• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщення КНП «Міська дитяча поліклініка» по пр-ту Незалежності, 109 в м. Чернівці (кабінети 122, 201, 210, 212, 304, 305, коридор 301-306, бокс ізолятора, реєстратура та вхід), за кодом ДК 021: 2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація.

Вид закупівлі передбачений абз.1 п 5 ч.2 ст.4 Закону

Завершена

1 800 024.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 000.12 UAH
Номер: d26577c34b5b4f5ebb95d77bcb64c03e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-14-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.04.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 14.04.2021 15:29 - 08.05.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.04.2021 №251 Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 14 квітня 2021 року № 251 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 4. UA-2020-11-27-007347-b від 27.11.2020 – Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами розгляду питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 статті 31 Закону. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча поліклініка» Чернівецької міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 26.11.2020 (далі – тендерна документація); звернення до замовника від 21.12.2020, від 05.04.2021, відповіді Замовника від 24.12.2020, від 05.04.2021; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції Фізичної особи-підприємця Соколюк О.М. (далі – ФОП Соколюк О.М.), Приватного підприємства «БУКОВИНА МАЙСТЕР ПЛЮС», Приватного підприємства «Ремобуд», Товариства з обмеженою відповідальністю «УНІВЕРСАЛ БУД-2020», Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «НАДІЯ», Фізичної особи підприємця Ончуленко Д.В., Фізичної особи підприємця Палій Ю.Л. (далі – ФОП Палій Ю.Л.); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах ФОП Соколюк О. М. від 17.12.2020; протоколи засідань тендерного комітету від 18.12.2020 №147, від 05.02.2021 №172, від 11.02.2021 №173, від 16.02.2021 №174, від 19.02.2021 №175, від 24.02.2021 №176, від 24.03.2021 №23, від 29.03.2021 №24, від 01.04.2021 №25; повідомлення про намір укласти договір від 01.04.2021; договір від 21.04.2021 №14 (далі – Договір); додаткова угода від 06.05.2021 №1 до Договору; звіт про виконання договору від 06.05.2021; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.01.2021 №1259-р/пк-пз, від 09.03.2021 №4414-р/пк-пз; пояснення Замовника із документами, наданими через електронну систему закупівель 06.05.2021. Моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель установлено, що на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначив інформації про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, яке згідно з тендерною документацією вимагає надати. За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації установлено, що Замовник визнав переможцем торгів учасника ФОП Палій Ю.Л., пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації. Відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції оригінали документів у сканованому вигляді, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зокрема календарний графік виконання робіт (відповідно Додатку 1 до Проекту договору (Додаток № 6)). Додаток 1 (у формі таблиці) до Проекту договору передбачає зазначення інформації щодо переліку видів робіт, обсягу робіт (кількість/кошторисна вартість) та обсягу робіт, передбаченого до виконання в окремі періоди (кількість/кошторисна вартість). Так, ФОП Палій Ю.Л. у складі своєї пропозиції надав календарний графік виконання робіт (файл «12.5.Календарний графік.pdf»), в якому не зазначив види, обсяги, період виконання окремих робіт, зокрема, передбачених пунктами 45, 66 і 75 Технічного завдання Додатку №5 до тендерної документації, а також пунктом 18 (розділ 3. Стіни) Локального кошторису №2-1-2, пунктами 13 (розділ 2. Підлога) і 22 (розділ 5. Електромонтажні роботи) Локального кошторису №2-1-3. Отже, учасник не дотримав вимог пункту 6 розділу 3 тендерної документації та Додатку 1 до Проекту договору (Додаток №6 тендерної документації), в частині надання календарного графіку виконання робіт, який не відповідає вимогам тендерної документації. З огляду на зазначене, Замовник не відхилив пропозицію ФОП Палій Ю.Л., як таку, яка не відповідає встановленим тендерною документацією вимогам до учасника, що порушує вимоги абзацу третього пункту 1 статті 31 Закону. В ході проведення моніторингу Замовник 06.05.2021 оприлюднив Додаткову угоду від 06.05.2021 №1 про розірвання Договору та звіт про виконання договору про закупівлю, чим усунув вказані вище порушення. Ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких під час моніторингу спрацювали автоматичні індикатори ризику (RISK-1-7, RISK-1-16, RISK-2-16) не підтверджено.
Період усунення порушень: 06.05.2021 16:18 - 22.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 06.05.2021 16:18

Запити/Пояснення