-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з актуалізації даних споживачів, нарахування і обліку сплати населенням за послуги з застосуванням програмно-апаратного комплексу, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна».
Завершена
8 068 032.00
UAH з ПДВ
Номер:
90cb0767e7604629b518e310587ed2c4
Внутрішній номер закупівлі:
7869862
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-12-18-003792-a
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
39611267
-
Адреса:
04214, Україна, Київська область, Київ, вул. Північна, 22
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Бурлака Наталія Василівна kptender@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
72310000-1 Послуги з обробки данихАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування умови застосування:
Концерн було створено згідно з рішенням Київської міської ради від 14.05.2015 № 467/1331 «Про створення Комунального концерну «Центр комунального сервісу» основними напрямками діяльності Концерну є відкриття сервісних центрів обслуговування з надання житлово-комунальних послуг та проведення прийому споживачів, здійснення нарахувань та виготовлення рахунків на сплату житлово-комунальних послуг для споживачів, отримання інформації від споживачів про показники приладів обліку та внесення інформації в програмно-апаратні комплекси, забезпечення збору платежів від споживачів житлово-комунальних послуг на користь їх виконавців (виробників), забезпечення проведення претензійно-позовної роботи учасниками Концерну за єдиною правовою позицією, здійснення комплексних заходів по підвищенню платіжної дисципліни населення тощо. При цьому абонентське обслуговування споживачів здійснюється Концерном відповідно до державної та регіональної політики обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна». Система «Єдине вікно» вважається найкращим у світі інструментом спрощення та зменшення кількості процедур. Вона дає можливість всім учасникам процесу надавати одночасно необхідну інформацію в стандартизованій формі в єдиний пропускний канал. Тобто всі фахівці, фізично перебуваючи в різних місцях, об’єднують свої потоки інформації в єдину базу. Результатом синхронізованої обробки Концерном документів та інформації щодо споживачів стає єдиний набір даних, необхідних для ведення роботи з реалізації послуг. Відповідно до зазначеної вище державної політики запровадження обслуговування громадян відповідно до принципу «єдиного вікна» виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) видано розпорядженням від 08 грудня 2016 року № 1244 «Про єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі Комунального концерну «Центр комунального сервісу» (зі змінами, внесеними Розпорядженням КМДА від 30.11.2020 № 1872) (далі – «Розпорядження»). Згідно з вказаним розпорядженням в м. Києві організовано єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі комунального концерну «Центр комунального сервісу». Обслуговування споживачів з дотриманням такого принципу дозволяє значно підвищити кількість та якість обробки інформації щодо споживання послуг, фіксації та актуалізації міграційних процесів тощо, які безпосередньо та значною мірою впливають на результат нарахувань за послуги та платіжну дисципліну. Результатом реалізації Розпорядження КМДА № 1244 є те, що на сьогодні Концерн має відділення по всьому місту Києву - 33 точок прийому, які ведуть прийом споживачів за концепцією єдиного підходу до оформлення офісного простору, 15 з яких оснащені електронною чергою з функцією голосового сповіщення та можливістю попереднього запису через сайт https://cks.com.ua/equery, комфортними умовами очікування, дитячими куточками та вільним використанням бездротової передачі даних мережею Інтернет (Wi-Fi). Концерн має інструменти, за допомогою яких мешканці м. Києва мають змогу сплатити за житлово - комунальні послуги: 1) в режимі реального часу – через сайт Концерну https://cks.com.ua/; 2) банківською карткою через POS-термінали; 3) готівкою – через платіжні термінали. На даний час встановлено 55 POS-терміналів у відділеннях по всіх 10 районах міста Києва, 11 платіжних терміналів для оплати житлово-комунальних послуг готівкою. З 18 березня 2020 року у зв’язку з запровадженням протиепідемічних заходів та обмежень у м. Києві, вирішення питань споживачів Концерном переведено в дистанційний режим. Задля оперативного та ефективного вирішення будь-яких питань споживачів, у тому числі здійснення оплати за житлово-комунальні послуги, споживачам запропоновані наступні способи дистанційного обслуговування: - особистий кабінет на сайті Концерну (https://cks.com.ua/cabinet) - для оплати в онлайн - режимі та передачі показань індивідуальних засобів обліку тепла, гарячого та холодного водопостачання; - електронний рахунок (https://cks.com.ua/bill/) - для оформлення заявки потрібно перейти за посиланням або надіслати ПІБ, телефон, адресу та e-mail: bill@src.kiev.ua; - зворотний зв’язок на сайті Концерну (cks.com.ua/feedback) – для оперативних консультацій; - розділ «Дистанційне обслуговування» на сайті Концерну: (cks.com.ua/remote) – для оформлення заявок, у т.ч. на опломбування, розпломбування, контрольне зняття показань індивідуальних засобів обліку, зміну кількості зареєстрованих, отримання довідок про стан заборгованості, актів взаєморозрахунків тощо; - сall-центр Концерну (044)247-40-40 - для оперативних консультацій та передачі показань; - безкоштовна телефонна лінія 0-800-404-407 - для передачі показань лічильників з мобільного (новий сервіс який діє з 10 вересня 2020р.); - мессенджер у Facebook на сторінці www.facebook.com/cks.com.ua – для вирішення усіх питань з можливістю обміну документів; - Skype-зв’язок – для вирішення усіх питань з можливістю обміну документів (20 логінів); - 10 додаткових стаціонарних багатоканальних номерів телефонів у сервісних центрах для консультацій, передачі показань та зворотного зв’язку зі Споживачами, які не мають технічної можливості перевести свої телефони у тоновий режим; - скриньки для прийому показань лічильників та звернень споживачів. Актуальна інформація щодо діючих каналів дистанційного обслуговування постійно розміщується на: - зворотній сторінці єдиних рахунків-повідомлень; - вхідних групах сервісних центрів (оголошення, візитки); - розділі «Наші сервіси» на сайті Концерну; - офіційній сторінці Концерну у Facebook; - друкованому засобі масової інформації «Комунальний бюлетень міста Києва». З початку введення карантинних обмежень в 16 сервісних центрах на вхідних групах облаштовано «куточки споживачів» де розміщено оголошення щодо способів дистанційного зв’язку, скриньки для прийому звернень та показань, шаблони заяв, візитки з корисною інформацією. Споживачам, які не можуть скористатися електронними дистанційними сервісами, запропоновано залишати письмове звернення у скриньках із зазначенням контактів для зворотного зав’язку. Крім того, навчальним центром Концерну «Платформа комфорту» проводяться на постійній основі лекції та практичні заняття для споживачів різних вікових груп за темою «Онлайн комуналка», яка включає в себе навчання за наступними напрямками: - реєстрація в особистому кабінеті; - передача показань квартирних лічильників води та опалення; - оформлення онлайн - звернення фахівцю Концерну через сайт; - створення заявки на повірку, заміну чи встановлення лічильників; - оформлення звернення через мессенджер на Facebook-сторінці та через Skype-зв’язок; - оплата комунальних послуг (карткою киянина без комісії). З липня 2020 р. лекції та заняття проводяться щоп’ятниці. Для забезпечення інформування та якісного опрацювання звернень споживачів у Контактному центрі міста Києва представником Концерну проводяться «прямі лінії» з питань житлово-комунальних послуг. Концерн може забезпечити надання та інформаційно-технологічне супроводження програмно-апаратного комплексу, друк інформації щодо звітності по розрахунках із споживачами, забезпечення адміністрування та сталого функціонування серверних потужностей Виконавця, на яких розміщується комп'ютерна програма, за допомогою якої здійснюються розрахунки за послуги. У розпорядженні Концерну наявний програмно-апаратний комплекс, за допомогою якого можливо здійснювати вищезазначені дії. Програмно–апаратний комплекс - комп’ютерна програма (-ми) Виконавця, за допомогою якої здійснюються розрахунки за послуги Замовника, надані споживачам у житлових будинках, будинках приватного сектору, формування звітності, тощо. Надання та інформаційно-технологічне супроводження програмно-апаратного комплексу включає: • підтримку алгоритмів розрахунків та своєчасне внесення змін до них у відповідності до нормативно-правових актів, згідно з технічним завданням, наданим Замовником та погодженим між Замовником та Виконавцем; • ведення довідників вулиць, будинків, організацій, тарифів, послуг тощо; • формування інформації щодо проведеного розрахунку плати за фактично спожиті послуги, з врахуванням заборгованості для формування об’єднаних рахунків-повідомлень; • формування та друк інформації щодо звітності по розрахунках споживачів згідно форм, узгоджених з Замовником. • забезпечення адміністрування та сталого функціонування серверних потужностей, на яких розміщується програмно-апаратний комплекс. Окрім того, Концерн є користувачем інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Києва, створеного згідно з рішенням Київської міської ради від 21 вересня 2017 року № 40/3047 «Про затвердження Положення про інформаційну систему». Таким чином Концерн має у своєму розпорядженні доступ до наповненого реєстру територіальної громади, який є єдиним джерелом відповідної інформації. Враховуючи вищезазначене, на сьогодні Концерн є єдиним комунальним підприємством, яке на підставі даних інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Києва», має змогу формувати актуальну базу споживачів житлово-комунальних послуг по всьому місту Києву. На сьогодні, в м. Києві немає інших підприємств, які мають можливість надавати послуги виконавцям житлово-комунальних послуг з комплексного обслуговування споживачів, зокрема за принципом «єдиного вікна». Крім цього, Концерн має необхідне матеріально-технічне обладнання для організації надання послуг, працівників відповідної кваліфікації, які мають досвід, необхідні знання, освіту та досвід виконання аналогічних договорів. Концерном розроблено методологію комплексної роботи з боржниками, а також процедури масштабного застосування до недобросовісних споживачів передбачених ст. 625 Цивільного кодексу України таких фінансових категорій як інфляційні нарахування та 3% річних. Також, у штаті Концерну, наявні підрозділи, виділена група співробітників, які здійснюють супроводження дебіторської заборгованості, досудову роботу з будь-якими особами, робота яких направлена на зменшення заборгованості споживачів за надані житлово-комунальні послуги. Концерном також реалізовано систему формування за запитом Замовника пакету розрахунково – аналітичної інформації щодо боржника, в тому числі шляхом отримання достовірної інформації з відритих інформаційних джерел (державних реєстрів), яка в подальшому надасть можливість здійснювати ефективну роботу в процесі судового та примусового стягнення боргу. В м. Києві немає інших підприємств, які мають можливість надавати послуги виконавцям житлово-комунальних послуг з комплексного обслуговування споживачів, зокрема, за принципом «єдиного вікна». Ураховуючи зазначене, лише Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» може надати замовнику послуги з актуалізації даних про споживачів, нарахування і облік сплати населенням за послуги з застосуванням відповідного програмного забезпечення, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна». Керуючись статтею 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції яка була чинна на момент надання послуг) у 2017-2020 р.р. році Керуюча компанія отримала від комунального концерну «Центр комунального сервісу» послуги ДК 021:2015 - 72310000-1 Послуги з обробки даних із застосуванням переговорної процедури закупівель, що свідчить про відсутність у Концерну конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку та відсутності альтернативних постачальників зазначеної послуги. Також слід зазначити, що договори, укладені у 2017-2020 р.р. із застосуванням переговорних процедур закупівель, виконуються Концерном належним чином. Враховуючи пояснення представника Концерну, на сьогодні Концерн є єдиним комунальним підприємством, яке має змогу формувати актуальну базу споживачів житлово-комунальних послуг по всьому місту Києву. На сьогодні Концерн виконує всі функції для її оновлення та має доступ до інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Києва», що дозволить Керуючій компанії надавати споживачам послуги та отримувати за них оплату. Виходячи з вищезазначеного можна стверджувати, що не укладення договору з комунальним концерном «Центр комунального сервісу» може призвести до зупинення роботи по інформаційно-технологічному супроводженню нарахувань та розрахунків за послуги Керуючої компанії та унеможливить забезпечення надання Керуючою компанією, що матиме істотні негативні наслідки для господарської діяльності Керуючої компанії та життєдіяльності міста. Таким чином, на підставі вищезазначеного та враховуючи, що комунальний концерн «Центр комунального сервісу» є єдиним комунальним підприємством, яке на базі власних сервісних центрів обслуговування організує та забезпечує роботу єдиної міської служби комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» (Концерн має відділення по всьому місту Києву та те що комунальний концерн «Центр комунального сервісу» є єдиним володільцем актуальної інформаційної бази споживачів послуг Керуючої компанії, комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» у зв’язку із відсутністю конкуренції на відповідному ринку, має змогу проводити переговорну процедуру закупівлі послуг зв’язку із відсутністю конкуренції.
Очікувана вартість:
8 068 032.00 UAH з ПДВ
Умови оплати:
надання послуг - 100%
- Подіянадання послуг
- ОписРозрахунки Замовника з Виконавцем за надані послуги здійснюються щомісячно на підставі підписаних Сторонами актів надання послуг, починаючи з 12 (дванадцятого) числа місяця, наступного за місяцем в якому надавались послуги, шляхом утримання коштів у розмірі, визначеному підписаними обома Сторонами актами надання послуг, з рахунку Замовника та їх подальшим перерахуванням на поточний рахунок Виконавця. За результатами наданих послуг, Виконавець до 8 (восьмого) числа місяця, наступного за місяцем в якому надавались послуги, оформлює та передає на підписання Замовнику акти надання послуг та належним чином оформлені документи, що визначені у переліку звітних форм та інші документи визначені Регламентом взаємодії Замовника та Виконавця, засвідчені підписом уповноваженої особи Виконавця та печаткою.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях5 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з актуалізації даних споживачів, нарахування і обліку сплати населенням за послуги з застосуванням програмно-апаратного комплексу, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна».
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2021
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Комунальний концерн "Центр комунального сервісу"
Оскарження: 18.12.2020 18:51 - 29.12.2020 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
39946227
-
Контактна особа:
Ірина Пархоменко +380442474040
-
Адреса:
03179, Україна, Київська область, Київ, вул. Кирпоноса, 10/8
Оскарження: 18.12.2020 18:51 - 29.12.2020 00:00
Ціна пропозиції
8 068 032.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
18.12.2020 18:51
Документи
2
Скарги
0
Контракти
Номер:
5f1069b08809471f9a846c49cb36c524
Ідентифікатор договору:
UA-2020-12-18-003792-a-a1
Постачальник:
Комунальний концерн "Центр комунального сервісу"
×
-
Код ЄДРПОУ:
39946227
-
Контактна особа:
Ірина Пархоменко +380442474040
-
Адреса:
03179, Україна, Київська область, Київ, вул. Кирпоноса, 10/8
Номер договору:
91
Сума договору:
8 068 032.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
6 723 360.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
01.01.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання:
31.12.2020 00:00
Статус:
Виконаний