-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Вершкове масло
Завершена
4 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 42 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 42 000.00 UAH
Період оскарження:
29.12.2020 10:41 - 29.01.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо тендерної документації
Номер:
40657664c0c44d5eb57ef46c9680e1b5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-29-001369-c.c2
Назва:
Скарга щодо тендерної документації
Скарга:
29.12.2020 Замовником - Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради оголошені відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15530000-2 - Вершкове масло ( Вершкове масло) з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі» (очікувана вартість 4`200`000.00 грн (з ПДВ)
30.12.2020 оприлюднено тендерну документацію зі змінами та проект договору для проведення відкритих торгів на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15530000-2 - Вершкове масло ФО-П Мазаратій Наталія Іванівна має намір взяти участь у вказаній процедурі. Після ознайомлення із тендерною документацією, ФО-П Мазаратій Наталією Іванівною було виявлено дискримінаційний підхід Замовника щодо вимог надання учасниками деяких документів. Адже документи, які є обов’язковими до надання учасниками, не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинному законодавству України. ФО-П Мазаратій Наталія Іванівна повідомляє про встановлення Замовником в тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників в частині:
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга уо білацерква- масло.pdf 06.01.2021 14:48
- рішення від 11.01.2021 № 224+ лист замовнику.pdf 12.01.2021 11:09
- інформація про резулятивну частину рішення від 19.01.2021 № 923.pdf 20.01.2021 16:57
- рішення від 19.01.2021 № 923.pdf 22.01.2021 19:59
- Відповідь на скаргу.doc 14.01.2021 11:25
- Відповідь на скаргу.pdf 14.01.2021 11:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.01.2021 17:15
Дата розгляду скарги:
19.01.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.01.2021 11:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.01.2021 19:59
Дата виконання рішення Замовником:
25.01.2021 16:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесено зміни до тендерної документації відповідно Рішення АМКУ від 19.01.2021р. № 923
Вимога
Вирішена
Технічна специфікація
Номер:
8b90247cb366470db87b402de5459023
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-29-001369-c.c1
Назва:
Технічна специфікація
Вимога:
Згідно вимог Тендерної документації (Додаток № 4 до Тендерної документації Технічна специфікація) у п. 4 наявна вимога про надання “договір на санітарну обробку автотранспортних засобів дійсний на термін виконання договору постачання; акт про надані послуги на спеціалізовані транспортні засоби, якими планується здійснюватись постачання предмету закупівель із внесенням всіх записів, які дозволяють транспортування товару; не більше місячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій”.
На законодавчому рівні не передбачено обов'язкове залучення сторонніх осіб для виконання робіт щодо санітарної обробки автотранспортних засобів.
На підставі вище викладеного, ПРОСИМО внести зміни до Тендерної документації, а саме: додати абзац: В разі виконання дезінфекційних робіт власними силами, надати документи на правові підстави проведення дезінфекції автотранспорту Учасника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.12.2020 14:34
Вирішення:
Добрий день. Будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено