-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 60100000-9 Послуги з автомобільних перевезень ( Регулярні спеціальні пасажирські перевезення автобусами учнів та педагогічних працівників із селищ до шкіл і у зворотному порядку)
мова,на якій подаються тендерні пропозиції - українська
Завершена
1 625 186.64
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 125.93 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 125.93 UAH
Період оскарження:
11.12.2020 16:51 - 28.12.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Оскарження визначення переможця
Номер:
9738e046167e4a7aaffba18a1c74e807
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-11-015179-c.b3
Назва:
Оскарження визначення переможця
Скарга:
Деталі у файлі з текстом скарги
Пов'язані документи:
Учасник
- катран-пас.PDF 22.01.2021 16:40
- рішення від 26.01.2021 №1281 + лист замовнику .pdf 27.01.2021 17:38
- інформація про перенесення розгляду скарги від 04.02.2021 №1326.pdf 05.02.2021 16:50
- інформація про резулятивну частину рішення від 15.02.2021 №2669.pdf 16.02.2021 17:58
- рішення від 15.02.2021 №2669.pdf 18.02.2021 19:41
- Пояснення по суті скарги КАТРАН ПАС до АМКУ.doc 28.01.2021 10:14
- Пояснення.PDF 28.01.2021 10:20
- ДОДАТОК 2 (ДОВІДКА ПРО ВИКОНАННЯ ДОГОВОРІВ З ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРІВ).pdf 28.01.2021 10:20
- ДОВІДКИ, ГАРАНТІЙНІ ЛИСТИ.pdf 28.01.2021 10:20
- Протокол 8.PDF 28.01.2021 10:20
- ДОДАТОК 2 (МТБ)-сжатый.pdf 28.01.2021 10:20
- ДОДАТОК 2 (ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ)_ст.30-40.pdf 28.01.2021 10:20
- Пояснення по суті скарги КАТРАН ПАС до АМКУ.doc 28.01.2021 10:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.01.2021 17:32
Дата розгляду скарги:
04.02.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.01.2021 17:39
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
18.02.2021 19:42
Вимога
Є відповідь
вимога - скарга на рішення замовника Відділу освіти Військово – цивільної адміністрації м. Сєвєродонецьк Луганської області по визначенню переможця закупівлі
Номер:
c474394c3fe4484b9fe9060eda4e37bb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-11-015179-c.a2
Назва:
вимога - скарга на рішення замовника Відділу освіти Військово – цивільної адміністрації
м. Сєвєродонецьк Луганської області по визначенню переможця закупівлі
Вимога:
Відділ освіти Військово – цивільної адміністрації
м. Сєвєродонецьк Луганської області
Ідентифікаційний код 02141973
93400 Луганська область , м. Сєвєродонецьк , вул. Вілєсова б. 10
Скаржник ПП «Сєвєродонецьке комфорт-авто»
Ідентифікаційний код 36077806
93405 Луганська область м. Сєвєродонецьк , вул. Танкістів 27.
Ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-11-015179-c.
ВИМОГА-СКАРГА
05.01.2021р Відділом освіти Військово – цивільної адміністрації м. Сєвєродонецьк на електронному майданчику prozorro.gov.ua було проведено тендер на предмет закупівлі ДК 021:2015 - 60100000-9 Послуги з автомобільних перевезень ( Регулярні спеціальні пасажирські перевезення автобусами учнів та педагогічних працівників із селищ до шкіл і у зворотному порядку
За результатами аукціону рішенням замовника, оформлене протоколом №14 від 14.01.2021р переможцем було визнано ТОВ «ЕЛІТ БУС ТРАН» код ЄДПРОУ 41949976 з найбільшою серед усіх учасників ціновою пропозицією 1607292, 96грн.
Згідно тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015 - 60100000-9 Послуги з автомобільних перевезень єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції є ціна
Критерії та методика оцінки визначаються відповідно до статті 29 Закону.
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%.
Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ-у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ.
Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому.
ПП «Сєвєродонецьке комфорт авто» яке надало найнижчу цінову пропозицію 1 300 239,36 грн з ПДВ яка не є аномально низькою ціною і 100% відповідає єдиному критерію оцінки , проте було дискваліфіковано.
Підстава для дискваліфікації згідно Протоколу №4 від 11.01.2021р є те, що Додатком 3 абзац 3 тендерної документації передбачено залучення на основних маршрутах 1- го автобусу з пасажировмістимістю 58 осіб одночасно . ПП « Сєвєродонецьке комфорт авто» надало автобус вмістимістю 56 осіб одночасно. При цьому Максимальна кількість пасажирів Маршрут № 4 м. Сєвєродонецьк - с. Метьолкіне - с.Сиротине (гімназія №7) – м. Сєвєродонецьк і у зворотному напрямку; 38 км в день; орієнтовна кількість пасажирів - 52 (51 учнів, 1 вчитель)
Таким чином автобус пасажиромісткістю 56 цілком спроможний здійснювати перевезення необхідної кількості пасажирів та навіть більше.
Вимога про транспорт з пасажиромісткістю 58 осіб нічим не обґрунтована і свідчить про розробку тендерної документації під певного перевізника.
Додаток №3 абзац 5 тендерної документації передбачена Наявність підмінних автобусів у випадку пошкодження основних автобусів, у кількості не менш як 50% від загальної кількості основних (не менш 3-х автобусів), один з яких обов’язково із спроможністю перевезення не менш як 58 осіб одночасно.
За цим критерієм перевізник визнаний переможцем не відповідає тендерній документації замовника оскільки не запропонував такого транспорту .Проте цей факт пройшов повз уваги замовника.
Тендерна документація не містить посилань на те , яким абзацем Додатку 3 до тендерної документації можно нехтувати . Пропозиція ПП «Сєвєродонецьке комфорт авто» не відповідає вимогам зазначеним у абзаці №3 а пропозиція ТОВ ЕЛІТ БУС ТРАНС не відповідає вимогам абзаца 5 Додатку 3 до Тендерної документаці тобто має аналогічну невідповідність.
Перевізик «ТОВ ЕЛІТ БУС ТРАНС» визнаний переможцем надав в якості пропозиції транспортні засоби вже задіяні в пасажирських перевезеннях на міжміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі Луганської області , у яких початкові та кінцеві пункти відправлень знаходяться за 100 км від передбачених тендерною документацією населених пунктів. Крім цього, після використання автобусів на маршрутах загального користування перевізник не забезпечить належного санітарного стану, для перевезення школярів згідно п.12 Розділу «Інші документи» Тендерної документації .
На внутрішньо обласних маршрутах загального користування вже задіяні наступні транспортні засоби переможця: що надавалися ним у якості пропозиції
VАN НООL 916-SU3A держ реєстр номер ВВ9995 СО маршрут №719 «Станиця Луганська – АС – Щастя АС – Кремінна АС»(162 км )
VАN НООL 916-SU3A держ реєстр номер ВВ8887 СО маршрут №719 «Станиця Луганська – АС – Щастя АС – Кремінна АС»(162 км )
ОТОКАR ТЕМРО держ реєстр номер ВВ4441ЕА маршрут №718 Станиця Луганська АС-Щастя АС- Бараніківка( 198 км)
БАЗ А.07924 держ реєстр номер ВВ8571ЕВ маршрут №628 Мілове –Нова Астрахань – Рубіжне АС (174 км )
SETRA S 315 HD держ реєстр номер ВВ 7888 ЕВ маршрут №719 «Станиця Луганська – АС – Щастя АС – Кремінна АС»(162 км)
На підставі викладеного, керуючись ст. 16,26, 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо від Відділу освіти Військово – цивільної адміністрації м. Сєвєродонецька вскасувати рішення про визначення ТОВ «ЕЛІТ БУС ТРАН» код ЄДПРОУ 41949976 визначити переможця на підставі єдиного критерія оцінки тендерної пропозиції .зазначеного у тендерній документації
19.01.2021
Директор О.Ю. Лигін
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА скарга.pdf 19.01.2021 13:14
Дата подачі:
19.01.2021 13:14
Вирішення:
На Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Оцінка тендерних пропозицій проводилась відповідно до вимог ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), а саме проводиться (ст.1) автоматично електронною системою закупівель на основі і методики оцінок, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно ч.9 ст. 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій замовник розглянув (протокол №4 від11.01 2021 р) на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, а саме пропозицію ПП «Сєвєродонецьке комфорт - Авто». При розгляді пропозиції, визначеної найбільш економічно вигідної, були встановлені невідповідності, а саме:
- згідно Додатку 3 до Тендерної документації «Вимоги до предмету закупівлі»
Замовником вимагається
Відповідність технічного та санітарного стану автобусів вимогам щодо перевезення учнів, педагогічних працівників.
Перевезення груп учнів повинно здійснюватися із забезпеченням високого рівня безпеки та надійності транспортного обслуговування на автобусних маршрутах .
Основні транспортні засоби, що будуть використовуватися на маршрутах замовника не повинні бути старіше 2000 року випуску. З яких, не менш 2-х автобусів з екологічним стандартом не нижче ЄВРО-5, а також обов’язковим є залучення на основних маршрутах 1-го автобуса, з пасажиромісткістю не менше як 58 осіб одночасно.
Організовані групи учнів, педагогічних працівників повинні перевозитися досвідченими водіями, які мають стаж керування транспортним засобом не менш ніж п’ять років, у тому числі підмінні водії, та оформлені на підприємстві учасника у встановленому Законом порядку.
Надана ПП «Сєвєродонецьке комфорт - Авто» інформація щодо основних транспортних засобах, у тендерній пропозиції не містила відомостей до залучання автобусів з пасажиромісткістю не менше як 58 осіб одночасно, що не відповідало вимогам Замовника у цій частині . Таким чином, пропозиція ПП «Сєвєродонецьке комфорт - Авто» відхилена на підставі ст 31 Закону.
Строк розгляду тендерної пропозиції ПП «Сєвєродонецьке комфорт - Авто» не перевищував п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції (ст 29 ч10).
Відповідно до ч.11 ст.29 Закону, замовник розглянув наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Наведені відомості щодо маршрутів №719, 718, 628 не відносяться до вимог тендерної документації замовника, та не можуть бути оцінені при розгляді вимоги. Замовник торгів відповідно вимог закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у власній тендерній документації, яку було складено і розміщено у Системі, чітко зазначив всі технічні і якісні характеристики предмета закупівлі.
При формуванні зазначених характеристик перш за все було враховано потреби школярів в отриманні якісних та безпечних послуг перевезення. Існуючи характеристики предмету закупівлі є цілком доступними на ринку відповідних послуг, жодним чином не є ексклюзивними, тому послуги з предмету закупівлі можуть пропонуватися різними постачальниками, які, у свою чергу, можуть змагатися між собою шляхом пропонування найнижчої ціни (за умови відповідності технічним вимогам).
За таких умов повністю відсутні підстави вважати ТД Замовника або деякі її умови дискримінаційними, непрозорими або необ’єктивними.
Стаття 22 Закону України «Про публічні закупівлі» надає право кожному Учаснику вимагати від Замовника надання роз’яснень та/або усунення порушень, що, на думку цього Учасника, містяться в ТД. Але це робиться не на стадії оцінки пропозицій. Жодних вимог щодо наявності порушень в оприлюдненій ТД на адресу тендерного комітету не надходило.
Також Закон чітко визначає, що кожен Учасник, що брав участь у торгах, не висував заперечень до змісту ТД, та надав свою пропозицію, на стадії оцінки пропозиції не повинен посилатися на свої права, які мав б (за бажанням) реалізувати на стадії подання пропозиції.
За таких обставин вбачається, що на стадії формування власної тендерної пропозиції Учасник або не уважно проаналізував зміст ТД і власні можливості, або сподівався, що Замовник не зверне уваги на розбіжності між вимогами ТД і пропозицією Учасника.
Таким чином, Замовник не знаходить правових підстав для задоволення вимоги Приватного підприємства «Сєвєродонецьке Комфорт-Авто» щодо перегляду тендерної пропозиції у зв’язку з недодержанням процедури розгляду пропозицій.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимагаємо від відділа освіти Військово-цивільної адміністрації м. Сєвєродонецьк Луганської області скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «Еліт Бус Транс», що оформлене Протоколом №14 від 14.01.2021 року.
Номер:
cd88fbdff266423f916b7eb48121fd5a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-11-015179-c.a1
Назва:
Вимагаємо від відділа освіти Військово-цивільної адміністрації м. Сєвєродонецьк Луганської області скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «Еліт Бус Транс», що оформлене Протоколом №14 від 14.01.2021 року.
Вимога:
Скаржник:
Відділ освіти Військово-цивільної адміністрації м. Сєвєродонецьк Луганської області
Ідентифікаційний код: 02141973
93400, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Вілєсова, б. 10.
ТОВ «Катран-Пас»
Ідентифікаційний код: 38350192
93405, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Б. Ліщини, б. 45.
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-11-015179-c
Вимога-скарга
05 січня 2021 року Відділом освіти Військово-цивільної адміністрації м. Сєвєродонецька Луганської області на електронному майданчику prozorro.gov.ua проведено тендер на предмет закупівлі: ДК 021:2015 – 60100000-9 Послуги з автомобільних перевезень (Регулярні спеціальні пасажирські перевезення автобусами учнів та педагогічних працівників із селищ до шкіл і у зворотному порядку).
За результатами аукціону рішенням Замовника (оформленим Протоколом №14 від 14.01.2021 року) переможцем було визнано ТОВ «Еліт Бус Транс» з найбільшою серед усіх ціновою пропозицією 1607292,96 грн. з ПДВ. ТОВ «Катран-Пас» наголошує, що вказане підприємство не може бути визнано переможцем з огляду на наступне.
За вимогами п.29 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених ч.2 ст. 22 Закону.
Частиною 2 ст. 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням ч.3 ст. 5 Закону та дотримання принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Замовник, виходячи із специфіки предмету закупівлі, з урахуванням ч.3 ст. 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону, самостійно визначив в якості обов’язкових, зокрема, передбачений п. 3 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» критерій документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. (Ця вимога встановлена у Додатку №2 до Тендерної документації).
ТОВ «Еліт Бус Транс» надав разом з тендерною пропозицією копію Договору на надання транспортних послуг з нерегулярних пасажирських перевезень №1007 від 10 липня 2020 року. Відповідно до п.1.1. предметом Договору є разові пасажирські перевезення групи людей 16 липня 2020 року і в зворотному напрямку 19 липня 2020 року.
Також учасник надав копію Договору про надання транспортних послуг №2410 від 02.10.2020 року. Відповідно до п.1 предметом цього Договору є також разові пасажирські перевезення групи людей 03.10.2020 року і в зворотному напрямку 04.10.2020 року.
За приписами ст. 35 ЗУ «Про автомобільний транспорт» автобусні маршрути за видами перевезень поділяються на: загального користування, спеціальних перевезень, нерегулярних перевезень.
Відповідно до визначень, наведених в статті 1 цього Закону нерегулярні пасажирські перевезення - перевезення пасажирів автобусом, замовленим юридичною або фізичною особою з укладанням письмового договору на кожну послугу, в якому визначають маршрут руху, дату та час перевезень, інші умови перевезень та форму оплати послуги, або перевезення за власний кошт;
регулярні спеціальні пасажирські перевезення - перевезення певних категорій пасажирів (працівників підприємств, школярів, студентів, туристів, екскурсантів та інших) на автобусному маршруті за умовами, визначеними паспортом маршруту, затвердженим в установленому порядку замовником транспортних послуг або уповноваженими органами Договірних Сторін у разі міжнародних перевезень.
Відтак, предметом закупівлі є регулярні спеціальні пасажирські перевезення, а учасник надав письмове підтвердження виконання двох договорів нерегулярних пасажирських перевезень.
Отже цей учасник не підтвердив встановлений замовник кваліфікаційний критерій за п. 3 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
2) Замовник в якості обов’язкового критерію визначив наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
ТОВ «Еліт Бус Транс» надало Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 10/181 від 31.12.2020 року, відповідно до якої учасник планує залучити до виконання робіт 20 працівників. Зокрема, Заічка Ю.М. (№7), Руденко Ю.В. (№8), Куценко А.В. (№12).
Паралельно з цим для підтвердження наявності МТБ учасник надав Договір про надання послуг № 01.35/М від 02.06.2020 року. Додаток №1 до цього Договору від 02.06.2020 року містить перелік працівників, які запропоновані до медичних обстежень. Заічка Ю.М., Руденко Ю.В., Куценко А.В. у цей перелік не включені.
Відповідно до абз. 5 ч. 1 ст. 18 ЗУ «Про автомобільний транспорт» пасажирський перевізник зобов’язаний здійснювати організацію та контроль за своєчасним проходженням водіями медичного огляду.
Також за положеннями ч.2 ст. 30 Закону автомобільний перевізник, який здійснює перевезення пасажирів на договірних умовах забезпечувати проведення щозмінного передрейсового та післярейсового медичного огляду водіїв транспортних засобів.
Отже, вказані працівники не можуть здійснювати пасажирські перевезення без порушення приписів ЗУ «Про автомобільний транспорт», а учасник надав недостовірну інформацію.
Слід також звернути увагу, що водій Верьовкін О.С. прийнятий на роботу 22.06.2020 року (Наказ №175-К), Дубіна В.Ф. – 26.06.2020 року (Наказ № 176-К), Колбасін О.С. – 19.11.2020 року (Наказ №198-К), Зінов В.В. – 10.07.2020 року (Наказ № 178-К), Суховій М.В. – 19.07.2020 року (Наказ №181-К), Чікін М.С. – 19.07.2020 року (Наказ №180-К). Як видно із змістів наказів та записів до трудових книжок вказаних працівників, усі вони були прийняті на роботу після дати підписання Додатку №1 до Договору № 01.35/М (02.06.2020 року). Отже надані учасником документи мають ознаки фіктивності, адже наразі незрозуміло, на якій підставі вказані працівники були внесені до Додатку №1.
3) Відповідно до розділу 1 Інструкції з підготовки ТД «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність».
Відповідно до ч.1 ст. 246 Цивільного кодексу України довіреність від імені юридичної особи видається її органом або іншою особою, уповноваженої на це її установчими документами.
Так, тендерна пропозиція ТОВ «Еліт Бус Транс» та вся інша тендерна документація підписана/засвідчена уповноваженою особою Чередніченко С.І. На підтвердження його повноважень учасник надав довіреність, в якій вказаний термін дії – до 23.02.2020 року. Однак усі документи підписані/засвідчені 31.12.2020 року – тобто після спливу строку довіреності.
Згідно з ч.1 ст. 247 ЦК України строк довіреності встановлюється у довіреності. За приписами п.1 ч.1 ст. 248 ЦК України закінчення строку довіреності має наслідком припинення відносин представництва.
Як вказано у самій довіреності «довіреність мною прочитана, її зміст мені зрозумілий і відповідає моїй волі», отже ймовірність технічної описки виключена.
Таким чином, уся Тендерна документація цього учасника підписана/засвідчена неуповноваженою на те особою.
4) Для підтвердження наявності матеріально-технічної бази ТОВ «Еліт Бус Транс» надало Довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази №10/180 від 31.12.2020 року. Відповідно до п.3 Розділу 1 та п. 6 Розділу 2 вказаної довідку підприємство планує використовувати для надання послуг з перевезення пасажирів MERCEDES-BENZ SPRINTER 316 CDI держ. номер ВВ 8444 СР (в якості основного транспортного засобу) та MERCEDES-BENZ SPRINTER 316 держ. № ВВ 1119 СТ (в якості резервного). Зазначені транспортні засоби є переобладнаними з вантажного автомобіля та, не мають належних сертифікатів відповідності, що видається уповноваженими органами або органами із сертифікації, акредитованими відповідно до законодавства, призначеними Міністерством інфраструктури, на кожний новий транспортний засіб або партію обладнання, які відповідають вимогам єдиних технічних приписів, але відповідність типу яких не підтверджена сертифікатом типу транспортного засобу або обладнання, а також на ті, що були у користуванні.
За приписами ст. 45 ЗУ «Про автомобільний транспорт» до участі у конкурсі не допускається автомобільний перевізники, які передбачають використовувати на маршрутах автобуси, переобладнані з вантажних транспортних засобів.
Також відповідно до ч.6 ст. 38 ЗУ «Про автомобільний транспорт» порядок організації перевезення груп дітей визначається Правилами надання послуг пасажирського автомобільного транспорту та іншими нормативно-правовими актами.
Згідно пункту 32 Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затв. Постановою Кабінету Міністрів України №176 від 18.02.1997 року забороняється надання послуг з перевезення пасажирів з використанням автобусів, переобладнаних з транспортних засобів іншого призначення, за відсутності протоколів випробувань таких автобусів на відповідність вимогам правил Європейської економічної комісії №43 (перевірка маркування безпечного скла); №36 чи №52 (залежно від пасажиромісткості, в обсязі вимог законодавчо регульованої сфери до автобусів, що перебувають в експлуатації); №80 (вимоги до міцності сидінь та елементів їх кріплення, застосування сертифікованих сидінь, відповідність кріплення сидінь типовим схемам та конструктивним рішенням, перевіреним випробуваннями), виданих акредитованими Національним агентством з акредитації випробувальними лабораторіями. Зразок протоколу затверджується спільним наказом МВС та Мінінфрасруктури».
Відтак, транспортні засоби MERCEDES-BENZ SPRINTER 316 CDI держ. номер ВВ 8444 СР та MERCEDES-BENZ SPRINTER 316 держ. № ВВ 1119 СТ не можуть використовуватися для перевезення учнів і вчителів з огляду на приписи ст. 38 ЗУ «Про автомобільний транспорт» та п. 36 Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту.
Таким чином, ТОВ «Еліт Бус Транс» надало тендерному комітету недостовірну інформацію щодо можливості використання зазначених транспортних засобів.
5) В листі-гарантії (додаток 7 до тендерної документації) відсутня інформація щодо кінцевих бенефіціарних власників, хоча підприємство має двох бенефіціарів.
Враховуючи викладене та керуючись ст. 5, 16, 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Вимагаємо від відділа освіти Військово-цивільної адміністрації м. Сєвєродонецьк Луганської області скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «Еліт Бус Транс», що оформлене Протоколом №14 від 14.01.2021 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 19.01.2021 09:21
Дата подачі:
19.01.2021 09:21
Вирішення:
На Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Відповідь на пункт 1:
Згідно п.2 ст.16 закону «Про публічні закупівлі» Замовник залишає право за собою встановлювати один або декілька з кваліфікаційних критеріїв.
У додатку 2 тендерної документації необхідно підтвердження досвіду виконання договорів з перевезення пасажирів. Відповідно Наказу Мінекономіки №708 від 15.04 2020 року «Про затвердження Порядку визначення предмету закупівлі» (зареєстрованого в міністерстві юстиції України 09 червня 2020 року за №500/34783) предмет закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» визначається замовником із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021 :2015 «Єдиний закупівельний словник», а також особливостей визначення предмету закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з п .п. 21 і 34 частини першої Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку в торгівлі від 23 грудня 2015 року №1749.
Отже, наведені учасником ТОВ «Еліт Бус Транс» в додатку №2 Тендерної документації аналогічні договори, підпадають за четвертою цифрою до ДК 021 : 2015 – 60100000-9 та надані відповідно вимог Замовника.
Відповідь на пункт 2:
І. Згідно п. 16 Додатку 2 до Тендерної документації, Інші документи (якісно отскановані, завірені у встановленому порядку) Замовником вимагається надати: лист – гарантію від учасника про проходження перед рейсового медичного огляду водіїв автобусів, які здійснюватимуть перевезення із зазначення наявності/роботи за договором медичних працівників ,які проводять медичний огляд.
На дану вимогу учасник надає відповідний лист – гарантію про проходження перед рейсового медичного огляду водіями та додає копії додатків №1 до Договору № 01.35/М від 02.06.2020р., де водії Верьовкін О.С., Дубін В.Ф., Суховій М.В., Зіновий В.В., Чікін С.С., Колбасін О.С., Куценко А.В., Руденко Ю.В., Заїчка Ю.М. були включені в перелік водіїв, які запропоновані до медичного обстеження згідно додатків: №1 від 29.06.2020р., 30.07.2020р., 29.10.2020р., 21.11.2020р., 30.12.2020р. (додатки додаються) – файл Довідки, гарантійні листи pdf.p7s.
Відповідь на пункт 3:
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України№710 від 15 .04. 2020 року затверджено Перелік формальних помилок.
У тендерній документації Замовник надає опис та приклади формальних несуттєвих помилок, а саме:
«2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.»
У довіреності , виданої на Чередниченка С.І., двадцять четвертого грудня дві тисячі двадцятого року (дата видачі довіреності написано прописом, довіреність була надана строком на 2 місяці отже термін дії спливає 23.02.2021р.!), була допущена невідповідність у терміні дії , а саме помилково був вказаний 2020р. замість 2021р.
Отже, довіреність не може бути видана кінцевим строком дії раніше ніж видавалася сама довіренність.
Учасником накладено КЕП виданого на Чередниченка С.І..
Також є у переліку наданих документів наказ по підприємству №24/12/2020-ВО від 24.12.2020року «Про уповноваження представляти інтереси підприємства», що має наступний зміст : «Уповноважити механіка контрольно-пропускного пункту Чередниченко Сергія Івановича представляти інтереси підприємства та підписувати договори та інші необхідні документи в рамках тендеру з організації перевезень, а саме на закупівлю: ДК 021:2015 - 60100000-9 Послуги з автомобільних перевезень (Регулярні спеціальні пасажирські перевезення автобусами учнів та педагогічних працівників із селищ до шкіл і у зворотному порядку)».
Отже, помилка не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі та є формальною несуттєвою помилкою.
Відповідь на пункт 4:
- заявлені транспортні засоби з номерними знаками ВВ8444СР та ВВ1119СТ згідно наданих свідоцтв про реєстрацію є «автобусом» та зареєстровані на території України також з відповідним типом кузову, будь-які ознаки їх переобладнання відсутні як в документах так і в самих транспортних засобах;
- сертифікати відповідності згідно вимог тендерної документації не є обов’язковими умовами для підтвердження будь-яких якісних властивостей транспортних засобів;
- наведена норма законодавства, а саме ст. 45 ЗУ «Про автомобільний транспорт» та п. 32 ПКМУ № 176 від 18.02.1997 вказують на обов’язкові умови для проведення саме конкурсів з перевезення пасажирів, але не тендерів або подібних заходів (до речі п.32 відноситься до організації регулярних перевезень, вимоги до регулярних спеціальних перевезень наведені у пп.45-50 ПКМУ).
Відповідь на пункт 5:
Відповідно п. 30 ст. 1 ЗУ №361-ІХ, кінцевим бенефіціарним власником для юридичних осіб – будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність юридичної особи (в т. ч. через ланцюг контролю/володіння).
Засновники ТОВ «ЕЛІТ БУС ТРАНС» - дві фізичні особи (Клименко Віталій Вікторович 50% та Базілєвський Вадим Олександрович 50%).Отже, кінцевий бенефіціарний власник відсутній .
В ЄДР відсутня інформація про кінцевих бенефіціарів.
Враховуючи усе вищевикладене, відсутні правові підстави для задоволення вимог Скаржника, у зв’язку з чим, прийнято рішення відмовити скаржнику у задоволені його вимог.
Статус вимоги:
Відхилено