-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з актуалізації даних споживачів, нарахування і обліку сплати населенням за послуги з застосуванням програмно-апаратного комплексу, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна».
Завершена
8 068 032.00
UAH з ПДВ
Номер:
7a9c9808e02b4c1f9e79ce07ea6eb7f5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-13-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.01.2022 00:00
Період моніторингу:
14.01.2022 08:57 - 05.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.01.2022 № 7
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 12.01.2022 № 7
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-12-18-003792-а 18.12.2020
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення вимог частини 1 статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, перевірці підстав для проведення переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, перевірки підстав для проведення переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення переговорної процедури, обґрунтування застосування переговорної процедури, повідомлення про намір укласти договір від 18.12.2020, договір від 31.12.2020 № 91, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 25.01.2022 та від 01.02.2022, звіт про виконання договору від 14.01.2022.
В ході моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 4.3. договору від 31.12.2020 № 91 Регламент взаємодії Замовника та Виконавця (далі – Регламент), який є його невід’ємною частиною, сторони мають узгодити та підписати не пізніше ніж 30 робочих днів після дати укладання договору, тобто до 30 січня 2021 (включно).
Частиною 1 статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно зі статтею 629 Цивільного кодексу України договір є обов’язковим для виконання сторонами.
Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Prozorro встановлено, що Регламент взаємодії Замовника та Виконавця сторонами Договору підписаний не був, чим не дотримано вимог пункту 4.3. договору від 31.12.2020 № 91 та порушено частину 1 статті 41 Закону і статтю 629 Цивільного кодексу України.
Період усунення порушень:
03.02.2022 16:04 - 18.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
03.02.2022 16:04
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Північний офіс Держаудитслужби
Звіт про усунення порушень
щодо закупівлі № UA-2020-12-18-003792-а
Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району району м. Києва» прийняло до уваги зауваження Північного офісу Держаудитслужби та зобов`язується здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому.
Уповноважена особа
КП «Керуюча компанія з
обслуговування житлового
фонду Оболонського району м. Києва» Тетяна БЕРЕЗОВЧУК
Дата публікації звіту:
03.02.2022 16:33
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
09.02.2022 09:26
Запити/Пояснення
Номер:
6172dd291de043888f4c06e001c033ae
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.01.2022 16:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з актуалізації даних споживачів, нарахування і обліку сплати населенням за послуги з застосуванням програмно-апаратного комплексу, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна». Код за ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних, замовником яких є Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва" (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-12-17-007146-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Надати підтверджуючі документи щодо наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав відсутності конкуренції з технічних причин.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e9306b51332f4170a536b7cdc9ca4bb5
Назва:
Запит процедури закупівлі послуг з актуалізації даних споживачів, нарахування і обліку сплати населенням за послуги з застосуванням програмно-апаратного комплексу, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна». Код за ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних
Дата опублікування:
21.01.2022 14:30
Опис:
Даний запит надійшов помилково ,оскільки Держаудитслужба України невірно зазначила Замовника закупівлі та ідентифікатор закупівлі.
Номер:
f4e5408bb76346458427c268c6d4a7e7
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.01.2022 16:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з актуалізації даних споживачів, нарахування і обліку сплати населенням за послуги з застосуванням програмно-апаратного комплексу, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна». Код за ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних, замовником яких є Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду оболонського району м. Києва» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-12-18-003792-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Надати підтверджуючі документи щодо наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав відсутності конкуренції з технічних причин.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
db5ff80ff25544f7b84e313bcd6120dd
Назва:
Пояснення ДАСУ на запит від 20.01.2022
Дата опублікування:
25.01.2022 16:39
Опис:
14.01.2022 р. на підставі наказу від 12.01.2022 №7, Північним офісом Держаудитслужби розпочато моніторинг закупівлі № UA-2020-12-18-3792-а (далі – Закупівля) послуг з актуалізації даних споживачів, нарахування і обліку сплати населенням за послуги з застосуванням програмно-апаратного комплексу, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна», код за ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних).
20.01.2022 р. о 16:34 на офіційному веб-сайті Прозорро опубліковано запит на надання пояснень замовником.
Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» (далі – КП «Керуюча компанія», Замовник) надає пояснення щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості за процедурою закупівлі послуг з актуалізації даних споживачів, нарахування і обліку сплати населенням за послуги з застосуванням програмно-апаратного комплексу, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна».
Організація бізнес-процесу обслуговування споживачів КП «Керуюча компанія» потребує комплексного підходу, щодо здійснення обліку особових рахунків споживачів, за послуги, які надаються Замовником, а також в частині ведення обліку, забезпечення прийому споживачів з питань, пов’язаних з обсягом нарахувань, розрахунками, та порядку надання послуг в розрізі складових.
У зв’язку з значним обсягом особових рахунків (93 000), відсутністю матеріально-технічної бази та недостатньою кількістю штатних працівників, для забезпечення належного обслуговування споживачів послуг КП «Керуюча компанія», у Замовника виникла необхідність закупівлі послуг з комплексного обслуговування споживачів.
Обсяги закупівлі послуг, їх якісні та кількісні характеристики визначені згідно очікуваної потреби, з урахуванням кількості споживачів послуг Замовника, загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі, складових комплексної послуги, у закупівлі якої є потреба, зокрема, з урахуванням наявності у Комунального концерну «Центр комунального сервісу» (далі - КК «Центр комунального сервісу») спеціалізованого програмного забезпечення, сервісних центрів по всьому м. Києву, фактичної реалізації єдиного підходу до принципів ведення обліку зобов’язань споживачів, їх обслуговування, формування, друку рахунків-повідомлення тощо.
Істотні умови для даної Закупівлі, в тому числі якісні характеристики, ціна та вартість послуг на очікуваний період надання послуг визначені в процесі проведення переговорів замовником та виконавцем відповідно до ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі». Результати переговорів оформлено відповідним протоколом.
КП «Керуюча компанія» відповідно до Статуту надає житлово-комунальні послуги, які оплачуються споживачами таких послуг. Тому оплата послуг КК «Центр комунального сервісу» здійснювалася виключно за рахунок власних коштів Замовника, без використання бюджетних коштів.
Переговорна процедура застосована у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин, що підтверджується розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08.12.2016 № 1244 «Про єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі комунального концерну «Центр комунального сервісу», та експертним висновком відокремленого структурного підрозділу ДП «Інформаційні судові системи» «Центр судової експертизи та експертних досліджень» Державної судової адміністрації України від 10.12.2020 № 011-СВ/20.
Також зазначаємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікувану вартість предмета закупівлі, Замовник, як комунальне підприємство, розміщує на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за посиланням: http://kyivaudit.gov.ua.
Додатки:
1. Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08.12.2016 № 1244 (зі змінами, внесеними розпорядженням КМДА від 30.11.2020 №1872) на 4 арк.
2. Експертний висновок від 10.12.2020 № 011-СВ/20 ДП «Інформаційні судові системи» «Центр судової експертизи та експертних досліджень» Державної судової адміністрації України на 51 арк.
Номер:
10da2b6cc6a44075a18d25ac2fc0a5f8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.01.2022 17:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.02.2022 00:00
Опис:
Відповідно до п. 4.3 договору від 31.12.2020 № 91, Сторони мають узгодити та підписати не пізніше ніж 30 робочих днів після дати укладання Договору Регламент взаємодії Замовника та Виконавця, який є невід’ємною частиною Договору. Зважаючи на вище викладене чи був узгоджений та підписаний Регламент взаємодії Замовника та Виконавця? У разі узгодження та підписання просимо Вас надати вище зазначений Регламент.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
cfe714a2493e48d5a8a51227e74ca83c
Назва:
Пояснення на запит Держаудитслужби від 27.01.2022
Дата опублікування:
01.02.2022 16:54
Опис:
Північний офіс Держаудитслужби
ПОЯСНЕННЯ
щодо закупівлі № UA-2020-12-18-003792-а
На запит Північного офісу Держаудитслужби від 27.01.2022 щодо узгодження та підписання Регламенту взаємодії Замовника та Виконавця відповідно до п.4.3 договору від 31.12.2020 № 91, комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району району м. Києва» повідомляє , що Регламент взаємодії Замовника та Виконавця сторонами Договору підписаний не був, отже не було і оприлюднення відповідного документу на веб-порталі Уповноваженого органу.
Уповноважена особа
КП «Керуюча компанія з
обслуговування житлового
фонду Оболонського району м. Києва» Тетяна БЕРЕЗОВЧУК