-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з актуалізації даних про споживачів, нарахування і облік сплати населенням за послуги з застосуванням відповідного програмного забезпечення, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна»
Завершена
6 872 544.00
UAH з ПДВ
Номер:
06334be5a7544babb62c1ea5555c601c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-13-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.01.2022 00:00
Період моніторингу:
14.01.2022 08:57 - 05.02.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.01.2022 № 7
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
12.01.2022 № 7
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-12-18-008837-b 18.12.2020
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, перевірці підстав для проведення переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02.02.2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, перевірки підстав для проведення переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення переговорної процедури, повідомлення про намір укласти договір від 18.12.2020, договір від 31.12.2021 № 12/31-пп/1067, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 19.01.2022, від 26.01.2022, від 27.01.2022, звіт про виконання договору від 25.01.2022.
Період усунення порушень:
02.02.2022 16:10 - 08.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
02.02.2022 16:10
Запити/Пояснення
Номер:
5a7977c1dc7648ee936b1115aec372db
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.01.2022 10:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.01.2022 00:00
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Надати підтверджуючі документи щодо наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав відсутності конкуренції з технічних причин.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
db1a3608edf94ea5a84aafb040ae512f
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
19.01.2022 17:59
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України під час здійснення моніторингу переговорної процедури, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-18-008837-b на закупівлю: Послуги з актуалізації даних про споживачів, нарахування і облік сплати населенням за послуги з застосуванням відповідного програмного забезпечення, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна» (Код ДК 021:2015 (CPV) 72310000-1 Послуги з обробки даних), Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва" (далі – Замовник) надає пояснення стосовно:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Належне комплексне обслуговування абонентів у галузі надання житлово-комунальних послуг у Дарницькому районі міста Києва та інформаційно-технологічне супроводження програмно-апаратного комплексу, що включає:
- підтримку алгоритмів розрахунків та своєчасне внесення змін до них у відповідності до нормативно-правових актів, згідно з технічним завданням, наданим Замовником та погодженим між Замовником та Виконавцем;
- ведення довідників вулиць, будинків, організацій, тарифів, послуг, тощо;
- формування інформації щодо проведеного розрахунку плати за фактично спожиті послуги, з урахуванням заборгованості для формування рахунків-повідомлень;
- формування та друк інформації щодо звітності по розрахунках споживачів згідно форм, узгоджених з Замовником;
- забезпечення адміністрування та сталого функціонування серверних потужностей, на яких розміщується програмно-апаратний комплекс.
Обґрунтування кількісних характеристик предмета закупівлі:
Визначені планово Замовником, враховуючи потребу на 2021 рік відповідно до кількості особових рахунків , що обслуговує Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва", станом на 01.12.2020 року – 79000,00 од.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на 2021 рік визначено виходячи з вартості аналогічних послуг, наданих підприємству у 2020 році, з урахуванням кількості особових рахунків (79 000,00 од).
Розмір бюджетного призначення:
Джерело фінансування: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Замовник не використовує бюджетні кошти, а тому не розміщує на сторінці власного веб-сайту або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів вищезазначені обґрунтування.
Проте, відповідно до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 р. N 1036 Замовник, як підприємство, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва, при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг вносить інформацію до інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит» (https://kyivaudit.gov.ua/).
Отже, обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик, очікуваної вартості предмета закупівлі містяться за посиланням: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/DC65C44C46FB7526C2258642005958EF
2. Надати підтверджуючі документи щодо наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав відсутності конкуренції з технічних причин. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1. Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08.12.2016 № 1244 «Про єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі комунального концерну «Центр комунального сервісу» (зі змінами, внесеними Розпорядженням КМДА від 30.11.2020 № 1872);
2. Експертний висновок науково-консультативного дослідження відокремленого структурного підрозділу ДП «Інформаційні судові системи» «Центр судової експертизи та експертних досліджень» від 10.12.2020 № 011-СІВ/20.
Додаток: Копія експертного висновку науково-консультативного дослідження відокремленого структурного підрозділу ДП «Інформаційні судові системи» «Центр судової експертизи та експертних досліджень» від 10.12.2020 № 011-СІВ/20 на 51 арк.
Номер:
18c59f40272440d59661ccd13fcc186a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.01.2022 10:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.02.2022 00:00
Опис:
1. Чи продовжено строк дії договору від 31.12.2021 № 12/31-пп/1067?
2. Якщо строк дії продовжено, чому не оприлюднено додаткову угоду на веб-порталі Уповноваженого органу?
3. Якщо строк дії договору не продовжено, чому не оприлюднено на на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d7cdfea6459249c6b162a87f9e4256a3
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
26.01.2022 17:13
Опис:
Строк дії Договору від 31 грудня 2021 року № 12/31-ПП/1067 (далі – Договір) не було продовжено, тому додаткову угоду на веб-порталі Уповноваженого органу не оприлюднено.
Відповідно до пункту 12 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» звіт про виконання договору про закупівлю оприлюднюється протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. Відповідно до пункту 10.1 Договору строк дії Договору до
31 грудня 2021 року. Отже, кінцевий строк оприлюднення звіту про виконання договору - 01 лютого 2022 року. Інформуємо, що 25 січня 2022 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю.
Номер:
9b3969490c2e4c9cbeec1893aa3ba235
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.01.2022 15:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.02.2022 00:00
Опис:
Відповідно до п. 4.3 договору від 31.12.2020 №12/31-пп/1067, Сторони мають узгодити та підписати не пізніше ніж 30 робочих днів після дати укладання Договору Регламент взаємодії Замовника та Виконавця, який є невід’ємною частиною Договору. Зважаючи на вище викладене чи був узгоджений та підписаний Регламент взаємодії Замовника та Виконавця? У разі узгодження та підписання просимо Вас надати вище зазначений Регламент.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9f1ab2c621ec4e60b28bbfbc8f0b6717
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
28.01.2022 11:59
Опис:
Відповідно до пункту 4.3. Договору від 31 грудня 2021 року № 12/31-ПП/1067 11 лютого 2021 року був узгоджений та підписаний «РЕГЛАМЕНТ взаємодії Виконавця та Замовника за Договором про надання послуг від 31.12.2020 № 12/31-ПП/1067».