• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1719360 Шили - Надержинщина - Полтава на ділянці км7+000-км11+421 Полтавського району Полтавської області (окремими ділянками) (Код ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Мова, якою повинні готуватися Тендерні пропозиції - українська мова; Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій:Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 3 % від очікуваної вартоісті, а саме 950 000,00 грн. (дев’ятсот п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної документації. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005р. №41/10321, із безумовним зобов’язанням банку відшкодувати, негайно за першою письмовою вимогою Замовника на рахунок: UA098201720344341002107034097 в ДКС України в м. Київ Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції. В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін. Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації. Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Державного підприємства Агентство місцевих доріг Полтавської області (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації. Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів.Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром. Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії.Математична формула для розрахунку приведеної ціни: тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично електроною системою закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою PP = P/(1 + F1/PV), де: PP - приведена ціна; P - ціна; F1 - питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником; PV - питома вага критерію «ціна». Питома вага критерію ціна (PV) становить 70%. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: 14.01.2021 року 23:00 год (Відповідно до п. 10 ч. 2 ст. 21 ЗУ "Про публічні закупівлі")

Завершена

31 840 720.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 159 203.60 UAH
Номер: 89e78fb7ea7149e699bad271d77b8680
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-03-25-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.03.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 25.03.2021 16:34 - 16.04.2021 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 25.03.2021 № 214 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 25.03.2021 № 214. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 10. UA-2020-12-14-008262-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 304-12-32, berd.slava.83@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій учасників установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 та статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до тендерної документації та їх оприлюднення, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо відміни тендера з урахуванням вимог частини 1 та 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 квітня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до тендерної документації та їх оприлюднення, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік ДП «Агентство місцевих доріг Полтавської області» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів оприлюдненого відповідно до частини третьої статті 10 Закону, тендерна документація від 12.01.2021 року, тендерні пропозиції учасників ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ», ТОВ «ДРСУ ПОЛТАВА», Товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» (далі - ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ»), ТОВ «М-БУД ГРУП» та Товариства з обмеженою відповідальністю «МІШЕМ» протокол розгляду тендерних пропозицій від 07.04.2021, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 19.02.2021 та від 26.03.2021, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження (далі – АМКУ), від 20.01.2021 № 1016 - р/пк-пз, від 21.01.2021 № 1043 - р/пк-пз, від 12.03.2021 № 4857-р/пк-пз, від 12.03.2021 № 4869-р/пк-пз, пояснення Замовника від 09.04.2021 та повідомлення про намір укласти договір від 14.04.2021. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 07.04.2021 Замовником допущено до аукціону тендерні пропозиції учасників ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» та ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», при цьому тендерні пропозиції учасників ТОВ «ДРСУ ПОЛТАВА», ТОВ «М-БУД ГРУП» та Товариства з обмеженою відповідальністю «МІШЕМ» відхилено. За результатами проведеного моніторингу установлено, що допущена до оцінки тендерна пропозиція учасника ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» не відповідала умовам тендерної документації. Так, моніторингом установлено, що пунктом 1 розділу III тендерної документації встановлено імперативну умову, що «під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення на них кваліфікаційного електроного підпису (КЕП). Однак, моніторингом установлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» містить накладений електронний підпис (голова ради директорів) від 21.01.2021, за результатами перевірки якого на сайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) засіб кваліфікованого електронного підпису Павлічєва Сергія Валерійовича надає інформацію, що тип підпису «удосконалений» на незахищеному носію, тобто накладений електронний підпис Павлічєва Сергія Валерійовича не може вважатися кваліфікованим, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу III тендерної документації. Слід відмітити, що кваліфікований електронний підпис учасником ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» розміщено в електронній системі закупівель лише 20.02.2021, при тому, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій згідно оголошення про проведення відкритих торгів 21.01.2021. Слід також зазначити, що відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 07.04.2021, подання тендерної пропозиції без накладання на неї кваліфікованого електронного підпису було однією з підстав відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДРСУ ПОЛТАВА». Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ», як таку, що не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. В той же час, відповідно до пункту 2 частини 2 статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Період усунення порушень: 16.04.2021 15:09 - 01.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 16.04.2021 15:09

Оскарження висновку в суді

Опис: 440/4449/21 від 05.05.2021 року
Дата публікації: 12.05.2021 13:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На тендерну пропозицію ТОВ "Шляхове будівництво "Альтком" у відповідності до вимог тендерної документації накладено кваліфікаційний електронний підпис.
Дата публікації звіту: 23.04.2021 09:27

Запити/Пояснення