• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з охорони об'єктів (код CPV за ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги)

Завершена

15 090 238.80 UAH з ПДВ
Номер: 95ebbbe611d74fe6b0cb473170816682
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-24-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.05.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 24.05.2021 10:42 - 15.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Дніпро 21.05.2021 №254 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пунктів 2, 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Ігор БЄЛІК Додаток до наказу від 21.05.2021 № 254 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 Комунальне підприємство «Компанія «Вода Донбасу» UA-2020-12-04-002200-c 04.12.2020 п.2 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Адреса: Ukraine, Донецька, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Донецька обл.), +38 (0 62) 953-07-42, trubachova.monitoring@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення підстав щодо застосування переговорної процедури (скороченої) встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, визначення підстав щодо застосування переговорної процедури (скороченої), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток) Комунального підприємства «Компанія «Вода Донбасу» (далі – Замовник) на 2021 рік, повідомлення про намір укласти договір від 04.12.2020, протокольне рішення уповноваженої особи від 04.12.2020 №26, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 10.12.2020, договір про надання послуг з охорони об’єктів від 10.12.2020 №10-20-158УП на суму 15 090 238,80грн.. За результатами моніторингу встановлено, що пункт повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднено в електронній системі закупівель 04 грудня 2020 року, містить посилання на експертний висновок Державної служби з надзвичайних ситуацій України від 22.10.2014 року №8-2014, чим не підтверджено застосування Замовником в 2020 році переговорної процедури закупівлі (скороченої), передбаченої пунктом 3 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера.
Період усунення порушень: 08.06.2021 14:02 - 24.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 08.06.2021 14:02

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-04-002200-c було оприлюднено в електронній системі закупівель 08 червня 2021 року. Однак, про те, що Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, відповідно до наказу №254 від 21.05.2021, проведено моніторинг процедури закупівлі по предмету: «Послуги з охорони об'єктів (код CPV за ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги)» UA-2020-12-04-002200-c та встановлено порушення законодавства у сфері закупівель, я, Лисенко Наталія, уповноважена особа комунального підприємства «Компанія «Вода Донбасу», дізналась 09 липня 2021 року з позовної заяви Маріупольської окружної прокуратури в інтересах Східного офісу Державної аудиторської служби України та Донецької обласної військово-цивільної адміністрації про визнання недійсним договору № 10-20-158УП від 10.12.2020р. про надання послуг з охорони об’єктів, яка надійшла на адресу комунального підприємства «Компанія «Вода Донбасу» (далі – Замовник). Також 09 липня 2021 року з особистого кабінету на електронному майданчику SmartTender.biz, де було розміщено процедуру закупівлі UA-2020-12-04-002200-c, я дізналась, що 15 червня 2021 року закінчився строк для оприлюднення Замовником через електронну систему закупівель інформації та/або документів, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументованих заперечень до висновку, або інформації про причини неможливості усунення виявлених порушень, а 24 червня 2021 року сплив строк для оскарження висновку до суду. Відповідно до пункту 1 розділу 21 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166, Оператор авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика повинен забезпечити для замовників на безоплатній основі, зокрема, надсилання повідомлень замовнику та відображення їх у його кабінеті на авторизованому/попередньо авторизованому електронному майданчику. Проте, жодного повідомлення про проведення моніторингу в період з 24.05.2021 року та по цей час від електронного майданчика SmartTender.biz Замовником на його електронну адресу tender@voda.dn.ua отримано не було. Також не було жодного дзвінка в цей період від служби підтримки зазначеного електронного майданчика про те, що існують певні технічні проблеми з надсиланням повідомлень Замовнику. Слід зазначити, що до 31.12.2020 року я працювала на електронному майданчику SmartTender.biz, з 01.01.2021 року та по цей час я розміщую всю інформацію про закупівлі на електронному майданчику Zakupki.prom.ua, тобто не маю фізичної можливості відслідковувати в особистому кабінеті на електронному майданчику SmartTender.biz стан вже проведених закупівель. У відповідь на мій запит від 14.07.2021 №0.18/941 до ТОВ «СМАРТТЕНДЕР» (власника електронного майданчика SmartTender.biz) щодо відсутності повідомлень на електронній адресі Замовника про проведення моніторингу (додається до інформації) надійшла відповідь, що наразі ведеться робота із встановлення причин не доставки повідомлення про початок моніторингу на електронну пошту Замовника. Повідомлення в системі при відправці: «Не доставлено: адреса одержувача недоступна» (відповідь ТОВ «СМАРТТЕНДЕР» додається до інформації). Ситуація з недоступністю адреси Замовника tender@voda.dn.ua для доставки повідомлень від електронного майданчика SmartTender.biz незрозуміла, тому що на зазначену електронну адресу Замовника постійно надходить розсилка різних новин та повідомлень з електронної адреси SmartTender.biz info@email.smarttender.biz Виходячи з вищевикладеного, прошу прийняти до уваги наступну інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель. 09 липня 2021 року на адресу КП «Компанія «Вода Донбасу» надійшла позовна заява Маріупольської окружної прокуратури в інтересах Східного офісу Державної аудиторської служби України та Донецької обласної військово-цивільної адміністрації про визнання недійсним договору № 10-20-158УП від 10.12.2020р. про надання послуг з охорони об’єктів. Також з тексту позовної заяви стало відомо про проведення Східним офісом Держаудитслужби в Донецькій області моніторингу відповідно до наказу № 254 від 21.05.2021р. Об’єднаною палатою Касаційного господарського суду Верховного суду 18.06.2021р. по аналогічній справі № 905/72/20 було визнано недійсним договір № 10-19-176Т від 04.12.2019р. про надання послуг з охорони об’єктів, укладений між нашими підприємствами. З огляду на викладене, відповідно до п. 9.4. договору № 10-20-158УП від 10.12.2020р., 15 червня 2021 року ТОВ «АКМ-ГАРАНТ» було надіслано повідомлення №744/12 від 15.07.2021 про намір розірвання договору (додається до інформації). Таким чином, Замовником здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень, зазначених у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-04-002200-c, зокрема, розпочато процедуру розірвання договору № 10-20-158УП від 10.12.2020р. з ТОВ «АКМ-ГАРАНТ» з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Дата публікації звіту: 16.07.2021 13:00