-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комплексне харчування мешканців м. Дніпро пенсійного віку під час проведення заїздів
Закупівля на 2021 рік
Торги відмінено
3 808 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 38 080.00 UAH
мін. крок: 1% або 38 080.00 UAH
Період оскарження:
11.12.2020 16:39 - 24.12.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі”)
Номер:
5647e8693fb64be5bb7086c14523e5d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-11-014928-c.a1
Назва:
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
(в порядку ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі”)
Скарга:
Комунальним підприємством «ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНОК» (надалі за текстом – Замовник), 11 грудня 2020 року опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-12-11-014928-c) щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Комплексне харчування мешканців м. Дніпро пенсійного віку під час проведення заїздів.
Запланована вартість закупівлі – 3 808 000,00 гривень.
За результатами проведеного аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицію визнано тендерну пропозицію ТОВ «Олімпіус Консалт» (надалі за текстом – Скаржник). Проте, за результатами розгляду тендерної пропозиції Скаржника, протоколом засідання тендерного комітету № 5 від 05 січня 2021 року, її було відхилено.
Скаржник категорично не погоджується з таким рішенням Замовника, вважає його безпідставним та неправомірним з огляду на таке.
Єдиною підставою дискваліфікації тендерної пропозиції Скаржника, зазначена нібито невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації в частині місця приготування страв.
В тендерній документації, а саме в Додатку №2 до ТД містилися вимоги щодо документів, якими необхідно підтвердити відповідність учасника кваліфікаційним критеріям замовника, а саме: наявність матеріально-технічної бази та наявність працівників відповідної кваліфікації.
В частині підтвердження наявності матеріально-технічної бази, вимога була така: «Надати довідку в довільній формі про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг до неї додати: копію (скан-копію) документу на власні складські приміщення, у разі їх оренди/суборенди надати копії документів, які підтверджують право користування складськими приміщеннями (копії договорів оренди) або копії договорів прямих поставок продовольчих товарів;
- копії (скан-копії): техпаспортів, договорів оренди або договорів про надання послуг з перевезення продовольчих товарів, або договорів про співпрацю, якщо автотранспорт орендований тощо».
Одразу необхідно звернути увагу Колегії, що Замовником не вимагалося надання документів щодо підтвердження наявності потужностей, для приготування їжі, зареєстрованих відповідно до вимог чинного законодавства.
Що стосується заявлених вимог – Скаржником подано абсолютно всі документи, які вимагалися Замовником. Більше того, ТОВ «Олімпіус Консалт» на підтвердження досвіду та можливостей виконання подібних послуг надав документи, щодо можливості приготування продуктів харчування відповідно до усіх вимог.
Також, Замовником опубліковано Додаток №4, в якому містяться технічні вимоги до послуг, що будуть надаватися. На підтвердження своєї повної згоди з технічними вимогам, Скаржником подано файл «8.2. Технічна специфікація і відповідність.pdf». В поданому документі чітко зазначено, що продукти харчування будуть готуватися в приміщенні Замовника, як того вимагала тендерна документація.
Тобто, наразі, фактично склалася ситуація, що тендерну пропозицію Скаржника дискваліфіковано за надання відомостей, які не вимагалися тендерною документацією. Більше того, Скаржник чітко виконав всі вимоги щодо документального підтвердження можливості надання послуг за договором.
Тому, належить дійти висновку про те, що Скаржником виконано дану вимогу в повному обсязі, а тому дискваліфікація з цієї підстави є неправомірною, безпідставною та такою, що грубо порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
В ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга може бути залишена без розгляду, а саме: «1) суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення, у тій самій процедурі закупівлі та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення; 2) скарга не відповідає вимогам частин другої - п’ятої та дев’ятої цієї статті; 3) замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі; 4) до дня подання скарги замовником прийнято рішення про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, крім випадку оскарження будь-якого з цих рішень».
На виконання ч.1 ст. 18 Закону, скарга містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування».
Скарга подана з дотриманням строку, встановленого електронною системою закупівель.
Скаржник виконав всі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду.
Відповідно до 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.7 Закону України «Про антимонопольний комітет України»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушення у процедурі закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про дискваліфікацію тендерної пропозиції ТОВ «Олімпіус Консалт».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Олімпіус UA-2020-12-11-014928-c.pdf 14.01.2021 15:22
- рішення від 15.01.2020 №602 + лист замовнику.pdf 16.01.2021 13:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.01.2021 № 1337.pdf 27.01.2021 18:44
- рішення від 26.01.2021 №1337.pdf 29.01.2021 18:33
- Пояснення по суті скарги 20.01.2021 16:52
- Роздруківка оголошення 20.01.2021 16:52
- Протокол №269 20.01.2021 16:52
- Пояснення до АМКУ.docx 20.01.2021 16:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.01.2021 16:10
Дата розгляду скарги:
26.01.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.01.2021 13:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.01.2021 18:33
Дата виконання рішення Замовником:
26.02.2021 16:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
КП "Оздоровлення та відпочинок" оскаржено рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з
розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1337 -р/пк-пз від 26.01.2021 року. 26.02.2021 року подано адміністративний позов до окружного адміністративного суду міста Києва.