-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Сирні продукти
Сир сичужний твердий ж. не нижче 45%, фасований від 0,3 кг до 2 кг Сир кисломолочний ж. не нижче 9% фасований 200 гр.
Завершена
2 736 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 682.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 682.50 UAH
Номер:
521b25560dcb4936acccb4797c792697
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-19-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2021 00:00
Період моніторингу:
19.03.2021 14:53 - 10.04.2021 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
19.03.2021 № 132
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 19.03.2021 № 132
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2020-12-11-004492-c
11.12.2020 Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради
(код 02142307) Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Жадан Валентина Григорівна встановлено порушення вимоги абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оголошення про проведення процедури закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 16.01.2021 №19 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета процедури закупівлі, відображення процедури закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо процедури закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти виконкому Тернівської районної у місті ради (далі Замовник) ID:UA-P-2020-12-10-012724-с на 2020 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 09.12.2020 №197, реєстр пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Жадан Валентина Григорівна, протокол засідання тендерного комітету Замовника результати проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Сирні продукти»від 30.12.2020 № 222, повідомлення про намір укласти договір з ФОП Жадан Валентина Григорівна 30.12.2020, договір про закупівлю від 16.01.2021 №19, додаткові угоди від 04.02.2021 №1, від 10.02.2021 №2, від 12.02.2021 №3, від 18.02.2021 №4, від 22.02.2021 №5, від 22.02.2021 №6, від 15.03.2021 №7, пояснення Замовника, отримані через електронний кабінет Східного офісу Держаудитслужби в електронній системі закупівель 01.04.2021.
В ході проведення моніторингу установлено, згідно із умовами, які викладені Замовником у Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, постачання має здійснюватися партіями згідно замовлень замовника та фактичних потреб. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника – переможця ФОП Жадан Валентина Григорівна завантажено файл «1 пропозиція сири жадан UA-2020-12-11-004492-с.pdf 26 грудня 2020 11:16», у якому на сторінці 76 міститься: гарантійний лист від 22.12.2020 Вихідний номер БН, у якому зазначено, що Фізична особа-підприємець Жадан Валентина Григорівна надає гарантію щодо постачання дрібними партіями з 6 до 8 години ранку згідно замовлень замовника та фактичних потреб, що суперечить умовам Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника, а саме: учасник надає гарантію що постачання товару буде здійснюватися дрібними партіями з 6 до 8 години ранку. Поряд з цим, відповідно пункту 6.5 до Додатку 4 «Проект договору про закупівлю за бюджетні кошти» до тендерної документації Замовника Учасник зобов’язаний забезпечити прибуття транспортного засобу з Товаром в місце поставки Товару (згідно дислокації та по накладній – обов’язково в період з 7.00 до 15.00 до комори кожного закладу), в дату, яка зазначена в Замовленні або відповідно до строків поставки, що визначені Договором.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника ФОП Жадан Валентина Григорівна не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону.
Відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо, зокрема, учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
При цьому, відхилення тендерної пропозиції за наявності підстав, визначених статтею 31 Закону, є обов’язком, а не правом замовника.
Також під час моніторингу установлено, що умови укладеного договору про закупівлю від 16.01.2021 №19 відрізняються від умов Додатку 4 тендерної документації Замовника «Проект договору про закупівлю товару за бюджетні кошти» та умов Додатку 4 тендерної документації Замовника «Проект договору про закупівлю товару за бюджетні кошти» погодженого та завантаженого в складі тендерної пропозиції учасника - переможця процедури закупівлі Фізична особа-підприємець Жадан Валентина Григорівна, чим порушено вимоги частини четверної статті 41 Закону, а саме: у складі тендерної пропозиції учасника – переможця ФОП Жадан Валентина Григорівна завантажено файл «1 пропозиція сири жадан UA-2020-12-11-004492-с.pdf 26 грудня 2020 11:16», у якому на сторінках 110-117 міститься: Додаток 4 тендерної документації «Проект договору про закупівлю товару за бюджетні кошти» від 22.12.2020 Вихідний номер БН погоджений Фізична особа-підприємець Жадан Валентина Григорівна.
Укладений договір про закупівлю від 16.01.2021 №19 (оприлюднений в електронній системі закупівель 16.01.2021) не відповідає умовам погодженого Додатку 4 тендерної документації «Проект договору про закупівлю товару за бюджетні кошти» від 22.12.2020 Вихідний номер БН завантаженого в складі тендерної пропозиції учасника - переможця Фізична особа-підприємець Жадан Валентина Григорівна.
Відповідно до пункту 2.1 Розділу 2 «Вартість товару та ціна договору» укладеного договору про закупівлю від 16.01.2021 №19 загальна очікувана ціна цього договору 2 714 800,00 (два мільйони сімсот чотирнадцять тисяч вісімсот гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ –Без ПДВ, (в т.ч. січень 2021 року 1000,00 (одна тисяча гривень 00 копійок, в т.ч. ПДВ – 166,66 грн.), тобто ціна договору містить у своєму складі податок на додану вартість у сумі 166,66 грн., тоді як учасник - переможець Фізична особа-підприємець Жадан Валентина Григорівна не є платником податку на додану вартість.
Разом з тим, у складі тендерної пропозиції учасника – переможця ФОП Жадан Валентина Григорівна завантажено файл «1 пропозиція сири жадан UA-2020-12-11-004492-с.pdf 26 грудня 2020 11:16», у якому на сторінці 93 міститься: витяг з реєстру платників єдиного податку від 27.10.2020 №2011233401958, у якому зазначено, що Фізична особа-підприємець Жадан Валентина Григорівна не є платником податку на додану вартість, а є платником єдиного податку 2 групи.
Таким чином, відповідно до частини першої статті 43 договір про про закупівлю від 16.01.2021 №19 нікчемним, оскільки він укладений з порушеннями вимог частини четвертої статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
07.04.2021 16:23 - 22.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
07.04.2021 16:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Ознайомившись з висновками ДАСУ, Замовник не погоджується з вимогами, щодо рпозірвання договору з наступних причин:
Згідно з ч. 1 ст. 41 Закону: договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно статті 638 Цивільного Кодексу України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору.
Істотними умовами договору згідно ГКУ та ЦКУ є:
• умови про предмет договору (ч. 1 ст. 638 ЦКУ).
Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості (ч. 3 статті 180 ГКУ)
• ціна договору (згідно з ч. 3 статті 180 ГКУ);
• строк дії договору (згідно з ч. 3 статті 180 ГКУ). Строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору. Закінчення строку дії господарського договору не звільняє сторони від відповідальності за його порушення, що мало місце під час дії договору;
• умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди (ст. 638 ЦКУ).
Замовником не порушені вимоги стосовно істотних умов договору, а невірна нумерація в проекті договору тендерної документації не впливає жодним чином на проведення процедури, та укладення за її результатами договору. Зміст договору жодним чином не порушує вимоги стосовно укладення , підписання та виконання обов’язків Учасника.
Просимо звернути увагу! Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" договір може бути розірваний тільки за згодою сторін або в судовому порядку, якщо учасником не порушено умови договору при його виконанні.
Дата публікації звіту:
21.04.2021 11:11
Запити/Пояснення
Номер:
12dd1024a4b04b059d10ba4b38ef1710
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
31.03.2021 15:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.04.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-11-004492-c) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації експертний висновок або протокол випробувань, що виданий акредитованою лабораторією на ім'я учасника процедури закупівлі не раніше листопада 2020 р., про відповідність запропонованого товару за тригліцеридним складом молочного жиру відповідно до ISO 17678:2010 (IDF 202:2010) (додатково надати у тендерній пропозиції атестат про акредитацію лабораторії, що підтверджує сферу акредитації лабораторії для проведення випробувань: відповідності продуктів за тригліцеридним складом молочного жиру відповідно до ISO 17678:2010 (IDF 202:2010).
Чому у складі тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Жадан Валентина Григорівна відсутній Атестат про акредитацію лабораторії, що підтверджує сферу акредитації лабораторії для проведення випробувань: відповідності продуктів за тригліцеридним складом молочного жиру відповідно до ISO 17678:2010 (IDF 202:2010)?
2. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації експертний висновок або протокол випробувань, має бути виданий акредитованою лабораторією НААУ відповідно до ДСТУ ISO/ IEC 17025:2017 у сфері відбору зразків, органолептичні, фізико-хімічні, хіміко-токсикологічні, мікробіологічні, паразитологічні, молекулярно-генетичні, радіологічні випробування зразків сировини та рослинного і тваринного походження. Надати в складі тендерної пропозиції атестат акредитованої лабораторії НААУ відповідно до ДСТУ ISO/ IEC 17025:2017 у сфері відбору зразків, органолептичні, фізико-хімічні, хіміко-токсикологічні, мікробіологічні, паразитологічні, молекулярно-генетичні, радіологічні випробування зразків сировини та продукції рослинного і тваринного походження.
Чому у складі тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Жадан Валентина Григорівна відсутній експертний висновок або протокол випробувань, який має бути виданий акредитованою лабораторією НААУ відповідно до ДСТУ ISO/ IEC 17025:2017 у сфері відбору зразків, органолептичні, фізико-хімічні, хіміко-токсикологічні, мікробіологічні, паразитологічні, молекулярно-генетичні, радіологічні випробування зразків сировини та рослинного і тваринного походження?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
aac275c2fce14ab9903e09a7588b7fe8
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
01.04.2021 13:59
Опис:
В тендерный пропозії ФОП Жадан Валентини Григорівни (файл під назвою «2 пропозиція сири жадан спец»):
- Експертний висновок що виданий акредитованою лабораторією на ім'я учасника процедури закупівлі не раніше листопада 2020 р., про відповідність запропонованого товару за тригліцеридним складом молочного жиру відповідно до ISO 17678:2010 (IDF 202:2010) на сир твердий міститься на стор.231-232пропозиції (від 26 листопада №004806 п/20), Атестат про акредитацію лабораторії, що підтверджує сферу акредитації лабораторії для проведення випробувань: відповідності продуктів за тригліцеридним складом молочного жиру відповідно до ISO 17678:2010 (IDF 202:2010) міститься на стор. 143 пропозиції, зареєстрований у Реєстрі від 31 жовтня 2019 року №20616, дійсний до 06 серпня 2023 року (з додатками 83 аккуша), а саме стор. 156 - підтверджує сферу акредитації лабораторії для проведення випробувань: відповідності продуктів за тригліцеридним складом молочного жиру відповідно до ISO 17678:2010 (IDF 202:2010).
- Експертний висновок що виданий акредитованою лабораторією на ім'я учасника процедури закупівлі не раніше листопада 2020 р., про відповідність запропонованого товару за тригліцеридним складом молочного жиру відповідно до ISO 17678:2010 (IDF 202:2010) на сир кисломолочний міститься на стор. 333-334пропозиції (від 24 листопада 2020 №9274), Атестат про акредитацію лабораторії, що підтверджує сферу акредитації лабораторії для проведення випробувань: відповідності продуктів за тригліцеридним складом молочного жиру відповідно до ISO 17678:2010 (IDF 202:2010) міститься на стор. 143пропозиції, зареєстрований у Реєстрі від 31 жовтня 2019 року №20616, дійсний до 06 серпня 2023 року (з додатками 83 аккуша), а саме стор. 156 пропозиції - підтверджує сферу акредитації лабораторії для проведення випробувань: відповідності продуктів за тригліцеридним складом молочного жиру відповідно до ISO 17678:2010 (IDF 202:2010).
- Експертний висновок, виданий акредитованою лабораторією НААУ відповідно до ДСТУ ISO/ IEC 17025:2017 у сфері відбору зразків, органолептичні, фізико-хімічні, хіміко-токсикологічні, мікробіологічні, паразитологічні, молекулярно-генетичні, радіологічні випробування зразків сировини та рослинного і тваринного походження на сир твердий міститься на стор.227-229 пропозиції (від 25 листопада 2020 №9356) . Атестат акредитованої лабораторії НААУ відповідно до ДСТУ ISO/ IEC 17025:2017 у сфері відбору зразків, органолептичні, фізико-хімічні, хіміко-токсикологічні, мікробіологічні, паразитологічні, молекулярно-генетичні, радіологічні випробування зразків сировини та продукції рослинного і тваринного походження міститься на стор.232 пропозиції (у Реєстрі від 24 листопада 2019 №20119, чинний до 23 листопада 2024 року, з додатками на 98 аркущів).
- Експертний висновок, виданий акредитованою лабораторією НААУ відповідно до ДСТУ ISO/ IEC 17025:2017 у сфері відбору зразків, органолептичні, фізико-хімічні, хіміко-токсикологічні, мікробіологічні, паразитологічні, молекулярно-генетичні, радіологічні випробування зразків сировини та рослинного і тваринного походження на сир кисломолочний міститься на стор.335-340 пропозиції (від 24 листопада 2020 №9274 та від 24 листопада №9275). Атестат акредитованої лабораторії НААУ відповідно до ДСТУ ISO/ IEC 17025:2017 у сфері відбору зразків, органолептичні, фізико-хімічні, хіміко-токсикологічні, мікробіологічні, паразитологічні, молекулярно-генетичні, радіологічні випробування зразків сировини та продукції рослинного і тваринного походження міститься на стор.232 пропозиції (у Реєстрі від 24 листопада 2019 №20119, чинний до 23 листопада 2024 року, з додатками на 98 аркущів).
Враховуючи вищезазначене, можна переглянути в тендерній пропозиції ФОП Жадан В.Г., що всі експертні висновки на продукти (сир твердий та кисломолочний) та атестати лабораторій в наявності. Пропозиція відповідає вимогам тендерної документації.
Номер:
5468dbd9478c4e0db9e69e30bd838fe0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
31.03.2021 20:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.04.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-11-004492-c) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
В ході моніторингу встановлено, що умови укладеного Договору про закупівлю від 16.01.2021 №19 (далі Договір) відрізняються від змісту проєкту договору завіреного та підписаного в складі тендерної пропозиції учасника - переможця процедури закупівлі ФОП Жадан Валентина Григорівна, чим порушено вимоги частини четверної статті 41 Закону.
Зокрема, згідно із Додатком 4 тендерної документації Замовника, в складі тендерної пропозиції учасника - переможця ФОП Жадан Валентина Григорівна надано завірений та підписаний проєкт договору, який відрізняється від умов укладеного Договору, а саме нумерацією зі змістом пунктів розділів 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11.
Таким чином, відповідно до частини першої статті 43 Договір про закупівлю від 16.01.2021 №19 є нікчемним, оскільки він укладений з порушеннями вимог частини четвертої статті 41 Закону.
2. Відповідно до пункту 8 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
Чому на порушення вимоги пункту 8 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника в складі тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Жадан Валентина Григорівна відсутня інформація про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформація у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
42d1af223f454550afb2cc17e1457e73
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
06.04.2021 10:18
Опис:
В тендерный пропозії ФОП Жадан Валентини Григорівни (файл під назвою «2 пропозиція сири жадан спец»): - Експертний висновок що виданий акредитованою лабораторією на ім'я учасника процедури закупівлі не раніше листопада 2020 р., про відповідність запропонованого товару за тригліцеридним складом молочного жиру відповідно до ISO 17678:2010 (IDF 202:2010) на сир твердий міститься на стор.231-232пропозиції (від 26 листопада №004806 п/20), Атестат про акредитацію лабораторії, що підтверджує сферу акредитації лабораторії для проведення випробувань: відповідності продуктів за тригліцеридним складом молочного жиру відповідно до ISO 17678:2010 (IDF 202:2010) міститься на стор. 143 пропозиції, зареєстрований у Реєстрі від 31 жовтня 2019 року №20616, дійсний до 06 серпня 2023 року (з додатками 83 аккуша), а саме стор. 156 - підтверджує сферу акредитації лабораторії для проведення випробувань: відповідності продуктів за тригліцеридним складом молочного жиру відповідно до ISO 17678:2010 (IDF 202:2010). - Експертний висновок що виданий акредитованою лабораторією на ім'я учасника процедури закупівлі не раніше листопада 2020 р., про відповідність запропонованого товару за тригліцеридним складом молочного жиру відповідно до ISO 17678:2010 (IDF 202:2010) на сир кисломолочний міститься на стор. 333-334пропозиції (від 24 листопада 2020 №9274), Атестат про акредитацію лабораторії, що підтверджує сферу акредитації лабораторії для проведення випробувань: відповідності продуктів за тригліцеридним складом молочного жиру відповідно до ISO 17678:2010 (IDF 202:2010) міститься на стор. 143пропозиції, зареєстрований у Реєстрі від 31 жовтня 2019 року №20616, дійсний до 06 серпня 2023 року (з додатками 83 аккуша), а саме стор. 156 пропозиції - підтверджує сферу акредитації лабораторії для проведення випробувань: відповідності продуктів за тригліцеридним складом молочного жиру відповідно до ISO 17678:2010 (IDF 202:2010). - Експертний висновок, виданий акредитованою лабораторією НААУ відповідно до ДСТУ ISO/ IEC 17025:2017 у сфері відбору зразків, органолептичні, фізико-хімічні, хіміко-токсикологічні, мікробіологічні, паразитологічні, молекулярно-генетичні, радіологічні випробування зразків сировини та рослинного і тваринного походження на сир твердий міститься на стор.227-229 пропозиції (від 25 листопада 2020 №9356) . Атестат акредитованої лабораторії НААУ відповідно до ДСТУ ISO/ IEC 17025:2017 у сфері відбору зразків, органолептичні, фізико-хімічні, хіміко-токсикологічні, мікробіологічні, паразитологічні, молекулярно-генетичні, радіологічні випробування зразків сировини та продукції рослинного і тваринного походження міститься на стор.232 пропозиції (у Реєстрі від 24 листопада 2019 №20119, чинний до 23 листопада 2024 року, з додатками на 98 аркущів). - Експертний висновок, виданий акредитованою лабораторією НААУ відповідно до ДСТУ ISO/ IEC 17025:2017 у сфері відбору зразків, органолептичні, фізико-хімічні, хіміко-токсикологічні, мікробіологічні, паразитологічні, молекулярно-генетичні, радіологічні випробування зразків сировини та рослинного і тваринного походження на сир кисломолочний міститься на стор.335-340 пропозиції (від 24 листопада 2020 №9274 та від 24 листопада №9275). Атестат акредитованої лабораторії НААУ відповідно до ДСТУ ISO/ IEC 17025:2017 у сфері відбору зразків, органолептичні, фізико-хімічні, хіміко-токсикологічні, мікробіологічні, паразитологічні, молекулярно-генетичні, радіологічні випробування зразків сировини та продукції рослинного і тваринного походження міститься на стор.232 пропозиції (у Реєстрі від 24 листопада 2019 №20119, чинний до 23 листопада 2024 року, з додатками на 98 аркущів). Враховуючи вищезазначене, можна переглянути в тендерній пропозиції ФОП Жадан В.Г., що всі експертні висновки на продукти (сир твердий та кисломолочний) та атестати лабораторій в наявності. Пропозиція відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до пункту 8 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції читко зазначено, що інформація надається про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг). А закупівля товару ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти – не є послугами або роботами. Тому довідка відносно цієї вимоги не надається при закупівлі товару і не вимагалась від учасників. Що стосується Додатку 4 тендерної документації Замовника, а саме: проекту договору, допущено формальну помилку, в нумерації пунктів договору, що ніяким чином не впливає на зміст та умови договору. Проект договору та підписаний договір учасника за змістом не відрізняються ні одним словом. Не вірна нумерація в проекті договору не є порушенням ч.4, ст.41, оскільки умови договору про закупівлю не відрізняються від умов проекту. Договір не важається нікчемним, оскільки не порушено жодного пункту ст.43.
Номер:
0a0a9bcf77bc44b19548f61fe5c23f53
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
01.04.2021 14:59
Опис:
Відповідно до пункту 8 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції читко зазначено, що інформація надається про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг). А закупівля товару ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти – не є послугами або роботами. Тому довідка відносно цієї вимоги не надається при закупівлі товару і не вимагалась від учасників.
Що стосується Додатку 4 тендерної документації Замовника, а саме: проекту договору, допущено формальну помилку, в нумерації пунктів договору, що ніяким чином не впливає на зміст та умови договору. Проект договору та підписаний договір учасника за змістом не відрізняються ні одним словом. Не вірна нумерація в проекті договору не є порушенням ч.4, ст.41, оскільки умови договору про закупівлю не відрізняються від умов проекту. Договір не важається нікчемним, оскільки не порушено жодного пункту ст.43.