-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Обладнання для модифікації електрогідравлічної та електронної частин систем автоматичного регулювання та захисту турбін К-1000-60/3000 для енергоблока №4 ВП РАЕС
Торги відмінено
59 706 223.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 298 531.12 UAH
мін. крок: 0.5% або 298 531.12 UAH
Номер:
11730bc662e24f1985b531d4ba5d2dfb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-16-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.03.2021 00:00
Період моніторингу:
16.03.2021 16:00 - 07.04.2021 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.03.2021 № 78
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2020-12-02-002332-a 02.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до неї, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, надання роз’яснень на вимогу учасника щодо усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій ПрАТ «СНВО «Імпульс» та Uždaroji akcinė bendrovė «BALTIJOS INFORMACINĖS SISTEMOS» - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до неї, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, надання роз’яснень на вимогу учасника щодо усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 01.12.2020, протокол визначення переможця торгів на закупівлю від 17.03.2021 № 6641, тендерну пропозицію приватного акціонерного товариства «СНВО «Імпульс» (далі – ПрАТ «СНВО «Імпульс»), Uždaroji akcinė bendrovė «BALTIJOS INFORMACINĖS SISTEMOS», повідомлення про намір укласти договір від 17.03.2021 та відповідь Замовника на пояснення від 24.03.2021.
Період усунення порушень:
02.04.2021 16:05 - 08.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
02.04.2021 16:05
Запити/Пояснення
Номер:
71e21e6f6d614c7e985264caf2638b49
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.03.2021 12:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.03.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі обладнання для модифікації електрогідравлічної та електронної частин систем автоматичного регулювання та захисту турбін К-1000-60/3000 для енергоблока № 4 ВП РАЕС (ДК 021:2015: 38810000-6 — Обладнання для керування виробничими процесами CPV: 38810000-6) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-02-002332-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
723f5295da604dd4909d0a8f92370b80
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ від 19.03.2021 (процедура закупівлі № UA-2020-12-02-002332-a)
Дата опублікування:
24.03.2021 16:32
Опис:
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 16.03.2021 № 78 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 38810000-6 Обладнання для керування виробничими процесами (Обладнання для модифікації електрогідравлічної та електронної частин систем автоматичного регулювання та захисту турбін К-1000-60/3000 для енергоблока № 4 ВП РАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-12-02-002332-a] через електронну систему закупівель 19.03.2021 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме про надання «пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів, … здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість».
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
Предметом вищезазначеної закупівлі є обладнання для модифікації електрогідравлічної та електронної частин систем автоматичного регулювання та захисту турбін К-1000-60/3000 для енергоблока № 4 ВП РАЕС. За інформацією, наданою відповідними технічними службами Замовника, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які містяться у «Технічній специфікації до предмета закупівлі. Обладнання для модифікації електрогідравлічної та електронної частин систем автоматичного регулювання та захисту турбіни К-1000-60/3000 енергоблока № 4 ВП РАЕС для участі у нормованому первинному регулюванні частоти та потужності при паралельній роботі в складі ОЕС України» 152-11-ТС-ЦТАВ» (Додаток 4 до тендерної документації), були встановлені відповідно до нормативних і виробничих документів ДП «НАЕК «Енергоатом» згідно з чинними нормами, стандартами і правилами з ядерної та радіаційної безпеки, які є обов’язковими до виконання ДП НАЕК «Енергоатом», як експлуатуючою організацією:
- Закон України від 15.01.2015 № 124-VІІІ «Про технічні регламенти і оцінку відповідності»;
- Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 р. № 1067;
- Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015р. №1077;
- НП 306.2.106-2005 Вимоги до проведення модифікацій ядерних установок та порядку оцінки їх безпеки;
- НП 306.2.141 2008 Загальні положення безпеки атомних станцій;
- НП 306.2.202-2015 Вимоги з ядерної та радіаційної безпеки до інформаційних та керуючих систем, важливих для безпеки атомних станцій;
- НП 306.2.208-2016 Вимоги до сейсмостійкого проектування та оцінки сейсмічної безпеки енергоблоків атомних станцій;
- ДСТУ EN 61386-23:2018 (EN 61386-23:2004, A11:2010, AC:2004, IDT; IEC 61386-23:2002, IDT Системи кабельних трубопроводів. Частина 23. Додаткові вимоги до еластичних труб для кабелепроводів;
- ДСТУ 2709-94 Метрологія. Автоматизовані системи керування технологічними процесами. Метрологічне забезпечення. Основні положення;
- ДСТУ 8828:2019 Пожежна безпека. Загальні положення;
- ДСТУ Б В.1.1-28:2010 Захист від небезпечних геологічних процесів, шкідливих експлуатаційних впливів, від пожежі. Шкала сейсмічної інтенсивності;
- ДСТУ EN 55022:2017 (EN 55022:2010; EN 55022:2010/АС:2011, IDT) Обладнання інформаційних технологій. Характеристики радіозавад. Норми та методи вимірювання;
- ДСТУ IEC 62138:2008 Атомні електростанції. Інформаційні та керувальні системи, важливі для безпеки. Програмні аспекти комп’ютерних систем, які виконують функції категорії В або С (IEC 62138:2004, IDT);
- ДСТУ EN 60529:2018 (EN 60529:1991; А1:2000; А2:2013; АС:1993; АС:2016, IDT; ІЕС 60529:1989; А1:1999; А2:2013; Cor 2:2015, IDT) Ступені захисту, що забезпечують кожухи (Код ІР);
- ДСТУ HD 604 S1:2018 (HD 604 S1:1994; А1:1997; A2:2002; А3:2005, IDT) Кабелі силові на напругу 0,6/1,0 кВ та 1,9/3,3 кВ зі спеціальними показниками пожежної небезпеки для використання на електричних станціях;
- ДСТУ EN 45510-2-8:2018 (EN 45510-2-8:2004, IDT) Обладнання для електростанцій. Настанова щодо комплектування. Частина 2-8. Електрообладнання. Кабелі силові;
- ДСТУ EN 45510-2-9:2018 (EN 45510-2-9:2008, IDT) Обладнання для електростанцій. Настанова щодо комплектування. Частина 2-9. Електрообладнання. Системи кабельні;
- ДСТУ EN 50565-1:2015 Електричні кабелі . Настанова щодо використання для кабелів з номінальною напругою, що не перевищує 450/750 (U0/U). Частина 1. Загальні рекомендації;
- ДСТУ ГОСТ 17216:2004 Чистота промислова. Класи чистоти рідин (ГОСТ 17216-2001, IDT);
- ГОСТ 12.2.007.1-75 ССБТ. Машины электрические вращающиеся. Требования безопасности;
- ГОСТ 14192-96 Маркировка грузов (ГОСТ 14192-96, IDT);
- ГОСТ 15150-69 Машины, приборы и другие технические изделия. Исполнения для различных климатических районов. Категории, условия эксплуатации, хранения и транспортирования в части воздействия климатических факторов внешней среды;
- ГОСТ 30546.1-98 Общие требования к машинам, приборам и другим техническим изделиям и методы расчета их сложных конструкций в части сейсмостойкости (ГОСТ 30546.1-98, IDT);
- ГОСТ 30546.2-98 Испытания на сейсмостойкость машин, приборов и других технических изделий. Общие положения и методы испытаний;
- РД 50-34.698-90 Методические указания. Информационная технология. Комплекс стандартов и руководящих документов на автоматизированные системы. Автоматизированные системы. Требования к содержанию документов;
- НПАОП 40.1-1.01-97 Правила безпечної експлуатації електроустановок (Вид. 2 із змінами та доповненнями 2000 р.);
- ВБН В.1.1-034-03.307-2003 Захист від пожежі. Протипожежні норми проектування атомних електростанцій з водо-водяними енергетичними реакторами;
- СОУ НАЕК 038:2017 Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС;
- СОУ НАЕК 039:2013 Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Оцінювання продукції на етапі виробництва
- СОУ НАЕК 077:2015 Управління закупівлями продукції. «Технічні умови», «Технічні специфікації» та «Технічні завдання» на продукцію для АЕС. Порядок розроблення, розгляду, погодження та поводження;
- СОУ НАЕК 081:2015 Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Випробування та приймання продукції для АЕС;
- СОУ НАЕК 100:2016 Інженерна, наукова і технічна підтримка. Інформаційні та керуючі системи, важливі для безпеки атомних станцій. Загальні технічні вимоги;
- СОУ-Н ЕЕ ЯЕК 04.156:2009 Основні вимоги щодо регулювання частоти та потужності в ОЕС України;
- СОУ-Н ЕЕ ЯЕК 04.159:2009 Методики і рекомендації щодо організації первинного та вторинного регулювання частоти та потужності на енергоблоках АЕС;
- СОУ-Н ЕЕ ЯЕК 04.160:2009 Методики і рекомендації щодо перевірки готовності ТЕС, ГЕС і АЕС до участі у регулюванні частоти та потужності в ОЕС України;
- 191-10-ПЕ-08 ПЕРЕЧЕНЬ исходных событий, в результате которых возникают «жесткие» условия окружения. Квалификация оборудования. Энергоблок № 4.
Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
За інформацією, наданою підрозділом-ініціатором процедури закупівлі «ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом», для визначення ОВЗ перед оголошенням процедури закупівлі було здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом:
- направлення запитів комерційної пропозиції можливим виробникам та постачальникам продукції: ТОВ «Програмно-технічні системи», ТОВ «НВП «Моноліт Енерго»;
- аналізу отриманих відповідей (комерційних пропозицій з цінами та умовами постачання).
За результатами проведеного цінового аналізу очікувана вартість закупівлі була визначена з урахуванням найнижчої комерційної пропозиції компанії-виробника продукції – ТОВ «Програмно-технічні системи».
Також Замовник вважає за необхідне звернути вашу увагу на те, що відповідно до п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Разом з тим визначення ОВЗ, якісних і технічних характеристик предмета закупівлі передують проведенню закупівлі і, відповідно не можуть бути предметом дослідження в рамках моніторингу.
Голова тендерного комітету Світлана СТЕПАНСЬКА