-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Будівництво блока із дев"яти класних кімнат до комунального закладу Валуйська загальноосвітня школа №1, с. Валуйське, Станично-Луганського району." Коригування
Завершена
37 913 418.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 189 567.09 UAH
мін. крок: 0.5% або 189 567.09 UAH
Номер:
b25243f9d44d4719981f0c7ad6821a1a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-14-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.07.2021 00:00
Період моніторингу:
14.07.2021 16:32 - 05.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.07.2021 №417
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07 червня 2021 року №003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.07.2021 №417
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2020-12-02-000524-b 02.12.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону та Наказу №710.
За результатами аналізу питання щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону, а також частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев’ятої статті 26 Закону.
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 11 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік відділу освіти Станично-Луганської районної державної адміністрації Луганської області (далі - замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 02 грудня 2020 року №387), вимогу ТОВ «Компанія Вега Км» про усунення порушень від 28 грудня 2020 року та відповідь замовника на вказану вимогу від 29 грудня 2020 року, скаргу ПП «Петров і К» від 13 грудня 2021 року, тендерні пропозиції ТОВ «Компанія Вега Км», ТОВ «Універсалбуд-2000», ТОВ «Спец Буд Девелопмент», ТОВ «Промін Буд Сервис», протоколи тендерного комітету від 24 грудня 2020 року № 407 та від 31 грудня 2020 року №408, повідомлення про намір укласти договір, звіт про проведення процедури закупівлі, договір від 13 січня 2021 року №4, повідомлення про внесення змін до договору додатковою угодою від 21 січня 2021 року №1 та пояснення від 20 липня 2021 року, від 27 липня 2021 року, від 02 серпня 2021 року отримані від замовника через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості – опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація замовника не відповідає вимогам Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №710 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 року №715/34998 (далі – Наказ №710), чим порушено вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
Згідно протоколу розгляду тендерної пропозиції від 24 грудня 2020 року № 407 замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Компанія Вега Км» на підставі статті 31 Закону - учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону. При цьому, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах в електронній системі закупівель замовником не розміщено, чим порушено вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев’ятої статті 26 Закону.
Відповідно до вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Однак, повідомлення про внесення змін до договору від 13 січня 2021 року №4 згідно додаткової угоди від 21 січня 2021 року №1 оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу 27 липня 2021 року (в ході моніторингу) з порушенням строків, визначених пунктом 11 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
03.08.2021 17:03 - 18.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
03.08.2021 17:03
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
02/150/2021ПР
Дата відкриття провадження:
28.09.2021 00:00
Номер відкриття провадження :
02/150/2021ПН
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
14.07.2021 року через електронну систему закупівель було отримано висновок про результати проведення моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області по закупівлі код за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи. Ідентифікатор закупівлі UAUA-2020-12-02-000524-b, "Будівництво блока із дев’яти класних кімнат до комунального закладу Валуйська загальноосвітня школа №1, с. Валуйське, Станично-Луганського району." Коригування.
За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та порушення п.19 ч.2 ст. 22 Закону та Наказу Мінекономіки №710 від15.04.2020р. “Про затвердження Переліку формальних помилок”.
Вищевказана закупівля це проект «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України», затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 року №1068. Робочою групою з питань ініціювання, підготовки та реалізації проектів, що підтримуються Європейським інвестиційним банком, 30.04.2021 року схвалено на відповідність додатковим вимогам і особливостям, які встановлені посібником «Процедура закупівель. Конкурсні торги за національними процедурами» схвалено індивідуальну тендерну документацію за вказаним проектом "Будівництво блока із дев’яти класних кімнат до комунального закладу Валуйська загальноосвітня школа №1, с. Валуйське, Станично-Луганського району." Коригування., у погодженій тендерній документації у Розділі ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, зміст і спосіб подання тендерної пропозиції є вимоги щодо формальних помилок.
Стосовно повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору від 13.01.2021 року №4 додаткова угода до договору від 21.01.2021 року №1 оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу своєчасно, але накладено кваліфікований електронний підпис 27.07.2021 року з порушенням строків, це технічна помилка, порушення усунуто в процесі перевірки.
Встановлено, що Замовник порушив п. 1 та 2 ч.1 ст.31 Закону, а також ч.16 ст. 29 Закону та ч.9 ст. 26 Закону. На даний час Замовник не може усунути виявлене порушення в зв’язку з тим що договір укладено 13.01.2021 року та погоджено Європейським інвестиційним банком.
Враховуючи викладене, у подальшому обов’язково будуть враховані зауваження, які були вказані у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-02-000524-b та недопущення таких порушень у подальшому.
Об’єкт будівництва знаходиться на території проведення операції ООС у безпосередній близькості до лінії розмежування. Реалізація цього проєкту дуже важливо для Ст-Луганської громади, багато дітей повертаються до дому та збільшується з кожним роком кількість дітей. Мешканці чекають будівництво нової школи, був дуже довгий шлях для підписання договору про закупівлю. Дана закупівля оприлюднювалась в PROZORRO п’ять разів, остання закупівля була опублікована 02.12.2020 року, а завершення реалізації цього проєкту до кінця 2021 року.
Дата публікації звіту:
11.08.2021 14:20
Запити/Пояснення
Номер:
22796a4cf18b4ca4ad7f7d338c6f71e5
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
15.07.2021 16:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт "Будівництво блока із дев’яти класних кімнат до комунального закладу Валуйська загальноосвітня школа №1, с. Валуйське, Станично-Луганського району." Коригування (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-12-02-000524-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. З яких причин оголошення про проведення відкритих торгів (UA-2020-12-28-003506-c) не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, а також інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій?
4. Згідно протоколу розгляду тендерної пропозиції від 24 грудня 2020 року №407 замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ» згідно статті 31 Закону - учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону. Чому замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах в електронній системі закупівель ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ»?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f31352006c7e4ed4a658429599f4d1ab
Назва:
Надання відповіді
Дата опублікування:
20.07.2021 21:49
Опис:
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість визначено відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації по об’єкту, яка отримала експертний звіт щодо розгляду проєктної документації за робочим проєктом «Будівництво блока із дев’яти класних кімнат до комунального закладу Валуйська загальноосвітня школа №1, с. Валуйське, Станично-Луганського району». Коригування затверджено директором Діржавного підприємства «Державний науково-дослідний та проєктно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» від 04.11.2019р. №10-0114-19.
Стосовно питання надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
Оголошення про проведення відкритих торгів, ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-02-000524-b було оприлюднено 02.12.2020 року, але керуючись Постановою КМУ № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зміни до неї стосовно посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було внесено 16.12.2020 р., таким чином Замовник не порушив вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016р. № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266). Враховуючи вищевикладене Замовник не міг оприлюднити інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту.
Що стосується питання з яких причин оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, а також інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій повідомляємо, на момент оголошення закупівлі електронною системою закупівель не реалізована можливість заповнення замовниками поля «мова (мови), якою, якими повинні готуватися тендерні пропозиції», та поля «умови надання забезпечення тендерних пропозицій» так як вказаного поля в електронній системі закупівель не існувало. Також на нормативному рівні жодним уповноваженим органом не визначено, в якому іншому полі при внесенні даних в оголошення замовник повинен оприлюднити інформацію про мову. Таким чином, відділ з об’єктивних підстав був позбавлений можливості оприлюднити інформацію в оголошенні про «мову (мови), якою, якими повинні готуватися тендерні пропозиції» та «умови надання забезпечення тендерних пропозицій». Будь-якого нормативного регламентування на офіційному рівні виходу із цієї ситуації не існує. Не зважаючи на викладене, відділом в повному обсязі виконано вимогу щодо доведення до відому потенційних учасників Закупівлі та будь-яких інших користувачів системою інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій. Так, у «7.1. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений іншою мовою, ніж українська , учасник надає переклад цього документу. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту (крім Додатку 8).
Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії в розмірі 189567,04грн. (сто вісімдесят дев’ять тисяч п’ятсот шістдесят сім грн. 04 коп.)*, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта. *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Термін дії банківської гарантії повинен бути не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: · відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; не підписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Номер:
5acb487edf2742d8b0c40efa96d6b33a
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
22.07.2021 11:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт "Будівництво блока із дев’яти класних кімнат до комунального закладу Валуйська загальноосвітня школа №1, с. Валуйське, Станично-Луганського району." Коригування (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-12-02-000524-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому не оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору в електронній системі закупівель згідно додаткової угоди від 21 січня 2021 року №1?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a34f59ffaa0e4b8b9e327b0e5367cf73
Назва:
Надання відповіді
Дата опублікування:
27.07.2021 16:57
Опис:
Повідомлення про внесення змін до договору в електронній системі закупівель формується автоматично, у в зв’язку з технічною помилкою додаткова угода №1 від 21.01.2021 року до договору Про закупівлю робіт (договору підряду) № 4 від 13.01.2021 року була завантажена без накладання ЕЦП/КЕП в наслідок чого, повідомлення про внесення змін не оприлюднено в електронній системі закупівель.
Номер:
11450e4babc94494946735dccb4ccc99
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
28.07.2021 16:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт "Будівництво блока із дев’яти класних кімнат до комунального закладу Валуйська загальноосвітня школа №1, с. Валуйське, Станично-Луганського району." Коригування (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-12-02-000524-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому тендерна документація складена без врахування вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 «Про перелік формальних помилок»?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
51b58000d9e442fa9b7e4f9c13f87673
Назва:
Надання відповіді
Дата опублікування:
02.08.2021 17:09
Опис:
З метою належної та ефективної реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України, що підтримується Європейським інвестиційним банком.
Індивідуальну тендерну документацію за проектом: "Будівництво блока із дев’яти класних кімнат до комунального закладу Валуйська загальноосвітня школа №1, с. Валуйське, Станично-Луганського району." Коригування розроблено та схвалено на відповідність додатковим вимогам і особливостям, які встановлені посібником «Процедура закупівель. Конкурсні торги за національними процедурами» Європейським інвестиційним банком.