-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
20П-112_76410000-0 - Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Сервісні послуги по кріпленню свердловин (сервісні послуги по кріпленню свердловин з допомогою високогерметичних пристроїв та підвісок)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.
Завершена
6 709 110.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 134 000.00 UAH
мін. крок: 2% або 134 000.00 UAH
Номер:
e348b7dd640b426c9f62c6edd9c6f5ec
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-24-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.11.2021 00:00
Період моніторингу:
24.11.2021 17:30 - 16.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.11.2021 № 670
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 23.11.2021 № 670
Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2020-12-08-015327-c 08.12.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання правомірності допущення учасників до аукціону встановлено порушення вимоги абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення АМКУ – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, правомірності допущення учасників до аукціону, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг (далі – колегія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АТ «Укргазвидобування» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету протоколом від 08.12.2020 № 20П-112 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення обґрунтування аномально низької ціни, протокол засідання тендерного комітету від 11.02.2021 № 20П-112, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Катт Україна», Товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ «Везерфорд Україна», Товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ «ВОТ Інтернешнл Юкрейн», Дочірнє підприємство «Нютек Юкрейн», Товариства з обмеженою відповідальністю «Надра Інжиніринг» (далі – ТОВ «Надра Інжиніринг»), договір від 19.03.2021 № УБГ67/026-21, укладений Замовником з ТОВ «Надра Інжиніринг», (далі – договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 19.03.2021, запитання щодо роз’яснення умов тендерної документації та відповіді Замовника на них, скарга до процедури та рішення органу оскарження, рішення колегії АМКУ від 26.02.2021 № 3680-р/пк-пз, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднене в електронній системі закупівель 07.12.2021, звіт про виконання договору про закупівлю від 06.12.2021.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що в порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
В ході моніторингу питання правомірності допущення учасників до аукціону встановлено, що тендерні пропозиції ТОВ «Надра Інжиніринг», ДП «Ньютек юкрейн», ТОВ «Везерфорд Україна» не відповідали вимогам тендерної документації Замовника з огляду на наступне.
Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації, Замовником передбачено «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у цій тендерній документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладання учасником кваліфікованого електронного підпису на тендерну пропозицію (для нерезидентів – у разі наявності)».
За результатами перевірки електронних підписів уповноважених осіб учасників ТОВ «Надра Інжиніринг», ДП «Ньютек юкрейн», ТОВ «Везерфорд Україна», накладених на тендерні пропозиції, на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) сервісом створення та проведення перевірки надано результат, відповідно до якого «тип носія особистого ключа: незахищений», «тип підпису: удосконалений», а отже тендерна пропозиція підписана удосконаленим електронним підписом.
Відтак, враховуючи, що Замовником у тендерній документації визначена вимога про накладення учасником на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису, то при його перевірці має відображатися інформація: «тип підпису: кваліфікований», «тип носія особистого ключа: захищений».
Відповідно до роз’яснення Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 № 1/06-3-1587, якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатися кваліфікованим.
Враховуючи викладене, тендерні пропозиції ТОВ «Надра Інжиніринг», ДП «Ньютек юкрейн», ТОВ «Везерфорд Україна» не відповідали вимогам тендерної документації Замовника та підлягали відхиленню, проте були допущені Замовником до аукціону, чим порушено вимоги абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Відповідно до пункту другого частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
В ході моніторингу Замовником 06.12.2021 оприлюднений звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
15.12.2021 17:49 - 31.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
15.12.2021 17:49
Оскарження висновку в суді
Опис:
Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ за результатами проведеного моніторингу закупівлі
Дата публікації:
30.12.2021 11:51
Дата відкриття провадження:
14.02.2022 00:00
Номер відкриття провадження:
640/38956/21
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України по процедурі відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) по предмету закупівлі 76410000-0 - Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Сервісні послуги по кріпленню свердловин (сервісні послуги по кріпленню свердловин з допомогою високогерметичних пристроїв та підвісок, 20П-112, ідентифікатор закупівлі № UA-2020-12-08-015327-c
Дата публікації звіту:
21.12.2021 12:45
Запити/Пояснення
Номер:
288c35d517234fe2b5a8c1d572ac9f2a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.12.2021 16:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з публікацією англійською мовою по закупівлі АТ «Укргазвидобування» (далі-Замовник) послуги з кріплення свердловин з допомогою високогерметичних пристроїв та підвісок (ДК 021:2015: 76410000-0 — Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб), очікуваною вартіст 6 709 110,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-08-015327-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до вимог пункту 3 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
У зв’язку з цим просимо повідомити, чи були дотримані вищезазначені вимоги переможцем торгів – ТОВ «Надра Інжиніринг» під час укладення договору (з наданням підтверджуючих документів)?
3. Просимо повідомити (з наданням підтверджуючих документів) чи були дотримані ТОВ «Надра Інжиніринг» вимоги Замовника, щодо надання забезпечення виконання договору, відповідно до вимог пункту 9 розділу I «Загальні положення» тендерної документації Замовника та пункту 8.3 розділу VIII договору УБГ 67/026-21 від 19.03.2021?
4. Просимо надати документальне підтвердження виконання сторонами вимог пункту 12.6 розділу 12 «Антикорупційне застереження» договору УБГ 67/026-21 від 19.03.2021.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5332b12d391e4c6ba189456cc4dd6816
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
07.12.2021 12:25
Опис:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини 3 статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) по предмету закупівлі 76410000-0 - Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Сервісні послуги по кріпленню свердловин (сервісні послуги по кріпленню свердловин з допомогою високогерметичних пристроїв та підвісок), 21П-112, ідентифікатор закупівлі № UA-2020-12-08-015327-c