-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
ДК 021:2015 за кодом 72310000-1 Послуги з обробки даних (послуги з актуалізації даних про споживачів, нарахування і облік сплати населенням за послуги з застосуванням відповідного програмного забезпечення, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна».)
Завершена
9 352 156.90
UAH з ПДВ
Номер:
f4f2e6f935c14a418fd2669883d18dce
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-13-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.01.2022 00:00
Період моніторингу:
14.01.2022 08:52 - 05.02.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
НАКАЗ
12.01.2022 № 7
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 12.01.2022 № 7
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2020-12-17-007273-b 17.12.2020
Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, перевірці підстав для проведення переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 січня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, перевірки підстав для проведення переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення переговорної процедури, протокол визначення переможця від 17.12.2020, повідомлення про намір укласти договір від 17.12.2020, договір від 31.12.2020 № 981, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 19.01.2022 та від 20.01.2022.
Також, аналізом документів розміщених в електронній системі публічних закупівель «Prozorro» встановлено, що Замовник оприлюднив звіт про виконання договору від 20.01.2022.
Період усунення порушень:
24.01.2022 14:03 - 28.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
24.01.2022 14:03
Запити/Пояснення
Номер:
b4e000db3a9941bdbc116af59e97b917
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.01.2022 16:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.01.2022 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
50a6a472d662472dbb94f2d047be0d89
Назва:
Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» надаються пояснення стосовно здійснення обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості
Дата опублікування:
19.01.2022 13:44
Опис:
З приводу зазначеного повідомляється, що обсяги закупівлі послуг, їх якісні та кількісні характеристик визначені згідно очікуваної потреби з урахуванням кількості споживачів житлово-комунальних послуг комунального підприємства загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі, складових комплексної послуги, у закупівлі якої є потреба, зокрема: з урахуванням наявності у концерну спеціалізованого програмного забезпечення, сервісних центрів по всьому м. Києву, фактичної реалізації єдиного підходу до принципів ведення обліку зобов’язань споживачів, їх обслуговування, формування, друку рахунків-повідомлення тощо. Істотні умови для даної закупівлі, в тому числі якісні характеристики, ціна та вартість послуг на очікуваний період надання послуг визначені в процесі проведення переговорів комунального підприємства та виконавця відповідно до ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі». Результати переговорів оформлено відповідним протоколом.
Переговорна процедура застосована у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин, що підтверджується розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08.12.2016 № 1244 «Про єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі комунального центру «Центр комунального сервісу», експертним висновком відокремленого структурного підрозділу ДП «Інформаційні судові системи» «Центр судової експертизи та експертних досліджень» Державної судової адміністрації України від 10.12.2020 № 011-СВ/20.
Повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувана вартість предмета закупівлі розміщено на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за посиланням: http://kyivaudit.gov.ua
Дана закупівля не передбачає використання бюджетних коштів. Предметом даної закупівлі є послуги, визначені за ДК 021:2015 за кодом 72310000-1 (Послуги з обробки даних) - послуги з актуалізації даних про споживачів, нарахування і облік сплати населенням за послуги з застосуванням відповідного програмного забезпечення, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна». Надавачем таких комплексних послуг є Комунальний концерн «Центр комунального сервісу», оплата послуг концерну здійснюється тільки за рахунок власних коштів замовника.
Додаток: копія експертного висновку відокремленого структурного підрозділу ДП «Інформаційні судові системи» «Центр судової експертизи та експертних досліджень» Державної судової адміністрації України від 10.12.2020 № 011-СВ/20 на 51 арк.
Номер:
3d3790b4f8174225aa03a0ea4310837b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.01.2022 13:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.01.2022 00:00
Опис:
1. Чи продовжено строк дії договору від 31.12.2020 № 981?
2. Якщо строк дії проводжено, чому не оприлюднено додаткову угоду на веб-порталі Уповноваженого органу?
3. Якщо строк дії договору не продовжено, чому не оприлюднено на на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d900a001d8eb4b5d833377e6799edb6d
Назва:
Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» надаються пояснення стосовно продовження строку дії договору від 31.12.2020 № 981, оприлюднення додаткової угоди чи звіту про виконання договору на веб-порталі Уповноваженого органу
Дата опублікування:
20.01.2022 15:40
Опис:
З приводу зазначеного повідомляється, що строк дії договору від 31.12.2020 року №981 не було продовжено тому додаткову угоду на веб-порталі Уповноваженого органу не оприлюднено.
Щодо опублікування звіту про виконання договору на веб-порталі Уповноваженого органу повідомляємо, що відповідно до пункту 12 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, звіт про виконання договору про закупівлю – протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання. Згідно пункту 10.1. договору від 31.12.2020 року №981 строк дії з 01.01.2021 року до 31.12.2021 року, що свідчить про те що 01.02.2022 року спливає строк звітування про виконання договору про закупівлю. 20.01.2022 року уповноваженою особою комунального підприємства опубліковано звіт про виконання договору на веб-порталі Уповноваженого органу.