-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Вершкове масло
Завершена
4 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 42 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 42 000.00 UAH
Номер:
2a0a9072d8cc41868bd79692721d1172
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-30-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.07.2021 00:00
Період моніторингу:
30.07.2021 16:05 - 21.08.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
30.07.2021 № 394
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 30.07.2021 № 394
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-12-29-001369-c 29.12.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору (укладання додаткових угод) та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 29.12.2020 № 1 зі змінами згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 25.01.2021 б/н, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 29.12.2020 та роз’яснення Замовника на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, оприлюднені 30.12.2020, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ) від 19.01.2021 № 923-р/пк-пз, тендерні пропозиції учасників фізичної особи – підприємця Мазаратій Н.І., товариства з обмеженою відповідальністю «Переяслав-Молпродукт» (ТОВ «Переяслав-Молпродукт»), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 04.02.2021 № 1, від 05.02.2021 № 2, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 05.02.2021, договір про закупівлю
від 16.02.2021 № 24, укладений між Замовником та ТОВ «ТОВ «Переяслав-Молпродукт», додаткові угоди від 30.03.2021 № 1, від 27.07.2021 № 2, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення надане Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ, не здійснювався.
За результатом моніторингу порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Період усунення порушень:
09.08.2021 14:38 - 13.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
09.08.2021 14:38
Запити/Пояснення
Номер:
bc87cd83a8d144c0a5462122a6c590bb
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
05.08.2021 10:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Вершкове масло» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-29-001369-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6ab601f409f4449887926773903c27c3
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
09.08.2021 09:12
Опис:
Пояснення на запит
(ID моніторингу: UA-M-2021-07-30-000062)
Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради в реагування на запит про надання пояснення в рамках моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015— 15530000-2 Вершкове масло, ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-29-001369-c повідомляє наступне:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Якісні та технічні характеристики встановлені виходячи з вимог законодавства України, а саме:
Предмет закупівлі Одиниці виміру Загальна очікувана кількість
Масло вершкове жирністю не менше 72,5 % кг 21000
Товар повинен бути безпечним, придатним до споживання. Не повинен містити харчові добавки, ароматизатори.
Масло солодковершкове «селянське» жирністю не нижче 72,5%, фасоване від 0,2 кг до 1 кг. Масло вершкове має бути щільним, однорідним, поверхня на зрізі має бути блискуча, колір світло-жовтий, смак і запах характерний маслу вершковому, без сторонніх запахів і присмаків. Дефекти недопустимі.
На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність. Без ГМО, що має бути зазначено на упаковці
Предмет закупівлі повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам (ДСТУ (ГОСТ) або ТУ), затвердженим у встановленому законодавством України порядку, відповідати вимогам Законів України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами), «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 р. №142-V, спільних наказів МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах», від 15.08.2006 р. №620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах».
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі визначений у відповідності до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом аналізу інформації про ціни товарів, які містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках. У якості аналітичних матеріалів, за рекомендацією вищезазначеного Міністерства, з урахуванням вимог, викладених у проекті договору Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради використано дані:
ціни на продукти харчування Міністерства фінансів України станом на грудень 2020 року,https://index.minfin.com.ua/ua/markets/wares/prods/;
інформацію про середні споживчі ціни на окремі продовольчі товари по Київській області у листопаді-грудні 2020 року,
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення згідно кошторису на 2021 рік, враховуючи кількість одиниць предмета закупівлі очікувана вартість складає 4 200 000,00 грн.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», Управлінням освіти і науки Білоцерківської міської ради було розміщено на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту: http://bila-cerkva.osv.org.ua/2020-15-18-12-28-07-2021/