• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Будівництво блока із дев"яти класних кімнат до комунального закладу Валуйська загальноосвітня школа №1, с. Валуйське, Станично-Луганського району." Коригування

Завершена

37 913 418.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 189 567.09 UAH
Номер: b25243f9d44d4719981f0c7ad6821a1a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-14-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.07.2021 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 14.07.2021 16:32 - 05.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.07.2021 №417 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07 червня 2021 року №003100-18/7042-2021, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 14.07.2021 №417 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2.UA-2020-12-02-000524-b 02.12.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінницька, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Вінницька обл.), +38 (0 97) 632-89-89, Kolonyk91@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону та Наказу №710. За результатами аналізу питання щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону, а також частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев’ятої статті 26 Закону. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік відділу освіти Станично-Луганської районної державної адміністрації Луганської області (далі - замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 02 грудня 2020 року №387), вимогу ТОВ «Компанія Вега Км» про усунення порушень від 28 грудня 2020 року та відповідь замовника на вказану вимогу від 29 грудня 2020 року, скаргу ПП «Петров і К» від 13 грудня 2021 року, тендерні пропозиції ТОВ «Компанія Вега Км», ТОВ «Універсалбуд-2000», ТОВ «Спец Буд Девелопмент», ТОВ «Промін Буд Сервис», протоколи тендерного комітету від 24 грудня 2020 року № 407 та від 31 грудня 2020 року №408, повідомлення про намір укласти договір, звіт про проведення процедури закупівлі, договір від 13 січня 2021 року №4, повідомлення про внесення змін до договору додатковою угодою від 21 січня 2021 року №1 та пояснення від 20 липня 2021 року, від 27 липня 2021 року, від 02 серпня 2021 року отримані від замовника через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості – опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація замовника не відповідає вимогам Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №710 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 року №715/34998 (далі – Наказ №710), чим порушено вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону. Згідно протоколу розгляду тендерної пропозиції від 24 грудня 2020 року № 407 замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Компанія Вега Км» на підставі статті 31 Закону - учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону. При цьому, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах в електронній системі закупівель замовником не розміщено, чим порушено вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев’ятої статті 26 Закону. Відповідно до вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Однак, повідомлення про внесення змін до договору від 13 січня 2021 року №4 згідно додаткової угоди від 21 січня 2021 року №1 оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу 27 липня 2021 року (в ході моніторингу) з порушенням строків, визначених пунктом 11 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 03.08.2021 17:03 - 18.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 03.08.2021 17:03

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 02/150/2021ПР
Дата відкриття провадження: 28.09.2021 00:00
Номер відкриття провадження : 02/150/2021ПН

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 14.07.2021 року через електронну систему закупівель було отримано висновок про результати проведення моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області по закупівлі код за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи. Ідентифікатор закупівлі UAUA-2020-12-02-000524-b, "Будівництво блока із дев’яти класних кімнат до комунального закладу Валуйська загальноосвітня школа №1, с. Валуйське, Станично-Луганського району." Коригування. За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та порушення п.19 ч.2 ст. 22 Закону та Наказу Мінекономіки №710 від15.04.2020р. “Про затвердження Переліку формальних помилок”. Вищевказана закупівля це проект «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України», затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 року №1068. Робочою групою з питань ініціювання, підготовки та реалізації проектів, що підтримуються Європейським інвестиційним банком, 30.04.2021 року схвалено на відповідність додатковим вимогам і особливостям, які встановлені посібником «Процедура закупівель. Конкурсні торги за національними процедурами» схвалено індивідуальну тендерну документацію за вказаним проектом "Будівництво блока із дев’яти класних кімнат до комунального закладу Валуйська загальноосвітня школа №1, с. Валуйське, Станично-Луганського району." Коригування., у погодженій тендерній документації у Розділі ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, зміст і спосіб подання тендерної пропозиції є вимоги щодо формальних помилок. Стосовно повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору від 13.01.2021 року №4 додаткова угода до договору від 21.01.2021 року №1 оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу своєчасно, але накладено кваліфікований електронний підпис 27.07.2021 року з порушенням строків, це технічна помилка, порушення усунуто в процесі перевірки. Встановлено, що Замовник порушив п. 1 та 2 ч.1 ст.31 Закону, а також ч.16 ст. 29 Закону та ч.9 ст. 26 Закону. На даний час Замовник не може усунути виявлене порушення в зв’язку з тим що договір укладено 13.01.2021 року та погоджено Європейським інвестиційним банком. Враховуючи викладене, у подальшому обов’язково будуть враховані зауваження, які були вказані у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-02-000524-b та недопущення таких порушень у подальшому. Об’єкт будівництва знаходиться на території проведення операції ООС у безпосередній близькості до лінії розмежування. Реалізація цього проєкту дуже важливо для Ст-Луганської громади, багато дітей повертаються до дому та збільшується з кожним роком кількість дітей. Мешканці чекають будівництво нової школи, був дуже довгий шлях для підписання договору про закупівлю. Дана закупівля оприлюднювалась в PROZORRO п’ять разів, остання закупівля була опублікована 02.12.2020 року, а завершення реалізації цього проєкту до кінця 2021 року.
Дата публікації звіту: 11.08.2021 14:20

Запити/Пояснення