-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
20Т-190_31320000-5 – Електророзподільні кабелі (Кабель геофізичний в асортименті)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації.
Торги відмінено
14 467 970.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 289 360.00 UAH
мін. крок: 2% або 289 360.00 UAH
Номер:
ac972c7d7a65491dad4e8e9a5ef079a5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-20-000096
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.04.2021 00:00
Період моніторингу:
20.04.2021 13:35 - 15.05.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.04.2021 № 103
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
63 UA-2020-12-22-017493-c 22.12.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»; дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ПРОМСИГНАЛ» та ТОВ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА КОЛІЙНА КОМПАНІЯ» установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами розгляду питання надання відповіді на вимогу учасника, тендерна пропозиція якого відхилена, установлено порушення вимог частини третьої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення установлено порушення вимог частини шостої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, надання роз'яснень щодо тендерної документації – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, надання роз'яснень щодо тендерної документації та своєчасності надання відповіді на вимогу учасника щодо усунення порушень, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укргазвидобування» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 22.12.2020 № 20Т-190, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, вимоги про усунення порушень, протоколи розгляду тендерних пропозицій, реєстри отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОСПЕЦМЕТАЛ» (далі – ТОВ «ЕНЕРГОСПЕЦМЕТАЛ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ІВК ЕНЕРДЖІ» (далі – ТОВ «ІВК ЕНЕРДЖІ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМСИГНАЛ» (далі –
ТОВ «ПРОМСИГНАЛ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА КОЛІЙНА КОМПАНІЯ» (далі –
ТОВ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА КОЛІЙНА КОМПАНІЯ»), товариства з обмеженою відповідальністю «АЯКС ГРУПП» (далі – ТОВ «АЯКС ГРУПП»), протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір 18.03.2021, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) № 3786-р/пк-пз від 01.03.2021 та № 3788-р/пк-пз від 01.03.2021.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що у пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовник встановив вимогу, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються Замовником у тендерній документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» (далі – Закон № 2155) шляхом накладання учасником кваліфікованого електронного підпису на тендерну пропозицію (для нерезидентів – у разі наявності).
Відповідно до Закону № 2155 кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис.
Учасники ТОВ «ПРОМСИГНАЛ» та ТОВ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА КОЛІЙНА КОМПАНІЯ» подали свої тендерні пропозиції з накладенням електронних цифрових підписів.
При цьому, під час перевірки зазначених електронних цифрових підписів на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистих ключів «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерні пропозиції учасників
ТОВ «ПРОМСИГНАЛ» та ТОВ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА КОЛІЙНА КОМПАНІЯ» електронних підписів, які не можуть вважатися кваліфікованими та, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Проте, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників
ТОВ «ПРОМСИГНАЛ» та ТОВ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА КОЛІЙНА КОМПАНІЯ», як таких, що не відповідають встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасників відповідно до законодавства та допустив їх до оцінки.
За результатами моніторингу установлено, що учасник
ТОВ «ЕНЕРГОСПЕЦМЕТАЛ» звернувся до Замовника 16.02.2021 з вимогою
№ UA-2020-12-22-017493-c.c1 стосовно неправомірного відхилення його тендерної пропозиції, станом на 05.05.2021 Замовник відповідь не надав, чим порушив вимоги частини третьої статті 31 Закону, в частині перевищення терміну надання відповіді (п’ять днів з дня надходження звернення через електронну систему закупівель).
Крім того, в ході моніторингу установлено, що Замовник 18.03.2021 оприлюднив повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ПРОМСИГНАЛ» (далі - Переможець). Станом на 15.04.2021 договір про закупівлю між Замовником та Переможцем процедури закупівлі укладений не був, чим порушено вимоги частини шостої статті 33 Закону.
Відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель (протокол засідання тендерного комітету від 15.04.2021 № 682) Замовник відмінив торги у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Період усунення порушень:
12.05.2021 17:58 - 27.05.2021 00:00
Дата публікації висновку:
12.05.2021 17:58
Оскарження висновку в суді
Опис:
Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ за результатами проведеного моніторингу закупівлі
Дата публікації:
27.05.2021 12:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення до висновку по процедурі закупівлі 31320000-5 – Електророзподільні кабелі (Кабель геофізичний в асортименті), №20Т-190, ідентифікатор закупівлі №UA-2020-12-22-017493-c
Дата публікації звіту:
18.05.2021 13:22