-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
послуги з постійного та обов'язкового аварійно-рятувального обслуговування окремих території міста Миколаєва та потенційно-небезпечних об'єктів комунальної форми власності
Торги не відбулися
8 993 303.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 45 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 45 000.00 UAH
Номер:
ec093f6ae9a3438b8ad2402978b31a26
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-02-05-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.02.2021 00:00
Період моніторингу:
05.02.2021 13:12 - 27.02.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.02.2021 № 85
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-12-30-001471-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 30 грудня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 05.02.2021.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частин третьої та шостої статті 17, пунктів 2, 11, 18 частини другої статті 22, частини третьої статті 32 Закону, а також невідповідність підстав для відхилення тендерних пропозицій учасників в тендерній документації підставам, зазначеним у статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку, а саме: скасувати рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції учасника Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Миколаївській області та допущення до аукціону тендерної пропозиції учасника Державний воєнізований гірничорятувальний (аварійно-рятувальний) загін Державної служби України з надзвичайних ситуацій; відмінити тендер відповідно до частини першої статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 лютого 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Миколаївської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 30.12.2020 № 25 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників Державного воєнізованого гірничорятувального (аварійно-рятувального) загону Державної служби України з надзвичайних ситуацій, Аварійно-рятувального загону спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Миколаївській області; вимога учасника про усунення порушення; протокол розгляду тендерних пропозицій.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна документація не відповідає вимогам Закону, а саме:
- на порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовник в тендерній документації для об’єднання учасників не зазначив умови щодо надання інформації та способу підтвердження їх відповідності установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону;
- на порушення пункту 18 частини другої статті 22 Закону Замовник в тендерній документації не визначив вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю;
- Замовник в тендерній документації для переможця процедури закупівлі визначив строк для подання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, який є меншим, ніж зазначений в частині шостій статті 17 Закону;
- на порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовник в тендерній документації для переможця процедури закупівлі не визначив спосіб підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 12 статті 17 Закону;
- Замовник в тендерній документації встановив підстави для відхилення тендерних пропозицій учасників, які не відповідають підставам, зазначеним у статті 31 Закону;
- на порушення частини третьої статті 32 Закону Замовник в тендерній документації зазначив підстави для відміни тендеру, що не передбачені частинами першою та другою статті 32 Закону.
Крім того, Замовником в тендерній документації при визначенні строку, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, не дотримано вимог статті 253 Цивільного кодексу України та пункту 11 частини другої статті 22 Закону, а саме: не вказано подію, з якою пов'язано початок перебігу строку дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними.
За результатами моніторингу процедури закупівлі також встановлено, що на порушення частини першої статті 31 Закону Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію учасника Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Миколаївській області.
Так, відповідно до інформації з протоколу розгляду тендерних пропозицій, тендерну пропозицію цього учасника Замовником відхилено у зв’язку з тим, що «Забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції (пункт 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації), а саме не завантажено документ у форматі PDF».
Разом з тим, у складі тендерної пропозиції учасника Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Миколаївській області наданий архів «1492_АРЗ_СП_ГУ_ДСНС_Гарантія_29_01_2021.rar», який містить файл «1492_АРЗ_СП_ГУ_ДСНС_Гарантія_29_01_2021.pdf» з банківською гарантією забезпечення тендерної пропозиції від 29.01.2021 № 1492/21-ТК, та файли «1492_АРЗ_СП_ГУ_ДСНС_Гарантія_29_01_2021.pdf.(1).P7S»,«1492_АРЗ_СП_ГУ_ДСНС_Гарантія_29_01_2021.pdf.(2).P7S» з кваліфікованим електронним підписом та печаткою. Отже, забезпечення тендерної пропозиції надано учасником у форматі pdf.
Враховуючи вище вказане, тендерна пропозиція учасника Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Миколаївській області відповідає вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині надання учасником забезпечення тендерної пропозиції та незаконно відхилена Замовником з підстави, зазначеної в протоколі розгляду тендерних пропозицій.
Разом з тим, за результатами моніторингу встановлено, що на порушення частини першої статті 31 Замовник не відхилив та допустив до аукціону тендерну пропозицію другого учасника процедури закупівлі - Державного воєнізованого гірничорятувального (аварійно-рятувального) загону Державної служби України з надзвичайних ситуацій.
Так, в пункті 2.3 додатку 1 до тендерної документації для підтвердження можливості здійснення заходів щодо запобігання або ліквідації надзвичайних ситуацій, зазначених у пункті 2.1, та виконання інших робіт зазначених у пункті 2.2 додатку 1 тендерної документації, Замовник зобов’язав учасників «надати копію свідоцтва про атестацію аварійно-рятувальної служби дійсної протягом 2021 року». Натомість, надане учасником Державний воєнізований гірничорятувальний (аварійно-рятувальний) загін Державної служби України з надзвичайних ситуацій у складі тендерної пропозиції «Свідоцтво про атестацію аварійно-рятувальної служби» від 05.05.2016 серія МК № 367 (файл «Свідоцтво атестація.pdf») дійсне до 05.05.2021, тобто, не протягом 2021 року, що не відповідає вимогам Замовника.
Отже, тендерна пропозиція учасника Державний воєнізований гірничорятувальний (аварійно-рятувальний) загін Державної служби України з надзвичайних ситуацій підлягала відхиленню та недопущенню до аукціону Замовником.
Період усунення порушень:
08.02.2021 13:25 - 23.02.2021 00:00
Дата публікації висновку:
08.02.2021 13:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З урахуванням вимог висновку органу державного фінансового контролю про результати моніторингу процедури закупівлі рішенням тендерного комітету відмінено процедуру відкритих торгів UA-2020-12-30-001471-b відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону, в зв'язку неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
09.02.2021 10:47
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- rejectionOfBidsNotByLaw: Так
Опис:
-
Дата публікації:
09.02.2021 12:02