-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Будівництво блока із дев"яти класних кімнат до комунального закладу Валуйська загальноосвітня школа №1, с. Валуйське, Станично-Луганського району." Коригування
Завершена
37 913 418.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 189 567.09 UAH
мін. крок: 0.5% або 189 567.09 UAH
Номер:
41a3e1d82e8843a995a61c2277732f43
Внутрішній номер закупівлі:
7483224
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-12-02-000524-b
Замовник:
Відділ освіти Станично-Луганської районної державної адміністрації Луганської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
02141779
-
Адреса:
93600, Україна, Луганська область, смт Станиця Луганська, вул. Центральна, буд. 17 А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Олена Кєнюк +380508471646 st_roop2@i.ua http://st-lg-osvita.at.ua/
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Очікувана вартість:
37 913 418.80 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
189 567.09 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій:
189 567.04 UAH
Період уточнення:
02.12.2020 09:00 - 08.12.2020 00:00
Період прийому пропозицій:
02.12.2020 09:00 - 18.12.2020 00:00
Аукціон:
18.12.2020 15:27 - 18.12.2020 16:01
Період кваліфікації:
18.12.2020 16:01 - 31.12.2020 11:41
Період завантаження договору:
31.12.2020 11:41 - 20.01.2021 11:41
Умови оплати:
дата виставлення рахунку - 30%
- Подіядата виставлення рахунку
- ОписПеред початком робіт Замовник може сплатити Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати)
- Розмір30%
- Тип оплатиАванс
- Період у днях45 календарні дні
виконання робіт - 65%
- Подіявиконання робіт
- ОписОплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою
- Розмір65%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях45 календарні дні
інша подія - 5%
- Подіяінша подія
- ОписКінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації.
- Розмір5%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях45 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
"Будівництво блока із дев"яти класних кімнат до комунального закладу Валуйська загальноосвітня школа №1, с. Валуйське, Станично-Луганського району." Коригування
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.03.2021
Місце постачання
93650, Україна, Луганська область, Валуйське, Санично-Луганського р-ну, Центральна, 305
На карті
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ"
Оскарження: 24.12.2020 18:34 - 04.01.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
35557259
-
Контактна особа:
Павло Котенко +380686878494 kvega@ukr.net
-
Адреса:
03170, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 9, кімната АПП
Оскарження: 24.12.2020 18:34 - 04.01.2021 00:00
Початкова пропозиція
37 480 382.83 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
34 879 999.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
24.12.2020 18:34
Документи
54
Скарги
1
ТОВ "УНІВЕРСАЛБУД-2000"
Оскарження: 31.12.2020 11:41 - 11.01.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
33636071
-
Контактна особа:
Віталій Пачос +380987505596 voicee@ukr.net
-
Адреса:
02072, Україна, м. Київ, місто Київ, ПРОСПЕКТ МИКОЛИ БАЖАНА, будинок 16, офіс 16
Оскарження: 31.12.2020 11:41 - 11.01.2021 00:00
Початкова пропозиція
37 900 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
34 880 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
31.12.2020 11:41
Документи
48
Скарги
0
ТОВ "СПЕЦ БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42561447
-
Контактна особа:
Ігор Симоненко +380976414589 42561447@ukr.net
-
Адреса:
04080, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ КИРИЛІВСЬКА, будинок 82, офіс 256
Початкова пропозиція
36 678 621.60 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
36 489 054.50 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи
34
Скарги
0
ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС
×
-
Код ЄДРПОУ:
40777092
-
Контактна особа:
Наталія Наталія +380957489588 tenderpromin@ukr.net
-
Адреса:
02094, Україна, м. Київ, Київ, вул. ХОТКЕВИЧА ГНАТА будинок 12, офіс 177
Початкова пропозиція
36 800 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
36 610 432.91 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи
45
Скарги
0
Контракти
Номер:
07353e436e284658afd8f1f4f8ba412f
Ідентифікатор договору:
UA-2020-12-02-000524-b-c1
Постачальник:
ТОВ "УНІВЕРСАЛБУД-2000"
×
-
Код ЄДРПОУ:
33636071
-
Контактна особа:
Віталій Пачос +380987505596 voicee@ukr.net
-
Адреса:
02072, Україна, м. Київ, місто Київ, ПРОСПЕКТ МИКОЛИ БАЖАНА, будинок 16, офіс 16
Номер договору:
4
Сума договору:
34 880 000.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
29 066 666.67 UAH без ПДВ
Період дії договору:
13.01.2021 00:00 - 31.03.2021 00:00
Дата підписання:
13.01.2021 09:40
Статус:
Підписаний