Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо виконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, встановлено порушення вимог частини 22 статті 18 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме: скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ЗАПОРІЖЛІФТ" та рішення про визначення фізичної особи-підприємця Тимошенка Віктор Прохорович переможцем процедури закупівлі – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів код CPV за ДК 021:2015 - 50750000-7 (Технічне обслуговування ліфтів)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-24-000361-c та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 01 » червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Спеціалізована медико-санітарна частина» Енергодарської міської ради Запорізької області (далі – Замовник) на 2021 рік; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням Уповноваженої особи, що оформлено протоколом від 24 грудня 2020 року № 1; тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАПОРІЖЛІФТ» та фізичної особи-підприємця Тимошенко Віктор Прохорович; протоколи Уповноваженої особи від 18.01.2021 № б/н та від 10.03.2021 № 47; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, що оприлюднено в електронній системі закупівель 10 березня 2021 року; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.02.2021 № 2683-р/пк-пз та від 31.03.2021 № 6575-р/пк-пз.
Під час моніторингу встановлено, що рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 31.03.2021 № 6575-р/пк-пз Замовника зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ЗАПОРІЖЛІФТ" та рішення про визначення фізичної особи-підприємця Тимошенка Віктор Прохорович переможцем процедури закупівлі – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів код CPV за ДК 021:2015 - 50750000-7 (Технічне обслуговування ліфтів)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-24-000361-c.
Частиною 22 статті 18 Закону визначено, що рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Попри це, станом на 26.05.2021 (дата початку моніторингу закупівлі) Замовником дане рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не виконано, чим порушено вимоги частини 22 статті 18 Закону.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Період усунення порушень:
01.06.2021 13:06 - 16.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
01.06.2021 13:06