• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Гранульована пелета з деревини листяних порід для опалення

Завершена

700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
Номер: 403a805c9a3e41008a8217eca1766973
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-02-11-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.02.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 11.02.2021 15:47 - 05.03.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.02.2021 Одеса № 94 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 10.02.2021. В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 11.02.2021 № 94 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу (унікальний номер дата оприлюднення) Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі 1 2 3 4 2 UA-2020-12-29-010511-a 29.12.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, annushka_8212@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозиції встановлено порушення абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема вжити заходів передбачених статтями 29 та 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 лютого 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Коноплянської сільської ради Іванівського району Одеської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 29.12.2020 № 131, тендерну документацію (із змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 25.01.2021 № 15, тендерну пропозицію учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛАТМІР ГРИГОРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ (далі – ФОП Платмір Г.В.), протокол (рішення) засідання тендерного комітету Замовника від 02.02.2021 № 21 щодо визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Платмір Г.В. та прийняття рішення про намір укласти договір з ФОП Платмір Г.В., повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 02.02.2021, відповідь Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби оприлюднена в електронній системі закупівель 16.02.2021. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Платмір Г.В., якого визначено переможцем процедури закупівлі (протокол (рішення) засідання тендерного комітету Замовника від 02.02.2021 № 21, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 02.02.2021), у той час, коли тендерна пропозиція учасника ФОП Платмір Г.В. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Так, відповідно до пункту 7 Додатку № 5 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: належним чином завірений протокол випробувань з зазначенням фактичних технічних характеристик на товар який виготовлений не раніше другого півріччя 2020 року виданий на виробника. Так, учасником ФОП Платмір Г.В. надано у складі тендерної пропозиції протокол випробувань від 02.06.2020 реєстр № UA 0877/2020/3.1, згідно з яким дата доставки проби в лабораторію 01.06.2020 та дата проведення випробувань 02.06.2020, тобто наданий протокол випробувань виданий на товар, який виготовлений раніше другого півріччя 2020 року, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника. Відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Під час проведення моніторингу процедури закупівлі Південним офісом Держаудитслужби 12.02.2021 через електронну систему закупівель Замовнику надано запит про надання пояснень щодо обґрунтування прийнятого рішення у зв’язку з виявленням зазначених невідповідностей тендерної пропозиції учасника ФОП Платмір Г.В. умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Замовником 16.02.2021 через електронну систему закупівель надано відповідні пояснення, які не спростовують факти виявлених невідповінестей тендерної пропозиції учасника ФОП Платмір Г.В. умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Отже, Замовником на порушення абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Платмір Г.В. у той час, коли тендерна пропозиція учасника ФОП Платмір Г.В. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Період усунення порушень: 17.02.2021 12:28 - 04.03.2021 00:00
Дата публікації висновку: 17.02.2021 12:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерним комітетом було скасовано рішення про визначення переможцем фізичну особу-підприємця Платміра Григорія Валерійовича за процедурою закупівлі –ДК 021:2015 (CPV): 03410000-7 – Деревина (Гранульована пелета з деревини листяних порід для опалення) та відхилено тендерну пропозицію учасника відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
Дата публікації звіту: 18.02.2021 11:15

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: -
Дата публікації: 19.02.2021 12:55

Запити/Пояснення