• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 – 15110000-2 – М’ясо (лот 1 – м'ясо в асортименті для закладів освіти Вознесенівського району м. Запоріжжя; лот 2 - м'ясо в асортименті для закладів освіти Дніпровського району м. Запоріжжя; лот 3 – м'ясо в асортименті для закладів освіти Заводського району м. Запоріжжя; лот 4 – м'ясо в асортименті для закладів освіти Комунарського району м. Запоріжжя; лот 5 – м'ясо в асортименті для закладів освіти Олександрівського району м. Запоріжжя; лот 6 – м'ясо в асортименті для закладів освіти Хортицького району м. Запоріжжя; лот 7 – м'ясо в асортименті для закладів освіти Шевченківського району м. Запоріжжя

Назва та код товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі по кожному лоту: Яловичина (м’якуш охолоджений), відповідний код ДК 021:2015 - 15111100-0 Печінка яловича (заморожена), відповідний код ДК 021:2015 - 15111100-0 Філе куряче (охолоджене), відповідний код ДК 021:2015 - 15112100-7 Тушки курчат бройлерів (охолоджені), відповідний код ДК 021:2015 - 15112100-7 Філе куряче (заморожене), відповідний код ДК 021:2015 - 15112130-6 Через відсутність технічної можливості редагувати поле оголошення "Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції" усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською та/або російською мовами, з урахуванням вимог пункту 7 розділу І тендерної документації. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською мовою, завірений нотаріально

Завершена

22 188 233.01 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 9 441.67 UAH
Номер: 9425188d98504b17a67d9743a4e1b626
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-02-10-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.02.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 10.02.2021 14:29 - 04.03.2021 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.02.2021 № 40 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 10.02.2021 № 40 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 50 UA-2020-12-17-011736-c 17.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, marchukm.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, надання роз’яснень на вимоги щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ», ТОВ «МЕРКУРІЙ ГРАНД» та ВК «ДАРНИЦЯ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 березня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, надання роз’яснень на вимоги щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту освіти і науки Запорізької міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 17.12.2020 № 14 (далі – тендерна документація) та зміни до тендерної документації, затверджені рішенням тендерного комітету Замовника від 06.01.2021 № 14-З, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ» (далі – ТОВ «ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ») та товариства з обмеженою відповідальністю «МЕРКУРІЙ ГРАНД» (далі – ТОВ «МЕРКУРІЙ ГРАНД») за лотами 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 та виробничого кооператива «Дарниця» (далі – ВК «ДАРНИЦЯ») за лотами 4 та 7, вимогу про усунення порушення від 29.12.2020, рішення Замовника на вимогу про усунення порушення від 04.01.2021, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 20.01.2021, реєстри отриманих тендерних пропозицій, протоколи розкриття тендерних пропозицій від 26.01.2021, протоколи засідання тендерного комітету від 27.01.2021 № 14-н/1, № 14-н/2 та № 14-н/3 за лотами 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, повідомлення про намір укласти договір від 27.01.2021 за лотами 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, договори від 08.02.2021 № 1511-В за лотом 1, № 1511-Д за лотом 2, № 1511-З за лотом 3, № 1511-К за лотом 4, № 1511-О за лотом 5, № 1511-Х за лотом 6 та № 1511-Ш за лотом 7.
Період усунення порушень: 05.03.2021 13:50 - 12.03.2021 00:00
Дата публікації висновку: 05.03.2021 13:50