• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Риба (риба морожена (філе), риба морожена (хек))

Завершена

610 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 054.00 UAH
Номер: 79332183f0004df581dc5aabfce8ecf2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-02-11-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.02.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 12.02.2021 11:07 - 06.03.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.02.2021 № 113 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 10.02.2021 № 113 Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2020-11-30-000646-b 30.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 73) 103-26-58, vkomisaruk23@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21, частини 8 статті 12, частини 1 та 2 статті 24, пункту п’ятого частини першої статті 5 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема розірвати договір, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02.03.2021. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (далі – ТД), тендерні пропозиції ФОП Антропов Артем Вікторович, ФОП Глушко Галина Михайлівна, ТОВ «Марсі Фудс», ФОП Соха Антон Володимирович (далі – Переможець), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 22.12.2020 № 188, від 04.01.2021 № 199, від 06.01.2021 № 201, повідомлення про намір укласти договір від 06.01.2021 від № 202, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.01.2021 № 1634-р/пк-пз, договір від 12.02.2021 № 30. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Крім того, встановлено, що Замовником 08.12.2020 надано роз’яснення на звернення, опубліковане 01.12.2020, чим порушено частину 1 статті 24 Закону № 922-VIII, а саме: замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити їх на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 Закону. Моніторингом встановлено, що відповідно до частини 2 статті 24 Закону № 922-VIII - зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Однак, в порушення частини 2 статті 24 Закону № 922-VIII Замовником не розміщено окремий документ з переліком змін, що вносилися, та положення ТД, до яких вносилися зміни, не відображено у вигляді закреслених даних. Відповідно до норм частини 8 статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Однак, проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення частини 8 статті 12 Закону в тендерній документації (Додаток 5 до ТД) Замовником встановлено вимоги, що переможець торгів у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір повинен надати Замовнику наступні документи в оригіналах на паперовому носієві: 1) Довідка учасника, складена в довільній формі, за підписом керівника про те, чи вчиняла юридична особа, яка є учасником, корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Довідка не надається, якщо необхідна інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких на дату оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір є вільним. 2) Довідка учасника, складена в довільній формі, за підписом керівника про те, чи притягнуто службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення. Довідка не надається,якщо необхідна інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких на дату оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір є вільним. 3) Оригінал або нотаріально засвідчена копія довідки, виданої органами внутрішніх справ, про те, чи була фізична особа, яка є учасником, або службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, виданої не раніше ніж за 10 календарних днів до дати надання вказаної довідки. Довідка не надається, якщо необхідна інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких на дату оприлюднення на веб – порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір є вільним. 4) Довідка учасника, складена в довільній формі, за підписом керівника про те, чи не було визнано учасника у встановленому законом порядку банкрутом та чи не відкрита ліквідаційна процедура. Довідка не надається, якщо необхідна інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких на дату оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір є вільним. 5) Оригінал або нотаріально засвідчена копія довідки органу Державної фіскальної служби про наявність або відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів). Довідка повинна бути чинною на дату надання. Довідка не надається, якщо необхідна інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких на дату оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір є вільним. Таким чином, встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання Замовнику документів у паперовому вигляді протягом десяти днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, суперечить вимогам частини 8 статті 12 Закону та відповідно є недотриманням принципів здійснення закупівель визначених у статті 5 Закону, зокрема, принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Також, моніторингом виявлено, що Замовник, відповідно до протоколу від 06.01.2021 № 201 неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Глушко Галина Михайлівна, у зв’язку з тим, що учасник не відповідає вимогам тендерній документації, а саме: 1. Надана Учасником декларація виробника філе хека датована 27.05.2017 зі строком придатності товару протягом 24 місяців. 2. Наданий ФОП Глушко Галина Михайлівна експертний висновок щодо дослідження філе хека з попереднього пункту датований 24.07.2017. 3. У довідці щодо наявності матеріально-технічної бази ФОП Глушко Галина Михайлівна зазначає, що майно є орендованим, однак не надає документів для підтвердження правового зв’язку з орендарями. 4. Документи щодо відповідності транспортного засобі санітарним вимогам складені не на ім’я Учасника, а на іншу особу. Однак, щодо першої причини відхилення встановлено, що відповідно до п. 5 Додатку 2 до ТД Замовником встановлено вимогу про те, що Учасник, для підтвердження якості товару, який планується до постачання, повинен надати як частину своєї пропозиції тендерних торгів наступні документи: • Риба морожена (хек) - копію експертного висновку або протоколу випробувань випробувальної лабораторії (акредитована згідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2006), що містить інформацію про перевірку відповідності зразку за вмістом нітрозамін, пестицидів, радіонуклідів, токсичних елементів, за мікробіологічними, паразитологічними та органолептичними дослідженнями, що виданий не раніше 2020 року. Також надати атестат акредитації установи, уповноваженої на проведення таких випробувань. - копію декларації виробника на товар, що видана не раніше 2020 року. - декларацію постачальника про відповідність, складену відповідно до вимог в ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. • Риба морожена (філе): - копію експертного висновку або протоколу випробувань випробувальної лабораторії (акредитована згідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2006), що містить інформацію про перевірку відповідності зразку за вмістом гістамін, пестицидів, радіонуклідів, токсичних елементів, за мікробіологічними, паразитологічними та органолептичними дослідженнями. - копію декларації виробника на товар. - декларацію постачальника про відповідність, складену відповідно до вимог в ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. Тобто, п. 5 Додатку 2 до ТД не містить вимоги щодо дати видачі декларації виробника на рибу морожену (філе) на відміну від декларації виробника на рибу морожену (хек) де зазначено, що копія декларації виробника на товар, має бути видана не раніше 2020 року. Отже, ФОП Глушко Галина Михайлівна не порушено умови ТД в цій частині. Одночасно, щодо другої причини відхилення встановлено, що п. 5 Додатку 2 до ТД не містить вимоги щодо дати видачі експертного висновку щодо дослідження філе хека, тобто ФОП Глушко Галина Михайлівна не порушено умови ТД в цій частині. Щодо третьої причини відхилення встановлено, що відповідно до Додатку 3 до ТД документи для підтвердження інформації про відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям є: 1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; 2. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3. Інформаційна довідка, складена в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (за наявності печатки) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тобто, Додаток 3 до ТД не містить вимоги щодо того, що якщо майно є орендованим, Учасник має надати документи для підтвердження правового зв’язку з орендарями, а тому ФОП Глушко Галина Михайлівна дотримано вищевказану вимогу та не порушено умови ТД в цій частині. Щодо четвертої причини відхилення встановлено, що відповідно до п.7 Додатку 2 Замовником встановлено вимогу про те, що постачання товару здійснюється транспортом Учасника, який повинен відповідати санітарним вимогам. На підтвердження даної вимоги учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копію договору на дезінфекційну обробку цього автомобільного транспорту (із спеціалізованим підприємством, що має ліцензію на такий від діяльності) та акт обстеження автотранспорту відповідно до звіту про результати дослідження бактеріологічного матеріалу, відібраного з транспортного засобу, що використовується для перевезення харчової продукції. На виконання вищезазначеної вимоги ФОП Глушко Галина Михайлівна надано копію договору від 26.12.2019 № 111 на дезінфекційну обробку автомобіля Mercedes-Benz Sprinter 314 д.н.з. АА3222МС та акт обстеження автотранспорту від 09.12.2019. Тобто, ФОП Глушко Галина Михайлівна не порушено умови ТД в цій частині. Одночасно, аналізом встановлено, що Переможцем в складі пропозиції надано декларацію виробника філе хека датовану 27.05.2017 зі строком придатності товару протягом 24 місяців та експертний висновок щодо дослідження філе хека датований 24.07.2017. Таким чином, Замовником всупереч вимогам частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, відхилено тендерну пропозицію ФОП Глушко Галина Михайлівна з причин, зазначених у протоколі розгляду тендерної пропозиції від 06.01.2021 № 201 та ціна якої є нижчою від ціни ФОП Соха Антон Володимирович на суму 155 561 гривень, не відхиливши пропозицію Переможця з зазначених підстав, порушено норми пункту п’ятого частини першої статті 5 Закону № 922-VIII, зокрема принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця.
Період усунення порушень: 03.03.2021 16:38 - 19.03.2021 00:00
Дата публікації висновку: 03.03.2021 16:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення
Дата публікації звіту: 12.03.2021 16:39