зборів учасників, складено з порушенням чинного законодавства та законодавчих актів України, що ставить під сумнів щодо наявності кворуму присутніх учасників на загальних зборах, у зв’язку із відсутністю поіменного голосування по кожному пункту порядку денного загальних зборів учасників Товариства та правомочність рішень, що були прийняті на даному засіданні. У протоколі повинні бути вказані хоча б мінімальні істотні умови - сторони і предмет угоди, ціна.
Ідентична підстава Замовника, стала причиною для відмови інших Учасників процедури закупівлі, а саме: ТОВ «ОВІС ТРЕЙД», ТОВ «СПІВДРУЖНІСТЬ ЕНЕРГО» та ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВЕНЕРГО»!!!
З аналізу тендерної пропозиції зазначеного учасника випливають численні її невідповідності чинному законодавству та тендерній документації, які були проігноровані Замовником, та є підставою для відхилення Замовником КП «ТВК» ЕМР тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЕРАКС ЕНЕРДЖИ», на підставі вимог статті 31 Закону.
Вимагаємо скасувати рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕРАКС ЕНЕРДЖИ» (код ЄДРПОУ: 39252809) за процедурою закупівлі —«ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-30-005132-c.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.02.2021 13:46
Вимога
Без відповіді
Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ЮНІКОР ЕНЕРДЖІ» вимогам тендерної документації та законодавству.
Номер:
c1728f5452924e5b88195d283bb437ea
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-30-005132-c.c5
Назва:
Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ЮНІКОР ЕНЕРДЖІ» вимогам тендерної документації та законодавству.
Вимога:
У відповідності до п. 5 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону, зазначені у Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації), шляхом подання довідки у довільній формі.
1. Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до п. 3 Таблиці 1 додатку 2 до Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (их)* договору (ів), за формою:
№
з/п Назва організації (замовника), з якою було укладено договір ПІБ, посада, контактної особи (замовника), телефон Предмет договору Дата та номер договору Ціна договору (грн.)
Строк та
стан виконання договору
Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника
Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (их)* договору (ів) до довідки додаються: - Договір(и) відповідно до довідки з усіма додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами; - Розрахункові документи, що підтверджують факт поставки товару, підписані сторонами та завірені печатками, у разі наявності печаток; - Відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору (не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття). *Аналогічними договорами вважаються: договори поставки товару згідно з предметом закупівлі. Зазначені документи надаються щодо кожного такого договору та повинні відповідати вимогам цього пункту.
ТОВ «Юнікор Енерджі» у складі тендерної пропозиції надано копію Договору про постачання електричної енергії споживачу № 01-01/21 від 09.12.2020 року, укладений учасником з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ «ГЕЛІКОН» (код ЄДРПОУ 35245211).
Згідно з п. 3.1 Договору, початком постачання електричної енергії Споживачу є дата, зазначена в заяві-приєднанні, яка є додатком №1 до цього Договору.
Пунктом 3.4 Договору визначено, що Договірні (заявлені) обсяги постачання електричної енергії визначаються та погоджені сторонами у Додатку №3 до цього Договору.
У відповідності до п. 5.5 Договору, розрахунковим періодом за цим Договором є календарний місяць.
Згідно із Заявою-приєднання до Договору (Додаток №1 до Договору) початок постачання з «01» січня 2021 року.
Згідно з п. 4.3 Комерційної пропозиції (Додаток №2 до Договору), до 15 числа місяця, наступного за розрахунковим, Постачальник проводить звіряння розрахунків та надає Споживачу підписані акти приймання-передачі електроенергії.
У додатку №3 до Договору підписаному обома Сторонами, яким передбачені Договірні (заявлені) обсяги постачання електричної енергії, періодом споживання зазначено 2021 рік (з січня по грудень), без зазначених обсягів споживання взагалі, не кажучи про грудень 2020 року!
До тендерної пропозиції у якості документу, що підтверджує факт поставки товару надано копію акту купівлі-продажу (прийняття-передавання) електричної енергії №1 від 15 січня 2021 року. Згідно наданого акту, Постачальник продав, а Споживач купив електричну енергію в період з 01.12.2020р. по 31.12.2020р. Звертаємо увагу, що копія акту завірена печаткою Учасника та підписом якоїсь особи, без зазначення посади і П.І.Б., на відміну від усіх інших копій документів наданих Учасником ТОВ «Юнікор Енерджі» у складі Тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 1.1.2 Правил роздрібного ринку електричної енергії затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312 (далі - ПРРЕЕ):
договір про постачання електричної енергії споживачу - домовленість двох сторін (електропостачальник і споживач), що є документом певної форми, яка передбачає постачання всього обсягу фактичного споживання електричної енергії споживачем у певний період часу одним електропостачальником за вільними цінами;
розрахунковий період - період часу, зазначений у договорі, за який визначається обсяг спожитої та/або розподіленої/переданої електричної енергії, величина потужності та здійснюються відповідні розрахунки
Згідно з п. 1.2.7 ПРРЕЕ, постачання електричної енергії здійснюється електропостачальником на підставі договору про постачання електричної енергії споживачу, який розробляється електропостачальником на основі Примірного договору про постачання електричної енергії споживачу (додаток 5 до цих Правил) та укладається в установленому цими Правилами порядку.
Пунктами 3.1.8, 3.1.9 розділу 3 ПРРЕЕ визначено, що договір постачання електричної енергії споживачу укладається між електропостачальником та споживачем та передбачає постачання споживачу всього обсягу фактичного споживання електричної енергії за певним об’єктом у певний період часу одним електропостачальником відповідно до обраної споживачем комерційної пропозиції. Споживання електричної енергії без укладення відповідних договорів на роздрібному ринку не допускається.
Окрім того, п. 3.1.4 ПРРЕЕ, Електропостачальник перед початком постачання електричної енергії споживачам, електроустановки яких приєднані до електричних мереж на території діяльності оператора системи, повинен укласти договір електропостачальника про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії з оператором системи, на підставі якого отримати доступ до мереж оператора системи з метою реалізації своїх прав та виконання обов’язків та функцій як електропостачальника по відношенню до споживачів, електроустановки яких приєднані на відповідній території до мереж оператора системи, узгодивши умови щодо необхідного інформаційного обміну, взаємних прав, обов’язків та відповідальності сторін, а також порядок виставлення рахунків за послуги з розподілу/передачі електричної енергії.
Згідно заяви-приєднання до Договору (додаток 1) об’єкти Споживача ТОВ «Компанія «Гелікон» розташовані на території Оператора системи розподілу (ОСР) – Приватне акціонерне товариство «Волиньобленерго». Згідно сайту ОСР, Договір електропостачальника про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії з оператором системи Учасником ТОВ «Юнікор Енерджі» укладено 07.12.2020 року, якому присвоєно № 109/20-Р. Вказана інформація обов’язково оприлюднюється ОСР на офіційному сайті http://energy.volyn.ua/#gsc.tab=0 . Перевірити вказану або актуальну інформацію можливо на зазначеному сайті за вкладками: Споживачам – Розподіл електричної енергії – Реєстр електропостачальників.
З огляду на вимоги спеціалізованого законодавства в області електропостачання, та аналіз поданих ТОВ «Юнікор Енерджі» тендерної пропозиції документів (Договір укладений 09.12.2020р., у Додатку 1 до договору - початок постачання електричної енергії з 01.01.2021 року), постачання електричної енергії з 01 грудня 2020 року Споживачу - ТОВ «КОМПАНІЯ «ГЕЛІКОН» неможливо, з огляду на специфіку роботи учасників ринку та Операторів системи!!! А отже наданий акт купівлі-продажу містить недостовірну інформацію та не відповідає дійсності.
Лише цей єдиний факт свідчить про надання до Тендерної пропозиції Учасником ТОВ «Юнікор Енерджі» недостовірної інформації. Окрім того, на око, підписи з боку Споживача на дослідженому Договорі та копіях акту і відгуку різняться.
У відповідності до вимог пп.1 п.4 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо: 1) учасник процедури закупівлі, зокрема:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону;
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону.
2. Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до п. 2 Таблиці 1 додатку 2 до Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається Інформаційна довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які знаходяться у трудових відносинах з учасником.
До довідки додаються: документи (на кожного зазначеного в довідці працівника), що підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень, та накази про прийняття на роботу (або трудові договори).
На наш погляд, зазначення відмінку множини у тендерній кваліфікації свідчить про надання інформації про, як найменш, 2 (двох) працівників.
До складу Тендерної пропозиції Учасником ТОВ «Юнікор Енерджі» надано довідку (вих. № 13-27/01/2021 від 27.01.2021р.) про кваліфікацію уповноваженої особи, наступного змісту: «ТОВ «ЮНІКОР ЕНЕРДЖІ», в особі Генерального директора Немсадзе Вахтанга Гурамовича, який діє на підставі Статуту повідомляє Вам, що ТОВ «ЮНІКОР ЕНЕРДЖІ» має в наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які знаходяться у трудових відносинах з учасником, а саме: - Генеральний директор Немсадзе Вахтанг Гурамович. Додатки: диплом про вищу освіту та наказ про призначення.
Звертаємо увагу, що умовами Тендерної документації Замовника вимагалось надання інформації про наявність в Учасника саме працівників (множина, що свідчить про кількість якнайменш 2-х), а не лише уповноваженої особи!
3. Щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Пп. 7, 8 п. 1 Таблиці 2 додатку 2 до Тендерної пропозиції, для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає: Довідку у довільній формі, що підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі: Відповідно до вимог статті 17 Закону учасник завантажує довідку у довільній формі на фірмовому бланку за підписом уповноваженої особи учасника, яка підтверджує відсутність тієї чи іншої підстави:
7) учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
8) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». У разі наявності такої інформації, необхідно зазначити прізвища, ім’я, по батькові кінцевого бенефіціарного власника (контролера) або обґрунтування відсутності зазначеної інформації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
До складу Тендерної пропозиції Учасником надано довідку (вих. № 02-27/01/2021 від 27.01.2021р.) про відсутність підстав відмови в участі ТОВ «ЮНІКОР ЕНЕРДЖІ» у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Довідка надана наступного змісту: «ТОВ «ЮНІКОР ЕНЕРДЖІ», в особі Генерального директора Немсадзе Вахтанга Гурамовича, який діє на підставі Статуту повідомляє про відсутність підстав тендерного комітету у відмові в участі процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: …
7) учасник процедури закупівлі ТОВ «ЮНІКОР ЕНЕРДЖІ» не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
8) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». У разі наявності такої інформації, необхідно зазначити прізвища, ім’я, по батькові кінцевого бенефіціарного власника (контролера) або обґрунтування відсутності зазначеної інформації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань,…
На нашу думку, у довідці, Учасником не деталізовано інформацію щодо відкритої у відношенні ТОВ «ЮНІКОР ЕНЕРДЖІ» ліквідаційної процедури, а також невідомо хто? і де? повинен зазначити про П.І.Б. кінцевого бенефіціарного власника (контролера) ТОВ «ЮНІКОР ЕНЕРДЖІ».
4. Щодо надання інформації про банківські рахунки.
Пунктами 8,9 Таблиці 4 (Документи, що мають бути подані учасником у складі своєї тендерної пропозиції для підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам) Додатку 2 до Тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати, зокрема:
8. Сканований оригінал довідки з обслуговуючого банку (банків) про наявність відкритих рахунків (у тому числі спецрахунку з зазначенням номеру рахунку, за яким буде здійснюватись оплата Споживачем вартості електричної енергії за Договором виключно шляхом перерахування коштів на спецрахунок Постачальника), видану не раніше ніж за тридцять календарних днів до дати подання Учасником пропозиції.
9. Сканований оригінал довідки (листа, іншого документу тощо) від уповноваженого органу ДФС (органів ДПС) про інформацію щодо зареєстрованих рахунків в банківських установах учасника, виданих не раніше дати оголошення закупівлі.
У складі Тендерної пропозиції Учасником надано довідку (вих. № 04-27/01/2021 від 27.01.2021р.) «Відомості про учасника», згідно якої у довідці в графі Банківські реквізити зазначено UA 30377090000026001001302056 в АТ «Європейський промисловий банк».
Додатково у вказаній довідці Учасника не зазначено скороченого найменування Учасника, що вимагалось Замовником у встановленій формі довідки, яка міститься у таблиці №3 Додатку №2 до Тендерної документації.
Вказаний банківський рахунок наявний у довідці ГУ ДПС у м. Києві від 27.01.2021р. вих. № 6670/6/26-15-12-01-26, проте на виконання вимог п. 8 Таблиці 4 Додатку 2 до Тендерної документації, ТОВ «ЮНІКОР ЕНЕРДЖІ» не надано сканованого оригіналу довідки з обслуговуючого банку АТ «Європейський промисловий банк». А отже, Учасником вкотре не дотримано вимог Замовника, зазначених у Тендерній документації.
5. Щодо надання документів, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи.
Всупереч вимогам, визначеним пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації та згідно ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», якщо сума угоди перевищує 50% чистих активів товариства, така угода повинна обов'язково бути узгоджена загальними зборами учасників. Вартість чистих активів визначається станом на кінець попереднього кварталу. Згідно П(С)БО (Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку) 19, чисті активи - активи підприємства за вирахуванням його зобов'язань. Отже, у разі, якщо учасник є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника та/або протокол загальних зборів учасників згідно змісту якою уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі.
Оскільки Учасником не надані документи (про вартість чистих активів та протоколу про надання дозволу укласти Договір за результатами цієї закупівлі) на виконання п. 1 розділу ІІІ тендерної документації та згідно ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», тендерна пропозиція в цій частині не відповідає вимогам тендерної документації.
Окрім того, наданий Учасником протокол №10/12/2020 Загальних зборів засновників, складено з порушенням чинного законодавства та законодавчих актів України, що ставить під сумнів щодо наявності кворуму присутніх учасників на загальних зборах, у зв’язку із відсутністю поіменного голосування по кожному пункту порядку денного загальних зборів учасників Товариства та правомочність рішень, що були прийняті на даному засіданні. У протоколі повинні бути вказані хоча б мінімальні істотні умови - сторони і предмет угоди, ціна.
Ідентична підстава Замовника, стала причиною для відмови інших Учасників процедури закупівлі, а саме: ТОВ «ОВІС ТРЕЙД», ТОВ «СПІВДРУЖНІСТЬ ЕНЕРГО» та ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВЕНЕРГО»!!!
З аналізу тендерної пропозиції зазначеного учасника випливають численні її невідповідності чинному законодавству та тендерній документації, які були проігноровані Замовником, та є підставою для відхилення Замовником КП «ТВК» ЕМР тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЮНІКОР ЕНЕРДЖІ», на підставі вимог статті 31 Закону.
Вимагаємо скасувати рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮНІКОР ЕНЕРДЖІ» (код ЄДРПОУ: 43397507) за процедурою закупівлі —«ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-30-005132-c.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога (Юнікор) від 16.02.2021р. 16.02.2021 13:44
Дата подачі:
16.02.2021 13:45
Вимога
Без відповіді
Щодо відповідності тендерної пропозиції ПАТ «ЕК «БАРВІНОК» вимогам тендерної документації та законодавству
Номер:
0f8b31c212544524ad1c8eac235b21b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-30-005132-c.c4
Назва:
Щодо відповідності тендерної пропозиції ПАТ «ЕК «БАРВІНОК» вимогам тендерної документації та законодавству
Вимога:
Згідно з протоколом розгляду тендерної пропозиції від 11.02.2021р. підставою для відхилення Замовником Пропозиції Скаржника стало наступне:
- всупереч вимогам, визначеним в Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації, Учасником у складі своєї пропозиції надано довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю (у тому числі, складських приміщень, транспортних засобів тощо) з зазначенням правової підстави користування ними вих. № 4047 від 28.01.2021 року, в якій Учасником в п. 1 розділу «ПРИМІЩЕННЯ» зазначено договір оренди №03/20/19 від 27.12.2019 року, проте підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази зазначеної у довідці, а саме договір оренди № 03/20/19 від 27.12.2019 року, Учасником у складі тендерної пропозиції відсутнє; Щодо ненадання Договору, то таке твердження Замовника не відповідає дійсності, оскільки у довідці Учасником допущено технічну описку, а саме у довідці (вих. № 4047 від 28.01.2021р.) зазначено невірно № Договору замість 03/20/9 зазначено 03/20/19. Скан з оригіналу Договору суборенди нежитлового приміщення (за адресою м. Харків, вул. Р.Роллана 12) наявний у тендерній пропозиції учасника у файлі з найменуванням «_1.2 Договори оренди приміщень (оригінали)». Це є формальною помилкою у розумінні п.2 ПЕРЕЛІКУ формальних помилок (затвердженому Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710).
- всупереч вимогам, визначеним в Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації, Учасником у складі своєї пропозиції не надано документу, а саме наказу про прийняття на роботу заступника ген.директора з питань постачання електричної енергії Дерюгіна Ігора Миколайовича, що зазначений Учасником у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які знаходяться у трудових відносинах з учасником №4048 від 28.01.2021 року, натомість у складі тендерної пропозиції Учасником надано Наказ про переведення Дерюгіна І.М. від 28.11.2019 року №114, що суперечить вимогам Замовника; Фактично наказ про прийняття на роботу Дерюгіна І.М. на посаду заступника ген.директора з питань постачання електричної енергії відсутній, оскільки вказаний працівник був переведений з посади начальника відділу з питань постачання електроенергії. Наказ про переведення на іншу роботу, який наданий у складі тендерної пропозиції відповідає вимогам ст. 32 Кодексу законів про працю України. Вказаний наказ є документом, який свідчить про розширення кола обов’язків робітника та зміну істотних умов праці при продовженні роботи на ПАТ «ЕК «БАРВІНОК». Отже, за цих обставин ПАТ «ЕК «БАРВІНОК» наданий наказ про переведення працівника на іншу роботу, а не наказ про прийняття на роботу. Наказ про переведення робітника свідчить про те, що трудові відносини не припинені, а продовжені. Тому вважаємо, що зміст наказу про переведення на іншу посаду робітника відповідає вимогам, визначеним Замовником у тендерній документації.
- всупереч вимогам, визначеним в Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації, Учасником у складі своєї пропозиції надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) від 28.01.2021 року №4049 та для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (их)* договору (ів) до довідки надано договір(и) відповідно до довідки з усіма додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами, а саме договір про постачання електричної енергії споживачу (приєднання) № 12/18/3 від 03.12.2018 року та розрахункові документи, що підтверджують факт поставки товару, із накладанням електронного підпису та печаток, з недотриманням вимог статті 207 Цивільного Кодексу України, а саме: використання при вчиненні правочинів факсимільного відтворення підпису за допомогою засобів механічного, електронного або іншого копіювання, електронного підпису або іншого аналога власноручного підпису допускається у випадках, встановлених законом, іншими актами цивільного законодавства, або за письмовою згодою сторін, у якій мають міститися зразки відповідного аналога їхніх власноручних підписів;
Усі господарські операції, відображаються в бухгалтерському обліку методом їх суцільного і безперервного документування (документація). Підставою для бухобліку господарських операцій є первинні документи (ч. 1 ст. 9 Закону від 16.07.99 р. № 996-XIV «Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні», далі – Закон № 996). Пунктом 2 ст. 9 Закону України від 16 липня 1999 року № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (далі – Закон № 996) визначено, що первинні та зведені облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати обов’язкові реквізити, визначені цим пунктом. Первинні документи, складені в електронній формі, застосовуються у бухгалтерському обліку за умови дотримання вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг. Статтею 1 Закону України від 23 травня 2003 року № 852-IV «Про електронний цифровий підпис» визначено, що електронний цифровий підпис є різновидом електронного підпису, отриманого за результатом криптографічного перетворення набору електронних даних, який додається до цього набору або логічно з ним поєднується і дає змогу підтвердити його цілісність та ідентифікувати підписувача. Копією документа на папері для електронного документа є візуальне подання електронного документа на папері, яке засвідчене в порядку, встановленому законодавством (ст. 7 Закону України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг»). Згідно зі ст. 6 Закону № 851, накладенням електронного підпису завершується створення електронного документа. Отже, електронний документ, який складено відповідно до вимог чинного законодавства та який містить усі необхідні реквізити, має таку ж юридичну силу, як і документ, складений у паперовому вигляді. А посилання Замовника на вимоги ст. 207 ЦК України є недоречними.
- всупереч вимогам Таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано Статут зареєстрований 03.10.2014 року, що не відповідає вимогам визначених пунктом 13 розділу ІІ Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення ведення бізнесу та залучення інвестицій емітентами цінних паперів» від 16.11.2018 року № 2210-VIII, статути та внутрішні положення підлягають приведенню у відповідність із зазначеним Законом публічним акціонерним товариствам до 1 січня 2019 року та у зв’язку із зазначеним, не може бути прийнятим до розгляду Замовником; По-перше, звертаємо увагу, що, ПАТ «ЕК «БАРВІНОК» є приватним акціонерним товариством, а не публічним, тому вважаємо посилання Замовника щодо невідповідності Статуту учасника вимогам чинного законодавства України такими, що не заслуговують на увагу. По-друге, вимога Таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації передбачає подання учасником у складі Тендерної пропозиції Статуту зі змінами та доповненнями (у разі наявності зареєстрованих змін). Жодних інших критеріїв до затребуваного документу не зазначено, а отже аналіз відповідності установчого документу точно не входить до компетенції Замовника.
- всупереч вимогам, визначеним в Таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації, а саме, у складі тендерної пропозиції, Учасником не надано листа-згоди на здійснення обробки персональних даних згідно з вимогами Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 р. № 2297-VI від працівника Косарихіної Н.А., персональні дані якої надані учасником у складі тендерної пропозиції. Так, у складі тендерної пропозиції Учасником надано копію зазначеного документу, що унеможливлює визначити Замовником достовірність даних; По-перше, вказаний документ не є кваліфікаційним або іншим критерієм, який є 100% підставою для відхилення пропозиції Учасника. По-друге, до тендерної пропозиції у файлі «_2.3 Лист-згода на обробку персональних даних (від працівників, оригінали)» міститься скан-копія з оригіналу листа-згоди працівника Косаріхіної Н.А. підписаний працівником ручкою чорного кольору. Окрім того, додатково учасником (у файлі «_2.3.1 Лист-згода на обробку персональних даних (від працівників, копії)») надано листи-згоди на обробку персональних від працівників, які завірені підписом уповноваженої особи та завірені печаткою ПАТ «ЕК «БАРВІНОК». Учасник готовий надати оригінал листа-згоди нарочно, щоб Замовник впевнився в справжності даного документу.
- всупереч вимогам, визначеним в Таблиці 4 Додатку 2 до тендерної документації а саме, у складі тендерної пропозиції, Учасником надано довідку про веб-сайт від 28.01.2021 року №4074 без зазначення опису його відповідності вимогам Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 р. №312, що вимагалось Замовником. Надана у тендерній пропозиції довідка про веб-сайт (вих. № 4074 від 28.01.2021р.) містить посилання на сайт та його відповідність вимогам пп. 14 та пп. 15 п. 5.2.2. р. 5.2 «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 року № 312. Тобто, у довідці наявне посилання на відповідність сайту конкретній нормі чинного законодавства. Окрім того, довідка надана ПАТ «ЕК «БАРВІНОК» містить посилання на сайт, де Замовник власноруч може впевнитися у відповідності сайту вимогам чинного законодавства.
Таким чином, з боку учасника – ПАТ «ЕК «БАРВІНОК» було надано вичерпний пакет документів, що підтверджують наявність обладнання, кваліфікованих працівників, та іншої інформації затребуваної Замовником у тендерній документації.
Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника, зокрема, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 (двадцяти чотирьох) годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення Учасниками виявлених невідповідностей.
Відповідно до вимог ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Отже, у разі якщо під час розгляду виявлено виключно невідповідності, визначені частиною шістнадцятою статті 29 Закону, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Не розмістивши у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, Замовник - КП «Тепловодоканал» ЕМР порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону. На нашу думку, Замовник мав надати право ПАТ «ЕК «БАРВІНОК» виправити помилки і відповідно не мав права відхилити пропозиції на обраній підставі.
Враховуючи наведене, Пропозиція ПАТ «ЕК «БАРВІНОК» була неправомірно відхилена КП «Тепловодоканал» ЕМР.
Вимагаємо скасувати рішення про відхилення учасника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «БАРВІНОК» (код ЄДРПОУ: 33675278) за процедурою закупівлі —«ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-30-005132-c (яке здійснено, з порушеннями – відсутній протокол тендерного комітету КП «ТВК» ЕМР) та надати, відповідно ПАТ «ЕК «БАРВІНОК» 24 години на виправлення невідповідностей, в іншому разі будемо вимушені надіслати скаргу до АМКУ, або надати інформацію, щодо порушень в проведені процедури закупівлі територіальному органу ДАСУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.02.2021 13:35
Вимога
Без відповіді
Всупереч чинному законодавству, Замовник ігнорує численні невідповідності учасника ТОВ «ЮНІКОР ЕНЕРДЖІ» та допускає його до аукціону
Номер:
9cd8cb3af0334b7d98da16c513b9c050
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-30-005132-c.c3
Назва:
Всупереч чинному законодавству, Замовник ігнорує численні невідповідності учасника ТОВ «ЮНІКОР ЕНЕРДЖІ» та допускає його до аукціону
Вимога:
ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВЕНЕРГО» уважно вивчила тендерну документацію конкурентів. Всупереч чинному законодавству, Замовник ігнорує численні невідповідності учасника ТОВ «ЮНІКОР ЕНЕРДЖІ» та допускає його до аукціону.
Відповідно до вимог Д.2 Табл.3 п.3 на підтвердження вимог документально підтвердженого досвід учасник має надати Договір, Розрахункові документи, що підтверджують факт поставки товару. Учасник ТОВ «ЮНІКОР ЕНЕРДЖІ» надав документ «3.1.1 ТОВ «ЮНІКОР ЕНЕРДЖІ» – Договір» (згідно якого, п. 5.5 Розрахунковим періодом за цим Договором, є календарний місяць та документ «3.1.1 ТОВ «ЮНІКОР ЕНЕРДЖІ» - Акт контрагент 01-20211» в якому Замовник (ТОВ «Компанія «Гелікон») сплачує учаснику лише половину місяця, всупереч встановленими в Комерційній пропозиції (п.3.4 Додаток № 2 до Договору про постачання електричної енергії споживачу 01-01/21 від 09 грудня 2020року). Тобто учасник ТОВ «ЮНІКОР ЕНЕРДЖІ» підроблює первинні документи («3.1.1 ТОВ «ЮНІКОР ЕНЕРДЖІ» - Акт контрагент 01-20211»), або не виконує своїх зобов’язань за наведеним вище Договором. На додаток до цього, відгук учасника ТОВ «ЮНІКОР ЕНЕРДЖІ». До того ж, відгук учасника ТОВ «ЮНІКОР ЕНЕРДЖІ» не відповідає вимогам тендерної документації.
Вважаємо що Учасник ТОВ «ВЕРАКС ЕНЕРДЖИ» не виконав дані вимоги.
Далі, учасник ТОВ «ЮНІКОР ЕНЕРДЖІ» в складі тендерної документації надав документ «МТЗ» де серед вказаного обладнання та МТБ вказав лише ноутбук та програмне забезпечення. Проте, відповідно вимог встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. та відповідно до п. 8.3.17. «Правил роздрібного ринку» – необхідно мати, якщо не кол-центр, то хоча б офіс/структурний підрозділ.
А головне, відповідно до Модельного Статуту (Постанова Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 року №376) та «… вимогам, визначеним пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації та згідно ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю …» уповноважена особа учасника ТОВ «ЮНІКОР ЕНЕРДЖІ» на має права на вчинення значних правочинів, без протоколу про надання повноважень,.про що Замовник детально, неодноразово описав при відхиленні учасників ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВЕНЕРГО», ТОВ «ОВІС ТРЕЙД», ТОВ «СПІВДРУЖНІСТЬ ЕНЕРГО»
Вимагаємо відмінити рішення щодо допуску Учасника ТОВ «ЮНІКОР ЕНЕРДЖІ» до аукціону в іншому разі будемо вимушені надіслати скаргу до АМКУ, або надати інформацію, щодо порушень в проведені процедури закупівлі територіальному органу ДАСУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.02.2021 09:25
Вимога
Без відповіді
Всупереч чинному законодавству, Замовник ігнорує численні невідповідності учасника ТОВ «ВЕРАКС ЕНЕРДЖИ» та допускає його до аукціону.
Номер:
d96ff300ffd14681936cd53c049fe006
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-30-005132-c.c2
Назва:
Всупереч чинному законодавству, Замовник ігнорує численні невідповідності учасника ТОВ «ВЕРАКС ЕНЕРДЖИ» та допускає його до аукціону.
Вимога:
ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВЕНЕРГО» уважно вивчила тендерну документацію конкурентів. Всупереч чинному законодавству, Замовник ігнорує численні невідповідності учасника ТОВ «ВЕРАКС ЕНЕРДЖИ» та допускає його до аукціону.
ТОВ «ВЕРАКС ЕНЕРДЖИ» в складі тендерної документації на вимоги ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» надав документ «Антикорупційна програма» (Наказ №1АП від 01 грудня 2018р. Про затвердження Антикорупційної програми та визначення Уповноваженого з питань запобігання та протидії корупції). Відповідно до даного наказу уповноваженим прийнято заступника директора Рак Василя Васильовича, проте відповідно до документу «кваліфікація» учасник ТОВ «ВЕРАКС ЕНЕРДЖИ» має в наявності лише одного працівника – Директора, Находкіна Дмитра Сергійовича. До того ж, відповідно до Положення ХVI п.4 Антикорупційної програми учасника раз на рік уповноважений дає рекомендації, а керівник має врахувати їх або відхилити, проте у учасника ТОВ «ВЕРАКС ЕНЕРДЖИ» немає жодних відміток про підтвердження чи відхилення змін.
Далі, учасник ТОВ «ВЕРАКС ЕНЕРДЖИ» в складі тендерної документації надав документ «МТЗ» де серед вказаного обладнання та МТБ вказав лише пару ноутбуків та мобільний телефон. Проте відповідно вимог встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. та відповідно до п. 8.3.17. «Правил роздрібного ринку» – необхідно мати, якщо не кол-центр, то хоча б офіс/структурний підрозділ.
Також, відповідно до вимог Д.2 Табл.3 п.3 на підтвердження вимог документально підтвердженого досвід учасник має надати розрахункові документи, що підтверджують факт поставки товару, проте учасник ТОВ «ВЕРАКС ЕНЕРДЖИ» надав лише документ «СФГ Куцарева Акт» (договір аналогічного досвіду діяв від 01.02.2019р до 31.05.2020р.) Вважаємо? що Учасник ТОВ «ВЕРАКС ЕНЕРДЖИ» не виконав дані вимоги.
Вимагаємо відмінити рішення щодо допуску Учасника ТОВ «ВЕРАКС ЕНЕРДЖИ» до аукціону в іншому разі будемо вимушені надіслати скаргу до АМКУ, або надати інформацію, щодо порушень в проведені процедури закупівлі територіальному органу ДАСУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.02.2021 09:23
Вимога
Без відповіді
Відповідь на надані зауваження
Номер:
4bb4790aa56845f6b0e46318c42c92d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-30-005132-c.c1
Назва:
Відповідь на надані зауваження
Вимога:
Надаємо оскарження, щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВЕНЕРГО» по прекваліфікації перед аукціоном.
вимагаємо відмінити рішення щодо скасування Учасника ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВЕНЕРГО» (яке здійснено, з порушеннями – відсутній протокол тендерного комітету КП «ТВК» ЕМР) та надати, відповідно ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВЕНЕРГО» 24 години на виправлення невідповідностей, в іншому разі будемо вимушені надіслати скаргу до АМКУ, або надати інформацію, щодо порушень в проведені процедури закупівлі територіальному органу ДАСУ
Пов'язані документи:
Учасник
- Відповідь на зауваження.pdf.p7s 16.02.2021 09:20
- Відповідь на зауваження.pdf 16.02.2021 09:20
Дата подачі:
16.02.2021 09:20