• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Масло вершкове вагове (жирність не нижче 72,5%)

Завершена

246 375.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 231.88 UAH
Номер: 654ef878d812490abe46b1404b99a418
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-02-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.06.2021 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 02.06.2021 10:15 - 25.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 01.06.2021 № 275 Дніпро Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 01.06.2021 № 275 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-12-28-005722-c 28.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 50) 715-93-42, vikaksvika@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 8 частини 1 статті 10 Закону. За результатом аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону. За результатом аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця установлено порушення частини 4 статті 41 Закону. За результатами аналізу питань дотримання законодавства під час визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до істотних умов договору (укладання додаткових угод) та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель 08.06.2021, відповідно до додаткової угоди від 08.06.2021 № 1 Замовником розірвано Договір від 24.05.2020 № 21-015, укладений з ТОВ «САВВА ГРУПП».
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 квітня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору (укладання додаткових угод) та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Знам’янський психоневрологічний інтернат (далі – Замовник), тендерну документацію (зі змінами), тендерні пропозиції ФОП Могилей Вікторія Вікторівна, ФОП Басова Лариса Степанівна ТОВ «САВВА ГРУПП», протокол засідання тендерного комітету від 14.01.2021 № 4, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 17.02.2021 № 23, від 23.02.2021 № 26, від 01.03.2021 № 28, від 09.03.2021 № 31, протокол засідання тендерного комітету від 01.04.2021 № 42/1, протокол розгляду тендерних пропозицій від 27.04.2021 № 51, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ) від 15.02.2021 №2668-р/пк-пз, від 26.03.2021 № 6173-р/пк-пз та від 21.04.2021 № 8660-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 05.05.2021, договір про закупівлю товарів від 24.05.2020 № 21-015, укладений між Замовником та ТОВ «САВВА ГРУПП» (далі – Договір), додаткова угода від 08.06.2021 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 09.06.2021. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що Замовником оприлюднене повідомлення про намір укласти договір 05.05.2021, в той час, як прийнято рішення про визначення переможця процедури закупівлі 27.04.2021, чим порушено вимоги пункту 8 частини 1 статті 10 Закону. За результатом аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю установлено, що Замовником оприлюднений Договір без Додатку № 01, який є невід’ємною частиною договору, чим порушено вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону. Також, за результатом аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця установлено, що Договір укладений з порушенням частини 4 статті 41 Закону, в частині, умови договору відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця, а саме: ціна Договору не відповідає ціні тендерної пропозиції переможця. Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 43 Закону, договір, укладений з порушенням вимог частини 4 статті 41 Закону є нікчемним. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель 08.06.2021, відповідно до додаткової угоди від 08.06.2021 № 1 Замовником розірвано Договір від 24.05.2020 № 21-015, укладений з ТОВ «САВВА ГРУПП».
Період усунення порушень: 16.06.2021 11:57 - 03.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 16.06.2021 11:57

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionContracting: Так
Опис: -
Дата публікації: 12.08.2021 15:23

Запити/Пояснення