• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з актуалізації даних про споживачів, нарахування і облік сплати населенням за послуги з застосуванням відповідного програмного забезпечення, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна»

Завершена

6 872 544.00 UAH з ПДВ
Номер: f6cea3781c054abc87a55aec91c11ed3
Внутрішній номер закупівлі: 7868735
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-18-008837-b   
Замовник: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва»
Контактна особа: Рудик Оксана Анатоліївна 380445632767, 380672202671 kk_tender@kkdarn.kiev.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 72310000-1 Послуги з обробки данихАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування умови застосування: Концерн було створено згідно з рішенням Київської міської ради від 14.05.2015 № 467/1331 «Про створення Комунального концерну «Центр комунального сервісу» основними напрямками діяльності Концерну є відкриття сервісних центрів обслуговування з надання житлово-комунальних послуг та проведення прийому споживачів, здійснення нарахувань та виготовлення рахунків на сплату житлово-комунальних послуг для споживачів, отримання інформації від споживачів про показники приладів обліку та внесення інформації в програмно-апаратні комплекси, забезпечення збору платежів від споживачів житлово-комунальних послуг на користь їх виконавців (виробників), забезпечення проведення претензійно-позовної роботи учасниками Концерну за єдиною правовою позицією, здійснення комплексних заходів по підвищенню платіжної дисципліни населення тощо. При цьому комплексне обслуговування споживачів здійснюється Концерном, відповідно до державної та регіональної політики, за принципом «єдиного вікна». Система «Єдине вікно» вважається найкращим у світі інструментом спрощення та зменшення кількості процедур. Вона дає можливість всім учасникам процесу надавати одночасно необхідну інформацію в стандартизованій формі в єдиний пропускний канал. Тобто, всі фахівці, фізично перебуваючи в різних місцях, об’єднують свої потоки інформації в єдину базу. Результатом синхронізованої обробки Концерном документів та інформації щодо споживачів стає єдиний набір даних, необхідних для ведення роботи з реалізації послуг. Відповідно до зазначеної вище державної політики запровадження обслуговування Споживачів, відповідно до принципу «єдиного вікна» виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) видано розпорядженням від 08 грудня 2016 року № 1244 «Про єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі Комунального концерну «Центр комунального сервісу» (зі змінами, внесеними Розпорядженням КМДА від 30.11.2020 № 1872) (далі – «Розпорядження»). Згідно з вказаним розпорядженням в м. Києві, організовано єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі комунального концерну «Центр комунального сервісу». Обслуговування споживачів з дотриманням такого принципу дозволяє значно підвищити кількість та якість обробки інформації щодо споживання послуг, фіксації та актуалізації міграційних процесів тощо, які безпосередньо та значною мірою впливають на результат нарахувань за послуги та платіжну дисципліну. Результатом реалізації Розпорядження КМДА № 1244 є те, що на сьогодні Концерн має сервісні центри по 10 районах міста Києва та 33 точки прийому Споживачів, які працюють зі споживачами за концепцією єдиного підходу до оформлення офісного простору, 15 з яких оснащені електронною чергою з функцією голосового сповіщення та можливістю попереднього запису через сайт https://cks.com.ua/equery, комфортними умовами очікування, дитячими куточками та вільним використанням Інтернет (Wi-Fi). Концерн має інструменти, за допомогою яких Споживачі м. Києва мають змогу сплатити за житлово - комунальні послуги: 1) в режимі реального часу – через сайт Концерну https://cks.com.ua/; 2) банківською карткою через POS-термінали; 3) готівкою – через платіжні термінали. На даний час встановлено 55 POS-терміналів у відділеннях по всіх 10 районах міста Києва, 11 платіжних терміналів для оплати житлово-комунальних послуг готівкою. З 18 березня 2020 року у зв’язку з запровадженням протиепідемічних заходів та обмежень у м. Києві, вирішення питань споживачів Концерном переведено в дистанційний режим. Задля оперативного та ефективного вирішення будь-яких питань споживачів, у тому числі здійснення оплати за житлово-комунальні послуги, споживачам запропоновані наступні способи дистанційного обслуговування: - особистий кабінет на сайті Концерну (https://cks.com.ua/cabinet) - для оплати в онлайн - режимі та передачі показань індивідуальних засобів обліку тепла, гарячого та холодного водопостачання; - електронний рахунок (https://cks.com.ua/bill/) - для оформлення заявки потрібно перейти за посиланням або надіслати ПІБ, телефон, адресу та e-mail: bill@src.kiev.ua; - зворотний зв’язок на сайті Концерну (cks.com.ua/feedback) – для оперативних консультацій; - розділ «Дистанційне обслуговування» на сайті Концерну: (cks.com.ua/remote) – для оформлення заявок, у т.ч. на опломбування, розпломбування, контрольне зняття показань індивідуальних засобів обліку, зміну кількості зареєстрованих, отримання довідок про стан заборгованості, актів взаєморозрахунків тощо; - сall-центр Концерну (044)247-40-40 - для оперативних консультацій та передачі показань; - безкоштовна телефонна лінія 0-800-404-407 - для передачі показань лічильників з мобільного (новий сервіс який діє з 10 вересня 2020р.); - мессенджер у Facebook на сторінці www.facebook.com/cks.com.ua – для вирішення усіх питань з можливістю обміну документів; - Skype-зв’язок – для вирішення усіх питань з можливістю обміну документів (20 логінів); - 10 додаткових стаціонарних багатоканальних номерів телефонів у сервісних центрах для консультацій, передачі показань та зворотного зв’язку зі Споживачами, які не мають технічної можливості перевести свої телефони у тоновий режим; - скриньки для прийому показань лічильників та звернень споживачів. Актуальна інформація щодо діючих каналів дистанційного обслуговування постійно розміщується на: - зворотній сторінці єдиних рахунків-повідомлень; - вхідних групах сервісних центрів (оголошення, візитки); -розділі «Наші сервіси» на сайті Концерну; -офіційній сторінці Концерну у Facebook; -друкованому засобі масової інформації «Комунальний бюлетень міста Києва». З початку введення карантинних обмежень в 15 сервісних центрах на вхідних групах облаштовано «куточки споживачів» де розміщено оголошення щодо способів дистанційного зв’язку, скриньки для прийому звернень та показань, шаблони заяв, візитки з корисною інформацією. Споживачам, які не можуть скористатися електронними дистанційними сервісами, запропоновано залишати письмове звернення у скриньках із зазначенням контактів для зворотного зав’язку. Крім того, навчальним центром Концерну «Платформа комфорту» проводяться на постійній основі лекції та практичні заняття для споживачів різних вікових груп за темою «Онлайн комуналка», яка включає в себе навчання за наступними напрямками: -реєстрація в особистому кабінеті; -передача показань квартирних лічильників води та опалення; -оформлення онлайн - звернення фахівцю Концерну через сайт; -створення заявки на повірку, заміну чи встановлення лічильників; -оформлення звернення через мессенджер на Facebook-сторінці та через Skype-зв’язок; -оплата комунальних послуг (карткою киянина без комісії). З липня 2020 р. лекції та заняття проводяться щоп’ятниці. Для забезпечення інформування та якісного опрацювання звернень споживачів у Контактному центрі та на радіо міста Києва представником Концерну проводяться «прямі лінії» з питань житлово-комунальних послуг. Концерн забезпечує надання інформаційно-технологічного супроводження програмно-апаратного комплексу, друк інформації щодо звітності по розрахунках із споживачами, забезпечує адміністрування сталого функціонування серверних потужностей, на яких розміщується комп'ютерна програма, за допомогою якої здійснюються розрахунки за послуги. У Концерні наявний програмно-апаратний комплекс, за допомогою якого можливо здійснювати вищезазначені дії. Програмно–апаратний комплекс - комп’ютерна програма (-ми) Виконавця, за допомогою якої здійснюються розрахунки, за послуги, надані Замовником, споживачам у багатоповерхових будинках, формування звітності, тощо. Надання та інформаційно-технологічне супроводження програмно-апаратного комплексу включає: підтримку алгоритмів розрахунків та своєчасне внесення змін до них у відповідності до нормативно-правових актів, згідно з технічним завданням, наданим Замовником та погодженим між Замовником та Виконавцем; ведення довідників вулиць, будинків, організацій, тарифів, послуг тощо; формування інформації щодо проведеного розрахунку плати за фактично спожиті послуги, з врахуванням заборгованості для формування об’єднаних рахунків-повідомлень; формування та друк інформації щодо звітності по розрахунках споживачів згідно форм, узгоджених з Замовником. забезпечення адміністрування та сталого функціонування серверних потужностей, на яких розміщується програмно-апаратний комплекс. Окрім того, Концерн є користувачем інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Києва», створеного згідно з рішенням Київської міської ради від 21 вересня 2017 року № 40/3047 «Про затвердження Положення про інформаційну систему». У Концерні наявний доступ до наповненого реєстру територіальної громади, який є єдиним джерелом відповідної інформації. Враховуючи вищезазначене, на сьогодні Концерн є єдиним підприємством, яке на підставі даних інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Києва», має змогу формувати актуальну базу споживачів житлово-комунальних послуг по всьому місту Києву. Крім цього, Концерн має необхідне матеріально-технічне обладнання для організації надання послуг, працівників відповідної кваліфікації, які мають досвід, необхідні знання, освіту та досвід виконання аналогічних договорів. Концерном розроблено методологію комплексної роботи з боржниками, а також процедури масштабного застосування до недобросовісних споживачів, передбачених ст. 625 Цивільного кодексу України, таких фінансових категорій як інфляційні нарахування та 3% річних. Також, у штаті Концерну, наявні підрозділи, які здійснюють супроводження дебіторської заборгованості, досудову роботу з боржниками. Робота підрозділів спрямована на вирішення питань щодо зменшення заборгованості за житлово-комунальні послуги, надані Замовником, Концерном також реалізовано систему формування, за запитом Замовника, пакету розрахунково – аналітичної інформації щодо боржника, в тому числі шляхом отримання достовірної інформації з відритих інформаційних джерел (державних реєстрів), яка в подальшому надасть можливість здійснювати ефективну роботу в процесі судового та примусового стягнення боргу. В м. Києві немає інших підприємств, які мають можливість надавати послуги виконавцям житлово-комунальних послуг з комплексного обслуговування споживачів, зокрема, за принципом «єдиного вікна». Враховуючи вищезазначене, Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» надає Замовнику послуги з актуалізації даних споживачів, нарахування і обліку сплати населенням за послуги з застосуванням програмно-апаратного комплексу, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна». Керуючись статтею 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції яка була чинна на момент надання послуг) у 2017-2020 Керуюча компанія отримала від комунального концерну «Центр комунального сервісу» послуги ДК 021:2015 - 72310000-1 Послуги з обробки даних із застосуванням переговорної процедури закупівель, що свідчить про відсутність у Концерну конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку та відсутності альтернативних постачальників зазначеної послуги. Також слід зазначити, що договори, укладені у 2017-2020 із застосуванням переговорних процедур закупівель, виконуються Концерном належним чином. На сьогодні Концерн є єдиним підприємством, яке має змогу формувати актуальну базу споживачів житлово-комунальних послуг по місту Києву. На сьогодні Концерн виконує всі функції для її оновлення та має доступ до інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Києва», що дозволить Керуючій компанії надавати споживачам послуги та отримувати сплату за житлово-комунальні послуги. Не укладання договору з комунальним концерном «Центр комунального сервісу» призведе до неякісного виконання зобов’язань перед Споживачем щодо інформаційно-технологічного супроводженню нарахувань та розрахунків за послуги, які надаються Керуючою компанією, та матиме істотні негативні наслідки для господарської діяльності та життєдіяльності міста Києва. Таким чином, на підставі вищезазначеного та у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин, комунальний концерн «Центр комунального сервісу» є єдиним підприємством, яке на базі власних сервісних центрів обслуговування, забезпечує роботу єдиної міської служби та надає послуги з комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» (Концерн має сервісні центри по 10 районах міста Києва та є єдиним власником актуальної інформаційної бази даних споживачів та послуг, які надаються Керуючою компанією. Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва» у зв’язку із відсутністю конкуренції Концерну на відповідному ринку, має змогу проводити переговорну процедуру закупівлі послуг зв’язку із відсутністю конкуренції.
Очікувана вартість: 6 872 544.00 UAH з ПДВ
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з актуалізації даних про споживачів, нарахування і облік сплати населенням за послуги з застосуванням відповідного програмного забезпечення, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна»
Код ДК 021:2015: 72310000-1 Послуги з обробки даних
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 02175, Україна, м. Київ, м. Київ, Дарницький район На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
КОМУНАЛЬНИЙ КОНЦЕРН "ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ"

Оскарження: 18.12.2020 17:58 - 29.12.2020 00:00
Ціна пропозиції 6 872 544.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
18.12.2020 17:58
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: a98269d15655434c86bfa0f4bbd7f1a8
Ідентифікатор договору: UA-2020-12-18-008837-b-a1
Постачальник: КОМУНАЛЬНИЙ КОНЦЕРН "ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ"
Номер договору: 12/31-ПП/1067
Сума договору: 6 872 544.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 5 727 120.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 31.12.2020 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 31.12.2020 12:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір 12_31-ПП_1067 від 31.12.2020.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s