• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комплексне харчування мешканців м. Дніпро пенсійного віку під час проведення заїздів

Закупівля на 2021 рік

Торги відмінено

3 808 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 38 080.00 UAH
Номер: 51fa7c60e3a5488eb7e0f5e4a9332750
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-30-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.06.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 21.06.2022 17:42 - 15.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 20.06.2022 № 163 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №03100-18/3932-2022 від 03.06.2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 20.06.2022 № 163 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 48 UA-2020-12-11-014928-c 11.12.2020 КП "ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНОК" Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-69, yukov0912@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі встановлено порушення частини десятої статті 29 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік UA-P-2020-12-10-007249-a КП "ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНОК" (далі Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, яка затверджена тендерним комітетом Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 27.05.2021 № 206, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 28.05.2021 № 212, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.01.2021 № 602-р/пк-пз та від 26.01.2021 №13337-р/пк-пз (далі - рішення АМКУ), пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 27.06.2022, протокол уповноваженої особи Замовника від 27.06.2022 № 81, інформацію про відміну тендеру у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону № 922-VIII строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. В ході проведення моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовником оскаржено рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1337 -р/пк-пз від 26.01.2021 року. 26.02.2021 року подано адміністративний позов до окружного адміністративного суду міста Києва. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладання договору про закупівлю призупиняється. Відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 Закону № 922-VIII орган оскарження - Антимонопольний комітет України. Проте, призупинення перебігу строків дій тендерних пропозицій та строку для укладення договору про закупівлю через звернення до суду Законом № 922-VIII не передбачено. Моніторингом процедури закупівлі установлено, що в оголошенні про проведення закупівлі визначена дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій 28 грудня 2020 року. Відповідно до пункту 4 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Водночас установлено, що учасник процедури закупівлі ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ" має статус "Очікує рішення", тоді як на момент проведення моніторингу строк розгляду тендерної пропозиції минув, рішення Замовника щодо обрання переможця закупівлі та інформація про укладення договору, відміни торгів в електронній системі закупівлі відсутні. Таким чином на порушення частини десятої статті 29 Закону № 922-VIII Замовником не дотримано строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. На запит Східного офісу Держаудитслужби від 23.06.2022, Замовником надано відповідь щодо прийняття рішення про відміну тендеру (відкритих торгів). Крім цього, в ході проведення моніторингу Замовником оприлюднено протокол уповноваженої особи Замовника від 27.06.2022 № 81 та інформацію про відміну тендеру у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень: 01.07.2022 16:26 - 16.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 01.07.2022 16:26

Запити/Пояснення