-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 60100000-9 Послуги з автомобільних перевезень ( Регулярні спеціальні пасажирські перевезення автобусами учнів та педагогічних працівників із селищ до шкіл і у зворотному порядку)
мова,на якій подаються тендерні пропозиції - українська
Завершена
1 625 186.64
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 125.93 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 125.93 UAH
Номер:
93aa624988f34ead9ff8ee59f4cc7ff1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-01-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.04.2021 00:00
Період моніторингу:
01.04.2021 17:11 - 23.04.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.04.2021 № 143
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 01.04.2021 №143
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-12-11-015179-с 11.12.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби в Луганській області Людмила ЗІНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої та четвертої статті 17 та пунктів 2 і 14 частини другої статті 22 Закону № 922.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
ТОВ «ЕЛІТ БУС ТРАНС» установлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті31 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону № 922.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 квітня 2021 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Військово-цивільної адміністрації міста Сєвєродонецьк Луганської області (далі – відділ освіти Військово-цивільної адміністрації, Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 21.12.2020 № 22), тендерну пропозицію приватного підприємства «СЄВЄРОДОНЕЦЬКЕ КОМФОРТ-АВТО» (далі – ПП «СЄВЄРОДОНЕЦЬКЕ КОМФОРТ-АВТО») тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КАТРАН ПАС» (далі – ТОВ «КАТРАН ПАС»), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЛІТ БУС ТРАНС» (далі – ТОВ «ЕЛІТ БУС ТРАНС»), вимоги про усунення порушення від 19.01.2021 № UA-2020-12-11-015179-c.a1, UA-2020-12-11-015179-c.a2, скаргу до процедури від 22.02.2021 № UA-2020-12-11-015179-c.b3, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ, Орган оскарження) № 2669-р/пк-пз від 15.02.2021, протокол уповноваженої особи відділу освіти Військово-цивільної адміністрації м. Сєвєродонецьк від 14.01.2021 № 14, повідомлення про намір укласти договір, договір від 18.02.2021 № 105, додаткову угоду до договору від 18.02.2021 № 1, додаткову угоду до договору від 18.02.2021 № 2, додаткову угоду до договору від 17.03.2021 № 3.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація Замовника складена з розбіжностями. Так у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що інформація щодо відсутності підстав, установлених у статті 17 Закону - згідно Додатка № 2 до тендерної документації надаються переможцем у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір водночас у Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, переможець повинен надати замовникові у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Також встановлено, що тендерна документація Замовника, а саме Додаток № 7 до тендерної документації, містить вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі інформації, що підтверджує відсутність підстав визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону та не містить вимог щодо надання підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону № 922, що є порушенням вимог частини третьої та четвертої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922.
Крім того встановлено, що тендерна документація Замовника не містить зазначеного кінцевого строку подання тендерних пропозицій чим порушено вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону № 922.
Моніторингом відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛІТ БУС ТРАНС» вимогам тендерної документації встановлено, що на порушення вимог, визначених Замовником у пункті 15 Додатку 2 до тендерної документації ТОВ «ЕЛІТ БУС ТРАНС» не надав лист-згоду учасника на виконання умов договору.
Відповідно до вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо вона не відповідає встановленим абзацом 2 частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Однак, на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕЛІТ БУС ТРАНС» та уклав з ним договір від 18.02.2021 № 105.
Згідно з частиною четвертою статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Моніторингом встановлено,що умови Договору від 18.02.2021 № 105 відрізняються від змісту тендерної пропозиції Переможця та проекту договору. А саме, у пункті 5.2 розділу V. Строк (термін) та місце надання послуг та Додатоку №1, який є невідємною частиною договору зазначена орієнтовна кількість пасажирів за маршрутами 1, 4, 5, яка відрізняється від кількості пасажирів, зазначених у проекті договору. Вищезазначене є порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону № 922. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 43 Закону № 922 договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону.
Період усунення порушень:
20.04.2021 15:01 - 07.05.2021 00:00
Дата публікації висновку:
20.04.2021 15:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управління освіти Сєвєродонецької міської Військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області ознайомилось з висновком Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, та наступним повідомляє.
Замовнику необхідно здійснювати підвезення учнів та педагогічних працівників із селищ до шкіл та у зворотному напряму. Після завершення навчального 2020-2021 року Замовником буде розглянуто питання щодо виконання висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області.
Дата публікації звіту:
21.04.2021 16:13