Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення частини 3 статті 31 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо недопущення вказаних порушень в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18.06.2021.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 22.01.2021 № б/н (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЕЛІТМАГІСТРАЛЬ», ТОВ «БК ЄВРОДОР», ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 23.02.2021, повідомлення про намір укласти договір від 04.03.2021, договір від 16.03.2021 № 2, додаткові угоди від 16.04.2021 № 1, від 21.04.2021 № 2, від 16.06.2021 № 3.
Відповідно до частини 3 статті 31 Закону № 922-VIII у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Аналізом інформації розміщеної в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЕЛІТМАГІСТРАЛЬ» надано вимогу від 28.02.2021, однак Замовником не надано відповідь на таку вимогу, чим порушено ч. 3 ст. 31 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
24.06.2021 14:08 - 10.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
24.06.2021 14:08
Опис звіту:
Як вбачається з Висновку, за результатами проведення моніторингу встановлені порушення ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон України), а саме у зв’язку з ненадання відповіді на вимогу ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЕЛІТМАГІСТРАЛЬ» від 28.02.2021. Разом з тим, повідомляємо наступне. Відповідно до вимог Закону України, зокрема вказаною ч.3 ст. 31 Закону України регламентовано, що замовник зобов’язаний надати відповідь на вимогу не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Разом з тим, звертаємо увагу, що вимога ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЕЛІТМАГІСТРАЛЬ» надійшла 28.02.2021 о 22.41 (тобто у неділю, що є вихідним днем). Починаючи з 01.03.2021 та у подальшому у замовника не було можливості надати будь-яку відповідь через електронну систему закупівель, оскільки до 23.59 (28.02.2021) тривав період оскарження щодо прийнятого на етапі прекваліфікації рішення від 23.02.2021 (додатково, документальне підтвердження уповноваженого органу додаємо). З урахуванням наведеного, вважаємо, що в діях департаменту відсутні порушення вимог ст. 31 Закону України.
Дата публікації звіту:
01.07.2021 15:23