-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 48810000-9 - Інформаційні системи (Послуги доступу до сервісів Медичної інформаційної системи)
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції-українська. Код товару чи послуги, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі :ДК 021:2015:48810000-9 - Інформаційні системи. Закупівля на 2021 рік. Обсяг послуг: 1 (73 доступів до онлайн сервісів)
Торги не відбулися
245 280.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 226.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 226.40 UAH
Номер:
09f5b15689614b5a9472ee8f1afed15f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-01-12-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.01.2021 00:00
Період моніторингу:
12.01.2021 16:49 - 03.02.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.01.2021 № 3
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 12.01.2021 № 3.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-12-11-009739-c 11.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, виконання рішення колегії АМКУ – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 січня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Рокитнівська центральна районна лікарня» Рокитнівської районної ради Рівненської області (далі-Замовник) на 2021 рік (UA-P-2020-12-11-009620-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол № 26 від 11.12.2020), тендерну пропозицію учасника ТОВ "ПОЛІКЛІНІКА БЕЗ ЧЕРГ" на предмет правомірності відхилення з підстав вказаних Замовником, (протокол від 31.12.2020 №31), тендерну пропозицію учасника переможця ТОВ «Хелсі Юа», реєстр отриманих тендерних пропозицій, рішення колегії АМКУ з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.01.2021 №1253-р/пк-пз, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 14.01.2021. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. Рішення колегії АМКУ опубліковано 28.01.2021 та станом на 29.01.2021 не виконано.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Хелсі Юа» вимогам тендерної документації, встановлено, що Замовником в пункті 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (електронний документ з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства). Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської безвідкличної безумовної гарантії на 3% від очікуваної вартості закупівлі. Тобто, виходячи з очікуваної вартості закупівлі 245280,00 грн сума забезпечення тендерної пропозиції складає 7144,08 грн.
Учасник ТОВ «Хелсі Юа», якого визнано переможцем торгів, в електронну систему завантажено банківську гарантію №1969 від 22.12.2020 видану АТ КБ «Приватбанк», відповідно до якої банк приймає на себе зобов’язання у наданні безвідкличної та безумовної банківської гарантії на загальну суму 1500,00 грн (гарантійна сума), що не відповідає вимогам тендерної документації.
Однак в порушення вимог частини першої статті 31 Закону, Замовником при розгляді пропозиції не відхилено тендерну пропозицію вказаного учасника як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, та визнано переможцем торгів.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області оприлюднено запит від 12.01.2021 про надання пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника про відповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, який оприлюднено через електронну систему закупівель, 14.01.2021 Замовником надано пояснення, яке не обґрунтовує прийняте рішення про визнання переможцем торгів ТОВ «Хелсі Юа».
Аналізом тендерної пропозиції ТОВ "ПОЛІКЛІНІКА БЕЗ ЧЕРГ" установлено, що Замовником правомірно відхилено пропозицію з підстав вказаних в протоколі розгляду тендерної пропозиції від 31.12.2020 №31.
Період усунення порушень:
29.01.2021 14:53 - 13.02.2021 00:00
Дата публікації висновку:
29.01.2021 14:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) Замовником було розміщено оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-12-11-009739-c "Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 48810000-9 - Інформаційні системи (Послуги доступу до сервісів Медичної інформаційної системи)" (надалі – Процедура закупівлі).
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області встановлено порушення частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та 29 січня 2021р. оприлюднено висновок із зобов’язанням здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку
Замовником усунено виявлені порушення, зокрема в межах законодавства вжито заходи передбачені частиною першою статті 31 Закону.
Додаток: Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.02.2021 р. №9
Дата публікації звіту:
04.02.2021 11:46
Запити/Пояснення
Номер:
ee61f1d33cb242499d7182cd4cad4bd5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.01.2021 16:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.01.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 48810000-9 - Інформаційні системи (Послуги доступу до сервісів Медичної інформаційної системи)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2020-12-11-009739-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
Відповідно до п.п.1.4 п.1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації. Тендерна пропозиція, яка завантажена до електронної системи закупівель, учасником-переможцем ТОВ «Хелсі Юа», не містить накладеного електронного підпису (або кваліфікованого електронного підпису).
Пунктом 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (електронний документ з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства). Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської безвідкличної безумовної гарантії на 3% від очікуваної вартості закупівлі. Тобто, виходячи з очікуваної вартості закупівлі 245280,00 грн сума забезпечення тендерної пропозиції складає 7 144,08 грн.
Однак, переможцем торгів ТОВ «Хелсі Юа» в електронну систему завантажено банківську гарантію №1969 від 22.12.2020 надану АТ КБ «Приватбанк», відповідно до якої банк приймає на себе зобов’язання у наданні безвідкличної та безумовної банківської гарантії на загальну суму 1500,00 грн (гарантійна сума), що не відповідає вимогам тендерної документації.
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Хелсі Юа», при вищевказаних невідповідностях вимогам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
c7a633c869de4f149e60a7551f59524f
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
14.01.2021 15:39
Опис:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОКИТНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" РОКИТНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ НАДАЄ ВІДПОВІДЬ ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ЩОДО ПРИЙНЯТОГО РІШЕННЯ ЗАМОВНИКОМ.
Відповідь щодо п.1: Учасником ТОВ «Хелсі Юа» - накладено кваліфікаційний цифровий підпис, чим виконано умови документації. Файл з підписом знаходиться на Веб-порталі Уповноваженого органу.
Відповідь щодо п.2: Переможцем торгів ТОВ «Хелсі Юа» в електронну систему завантажено банківську гарантію №1969 від 22.12.2020 надану АТ КБ «Приватбанк», відповідно до якої банк приймає на себе зобов’язання у наданні безвідкличної та безумовної банківської гарантії на загальну суму 1500,00 грн (гарантійна сума), що не відповідає вимогам тендерної документації.
Учасником ТОВ «Хелсі ЮА» в складі пропозиції надано архівний документ «358_Забезпечення_ХЕЛСІ ЮА Рокитне-20201224T130709Z-001», який містить тендерне забезпечення у вигляді страхової гарантії - файл «358_Догоір_Гарантія_ХЕЛСІ ЮА.pdf», чим виконано умови документації.
Номер:
8018353bae654e9099b5bd2314bcc0ae
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.01.2021 14:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.01.2021 00:00
Опис:
Про зупинення рішення щодо початку моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.01.2021 № 7
м. Рівне
Про зупинення рішення щодо
початку моніторингу закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скаргу за номером в електронній системі закупівель UA-2020-12-11-009739-c.
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-12-11-009739-c, прийняте наказом Держаудитслужби від 12.01.2021 №3 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішень органу оскарження.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК