• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування ліфтів код CPV за ДК 021:2015 - 50750000-7 (Технічне обслуговування ліфтів)

Пропозиція подається щодо предмета закупівлі в цілому. Кожен Учасник має право подати одну пропозицію. Процедура закупівлі здійснюється відповідно до норм чинного законодавства України. (Місцезнаходження Замовника: юр.адреса: 71502, м.Енергодар, Запорізька область, вул.Курчатова, будинок 11; факт. адреса: 71503, м.Енергодар, Запорізька область, пр.Будівельників, будинок 33. Категорія Замовника - підприємство зазначене у п.3 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі"). Мова тендерної пропозиції – українська. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.

Торги не відбулися

539 153.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 695.77 UAH
Період оскарження: 24.12.2020 08:19 - 07.01.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Оскарження рішення про визначення переможця, оскарження дискваліфікації ТОВ "ЗАПОРІЖЛІФТ"

Номер: 3f670526966c4532942fc5366a0c0fea
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-24-000361-c.c2
Назва: Оскарження рішення про визначення переможця, оскарження дискваліфікації ТОВ "ЗАПОРІЖЛІФТ"
Скарга:
Незаконність прийнятого рішення про дискваліфікацію учасника торгів ТОВ «Запоріжліфт» та безпідставне рішення про визначення ФОП Тимошенко Віктор Прохорович переможцем процедури закупівлі
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 31.03.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.03.2021 10:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.04.2021 13:46
Дата виконання рішення Замовником: 18.06.2021 12:08
Коментар замовника щодо усунення порушень: Порушення усунуте
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЛІФТ", Андрей Афанасьев +380504846461 zaporozhlift@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

абз. 2 ч.8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIІI "Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю."

Номер: 10c3f9d3f33d4e9aaec212836e8d9471
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-24-000361-c.b1
Назва: абз. 2 ч.8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIІI "Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю."
Скарга:
1. Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати та обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; Комунальним некомерційним підприємством «Спеціалізована медико-санітарна частина» Енергодарської міської ради Запорізької області (далі – Замовник) було оголошено закупівлю за процедурою відкриті торги (ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-24-000361-c), предмет закупівлі: Послуги з технічного обслуговування ліфтів код CPV за ДК 021:2015 - 50750000-7 (Технічне обслуговування ліфтів). Учасником ФОП Тимошенко Віктор Прохорович (далі – Учасник або Скаржник) було подано пропозицію від 11.01.2021 року, 12.01.2021 року відбувся аукціон в результаті якого пропозиція ФОП Тимошенко Віктор Прохорович стала другою після найбільш економічно вигідної. Найбільш економічно вигідною пропозицією за результатом аукціону стала ТОВ «ЗАПОРІЖЛІФТ», ЄДРПОУ 23876964. 15.01.2021 року Замовником було оприлюднено Додаток 1 до протоколу від 15.01.2021 року ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: В додатку 1( п.п. 2.1, п.2, розділ 1) до тендерної документації Замовником, згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» було встановлено перелік документів та інформації, які має подати Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, зокрема, що засвідчують можливість використання праці працівника учасником, субпідрядником/ співвиконавцем (якщо залучається) (наприклад штатний розпис/трудовий договір/цивільно-правовий договір/договір про надання послуг/інший документ). Учасником у складі своєї тендерної пропозиції подано накази про прийом на роботу №106/К в 31.03.2020 року, №101/К від 28.02.2019 року, №98/К від 13.07.2017 року, №96/К від 12.09.2017 року, які викладені російською мовою. Враховуючи вимогу встановлену Замовником у пункті 7 розділу 1 Тендерної документації за цією закупівлею стосовно подання Учасником усіх документів, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї українською мовою, документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, то необхідно, згідно частини 16 статті 29 Закону розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких порушень. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. П.п. 2.1, п.2, розділ 1, Додатку 1 до тендерної документації: «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” на закупівлю послуг за предметом: Послуги з технічного обслуговування ліфтів код CPV за ДК 021:2015 - 50750000-7 (Технічне обслуговування ліфтів). 2. Пункт 7 розділу 1 Тендерної документації за цією закупівлею. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Накази про прийом на роботу №106/К від 31.03.2020 року, №101/К від 28.02.2019 року, №98/К від 13.07.2017 року, №96/К від 12.09.2017 року надати разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Учасник - ТОВ «ЗАПОРІЖЛІФТ», ЄДРПОУ 23876964 (далі – Переможець) у свою чергу виправив вказані Замовником недоліки, після чого Замовник оприлюднив повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2020-12-24-000361-c від 18.01.2021 року та протокол розгляду тендерних пропозицій за процедурою відкритих торгів на закупівлю послуг від 18.01.2021 року. Але Замовник при розгляді тендерної пропозиції не звернув уваги на те, що тендерна пропозиція, визначеного ним Переможця, не відповідає умовам тендерної документації (далі – ТД) та повинна бути відхилена на підставі абз.2 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIІI (у редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-ІХ) (далі – Закон) – «не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства». Обґрунтування: - на вимогу Замовника, згідно п. 1.1. ч.1 таблиці Додатку 1 до тендерної документації «ДЕКЛАРАЦІЯ відповідності матеріально технічної бази додаток 8 постанова 1107» необхідно було «На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном». Переможець на виконання даної вимоги надав договір оренди «Договор аренды нежилого помещения №11 от 04.05.2019 года» (викладено на мові оригінала) файл «1.1.1. Договор оренди офіс.pdf», який не відповідає умовам ТД, так як викладений російською мовою, а саме п.7 р. 1 ТД де вказано, що «Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. … Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Тобто на підставі вищевикладеного переможець не надав у складі своєї пропозиції разом з вищезазначеним договором оренди автентичний переклад договору на українську мову чим порушив вищевказану вимогу Замовника. - на вимогу Замовника згідно п. 2.1. ч.1 таблиці Додатку 1 «ДЕКЛАРАЦІЯ відповідності матеріально технічної бази додаток 8 постанова1107» до ТД, щодо «Перелік осіб відповідальних за безпечне надання послуг з номерами посвідчень окремо по ІТП (із наданням копій посвідчень)» Переможець надав посвідчення №4614 від 07 (місяць нерозбірливо). 2019 року з нерозбірливим зображенням, таким чином неможливо встановити, що саме викладено в даному посвідченні файл «1.1.2. Відомості про працівників.PDF», а значить зазначене посвідчення не відповідає вимогам ТД, а саме п.п. 1 ч.1 розділу 3 ТД «Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;» - на вимогу викладену Замовником в п. 16 ч. 4 таблиці Додатку 1 «ДЕКЛАРАЦІЯ відповідності матеріально технічної базидодаток 8 постанова 1107» до ТД, щодо – «16. Виписка та/або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (Витяг з ЄДР має бути сформований не раніше публікації оголошення щодо цієї закупівлі)» Переможець в складі своєї тендерної пропозиції надав Виписку, яка датована 17.09.2015 року файл «1.1.2. Відомості про працівників.PDF», але так як датою публікації оголошення щодо вищевказаної закупівлі згідно електронної системи закупівель є 24.12.2020 року, таким чином Витяг/Виписка, яку було необхідно додати до тендерної пропозиції повинна бути датованою не раніше 24.12.2020 року, відповідно Переможець не виконав вимогу Замовника, щодо вказаного вище пункту ТД. - на вимогу ТД, а саме п. 12 ч.4 таблиці Додатку 1 «ДЕКЛАРАЦІЯ відповідності матеріально технічної бази додаток 8 постанова 1107» до ТД Замовник зобов’язує Учасників у складі тендерної пропозиції надати «12. Для недопущення порушення Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010р. № 2297-VI Учасник подає у довільній формі лист - згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних від осіб, які надають свої персональні дані на виконання вимог тендерної документації для забезпечення участі у процедурі торгів з обов’язковим зазначенням предмета закупівлі». Переможцем у складі тендерної пропозиції надано лист-згоду на обробку персональних даних файл «1.4.12. Лист згода на обробку даних.PDF» виключно на директора Афанасьєва А.В., хоча у складі тендерної пропозиції Переможця містяться персональні дані працівників файл «1.1.2. Відомості про працівників.PDF», персональні дані фізичної особи Ул’яшиної Валентини Олексіївни, яка підписала договір про оренду нежитлового приміщення №11 від 04.05.2019 року файл «1.1.1. Договор оренди офіс.pdf». Варто зазначити, що згідно до аб. 9 ст. 2 ЗУ «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI (зі змінами та доповненнями) «Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Також, відповідно до ч. 1 ст. 6 ЗУ «Про захист персональних даних» «У разі зміни визначеної мети обробки персональних даних на нову мету, яка є несумісною з попередньою, для подальшої обробки даних володілець персональних даних повинен отримати згоду суб’єкта персональних даних на обробку його даних відповідно до зміненої мети, якщо інше не передбачено законом.» Згідно до ч. 1 ст. 10 ЗУ «Про захист персональних даних» «Використання персональних даних передбачає будь-які дії володільця щодо обробки цих даних, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання часткового або повного права обробки персональних даних іншим суб'єктам відносин, пов'язаних із персональними даними, що здійснюються за згодою суб'єкта персональних даних чи відповідно до закону.», до того ж згідно до ч. 3 ст. 10 цього ж Закону «Використання персональних даних працівниками суб'єктів відносин, пов'язаних з персональними даними, повинно здійснюватися лише відповідно до їхніх професійних чи службових або трудових обов'язків.» Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних» «Підставою для обробки персональних даних: 1) згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних.» Таким чином, ТОВ «Запоріжліфт» порушило вимоги ЗУ «Про захист персональних даних» та вимоги ТД Замовника. Отже, на підставі вищевикладеного можна зробити висновок, що Замовник діє неупереджено та порушує п.4, п.5 ч.1 ст. 5 Закону – недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Також беручі до уваги викладені докази та обґрунтування Скаржника Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Переможця на підставі абз.2 п.1 ч.1 ст.31 Закону – «не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;», що він не зробив внаслідок чого порушив право та законні інтереси Скаржника на: - недискримінацію учасників та рівне ставлення до них (п.4 ч.1 ст.5 Закону); - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (п.5 ч.1 ст.5 Закону); - рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (п.4 ч. 10 ст.11 Закону); - визнання переможцем та укладанням договору про закупівлю (ст. 33 Закону). 2. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування Звертаючи увагу на вище написане, приведені докази Замовником порушено принцип здійснення закупівель встановлений п.4 п.5 ч.1 ст. 5 3акону: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; п. Керуючись ст. ст. 5, 18 3акону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Призупинити відкриті торги, що проводяться Комунальним некомерційним підприємством "Спеціалізована медико-санітарна частина" Енергодарської міської ради Запорізької області UA-2020-12-24-000361-c. 3. Прийняти рішення про порушення Замовником п.п. 4,5 ч.1 ст. 5 3акону: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця в процедурі закупівлі UA-2020-12-24-000361-c, предмет закупівлі: Послуги з технічного обслуговування ліфтів код CPV за ДК 021:2015 - 50750000-7 (Технічне обслуговування ліфтів). 4. Зобов’язати Замовника скасувати повідомлення про намір підписати договір від 18.01.2021 року та протокол про визначення переможця від 18.01.2021 року, щодо визначення переможцем ТОВ «Запоріжліфт» та повернути Учасника на кваліфікацію у відкритих тогах UA-2020-12-24-000361-c, предмет закупівлі: Послуги з технічного обслуговування ліфтів код CPV за ДК 021:2015 - 50750000-7 (Технічне обслуговування ліфтів). Додатки: 1. Файл «1.1.1. Договор оренди офіс.pdf» 2. Файл «1.4.12. Лист згода на обробку даних.PDF» 3. Файл 1.4.16. Виписка з реэстру.PDF.» 4. Файл «1.1.2. Відомості про працівників.PDF» 5. Чек об оплаті за подання скарги до Антимонопольного комітету України. З повагою, Фізична оса-підприємець В.П. Тимошенко
Дата розгляду скарги: 04.02.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.01.2021 21:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.02.2021 19:42
Дата виконання рішення Замовником: 10.03.2021 13:33
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ №2683-р/пк-пз виконано
Автор: ФОП "ТИМОШЕНКО ВІКТОР ПРОХОРОВИЧ", Віктор Тимошенко +380954953011, +380506366991 vtvenerg@gmail.com