• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015 за кодом 72310000-1 Послуги з обробки даних (послуги з актуалізації даних про споживачів, нарахування і облік сплати населенням за послуги з застосуванням відповідного програмного забезпечення, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна».)

Завершена

9 352 156.90 UAH з ПДВ
Номер: 6393b8a104ef4984a72657206012137a
Внутрішній номер закупівлі: 7831390
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-17-007273-b   
Замовник: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Контактна особа: Тупічак Олександр Борисович 380687299055, zakupivli_kp@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 72310000-1 Послуги з обробки данихАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування умови застосування: Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08.12.2016 № 1244 «Про єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі комунального центру «Центр комунального сервісу» визначено єдиним комунальним підприємством призначеним для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг. Згідно з вказаним розпорядженням в м. Києві організовано єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі комунального концерну «Центр комунального сервісу». Обслуговування споживачів з дотриманням такого принципу дозволяє значно підвищити кількість та якість обробки інформації щодо споживання послуг, фіксації та актуалізації міграційних процесів тощо, які безпосередньо та значною мірою впливають на результат нарахувань за послуги та платіжну дисципліну. Результатом реалізації Розпорядження КМДА № 1244 є те, що на сьогодні Концерн має відділення по всьому місту Києву - 33 точок прийому, які ведуть прийом споживачів за концепцією єдиного підходу до оформлення офісного простору, 15 з яких оснащені електронною чергою з функцією голосового сповіщення та можливістю попереднього запису через сайт https://cks.com.ua/equery, комфортними умовами очікування, дитячими куточками та вільним використанням бездротової передачі даних мережею Інтернет (Wi-Fi). Концерн має інструменти, за допомогою яких мешканці м. Києва мають змогу сплатити за житлово - комунальні послуги: 1) в режимі реального часу – через сайт Концерну https://cks.com.ua/; 2) банківською карткою через POS-термінали; 3) готівкою – через платіжні термінали. На даний час встановлено 55 POS-терміналів у відділеннях по всіх 10 районах міста Києва, 11 платіжних терміналів для оплати житлово-комунальних послуг готівкою. З 18 березня 2020 року у зв’язку з запровадженням протиепідемічних заходів та обмежень у м. Києві, вирішення питань споживачів Концерном переведено в дистанційний режим. Задля оперативного та ефективного вирішення будь-яких питань споживачів, у тому числі здійснення оплати за житлово-комунальні послуги, споживачам запропоновані наступні способи дистанційного обслуговування: - особистий кабінет на сайті Концерну (https://cks.com.ua/cabinet) - для оплати в онлайн - режимі та передачі показань індивідуальних засобів обліку тепла, гарячого та холодного водопостачання; - електронний рахунок (https://cks.com.ua/bill/) - для оформлення заявки потрібно перейти за посиланням або надіслати ПІБ, телефон, адресу та e-mail: bill@src.kiev.ua; - зворотний зв’язок на сайті Концерну (cks.com.ua/feedback) - для оперативних консультацій; - розділ «Дистанційне обслуговування» на сайті Концерну: (cks.com.ua/remote) – для оформлення заявок, у т.ч. на опломбування, розпломбування, контрольне зняття показань індивідуальних засобів обліку, зміну кількості зареєстрованих, отримання довідок про стан заборгованості, актів взаєморозрахунків тощо; - сall-центр Концерну (044)247-40-40 - для оперативних консультацій та передачі показань; - безкоштовна телефонна лінія 0-800-404-407 - для передачі показань лічильників з мобільного (новий сервіс який діє з 10 вересня 2020р.); - мессенджер у Facebook на сторінці www.facebook.com/cks.com.ua – для вирішення усіх питань з можливістю обміну документів; - Skype-зв’язок – для вирішення усіх питань з можливістю обміну документів (20 логінів); - 10 додаткових стаціонарних багатоканальних номерів телефонів у сервісних центрах для консультацій, передачі показань та зворотного зв’язку зі Споживачами, які не мають технічної можливості перевести свої телефони у тоновий режим; - скриньки для прийому показань лічильників та звернень споживачів. Актуальна інформація щодо діючих каналів дистанційного обслуговування постійно розміщується на: - зворотній сторінці єдиних рахунків-повідомлень; - вхідних групах сервісних центрів (оголошення, візитівки); - розділі «Наші сервіси» на сайті Концерну; - офіційній сторінці Концерну у Facebook; - друкованому засобі масової інформації «Комунальний бюлетень міста Києва». З початку введення карантинних обмежень в 16 сервісних центрах на вхідних групах облаштовано «куточки споживачів» де розміщено оголошення щодо способів дистанційного зв’язку, скриньки для прийому звернень та показань, шаблони заяв, візитки з корисною інформацією. Споживачам, які не можуть скористатися електронними дистанційними сервісами, запропоновано залишати письмове звернення у скриньках із зазначенням контактів для зворотного зав’язку. Крім того, навчальним центром Концерну «Платформа комфорту» проводяться на постійній основі лекції та практичні заняття для споживачів різних вікових груп за темою «Онлайн комуналка», яка включає в себе навчання за наступними напрямками: - реєстрація в особистому кабінеті; - передача показань квартирних лічильників води та опалення; - оформлення онлайн - звернення фахівцю Концерну через сайт; - створення заявки на повірку, заміну чи встановлення лічильників; - оформлення звернення через мессенджер на Facebook-сторінці та через Skype-зв’язок; - оплата комунальних послуг (карткою киянина без комісії). Концерн може забезпечити надання та інформаційно-технологічне супроводження програмно-апаратного комплексу, друк інформації щодо звітності по розрахунках із споживачами, забезпечення адміністрування та сталого функціонування серверних потужностей Виконавця, на яких розміщується комп'ютерна програма, за допомогою якої здійснюються розрахунки за послуги. У розпорядженні Концерну наявний програмно-апаратний комплекс, за допомогою якого можливо здійснювати вищезазначені дії. Програмно–апаратний комплекс - комп’ютерна програма (-ми) Виконавця, за допомогою якої здійснюються розрахунки за послуги Замовника, надані споживачам у житлових будинках, будинках приватного сектору, формування звітності, тощо. Надання та інформаційно-технологічне супроводження програмно-апаратного комплексу включає: • підтримку алгоритмів розрахунків та своєчасне внесення змін до них у відповідності до нормативно-правових актів, згідно з технічним завданням, наданим Замовником та погодженим між Замовником та Виконавцем; • ведення довідників вулиць, будинків, організацій, тарифів, послуг тощо; • формування інформації щодо проведеного розрахунку плати за фактично спожиті послуги, з врахуванням заборгованості для формування об’єднаних рахунків-повідомлень; • формування та друк інформації щодо звітності по розрахунках споживачів згідно форм, узгоджених з Замовником. • забезпечення адміністрування та сталого функціонування серверних потужностей, на яких розміщується програмно-апаратний комплекс. Окрім того, Концерн є користувачем інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Києва, створеного згідно з рішенням Київської міської ради від 21 вересня 2017 року № 40/3047 «Про затвердження Положення про інформаційну систему». Таким чином Концерн має у своєму розпорядженні доступ до наповненого реєстру територіальної громади, який є єдиним джерелом відповідної інформації.
Очікувана вартість: 9 352 156.90 UAH з ПДВ
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 за кодом 72310000-1 Послуги з обробки даних (послуги з актуалізації даних про споживачів, нарахування і облік сплати населенням за послуги з застосуванням відповідного програмного забезпечення, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна».)
Код ДК 021:2015: 72310000-1 Послуги з обробки даних
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Комунальний концерн "Центр комунального сервісу"

Оскарження: 17.12.2020 16:19 - 28.12.2020 00:00
Ціна пропозиції 9 352 156.90 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
17.12.2020 16:19
Документи 4
Скарги 0

Контракти

Номер: 390b0539c5da4974bfe3227eafabc291
Ідентифікатор договору: UA-2020-12-17-007273-b-a1
Постачальник: Комунальний концерн "Центр комунального сервісу"
Номер договору: 981
Сума договору: 9 352 156.90 UAH з ПДВ
Сума договору: 7 793 464.08 UAH без ПДВ
Період дії договору: 01.01.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 31.12.2020 10:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір №981.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
Звіт.pdf
p7s
sign.p7s