-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (НК 024:2019 17663 Гнучкий відеогастроскоп багаторазовий), (НК 024:2019 36117 гнучкий відеоколоноскоп багаторазовий)
Усі документи, що входять до складу ТП повинні бути складені українською мовою
Торги відмінено
2 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 500.00 UAH
Номер:
9697cca6f5624d9fa8ef958a3767f356
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-14-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.09.2021 00:00
Період моніторингу:
14.09.2021 17:17 - 06.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.09.2021 № 309
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-11-23-003132-b 23.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
ТОВ «Хімлаборреактив» установлено порушення вимог частини десятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання стану виконання рішення Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, установлено порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону своєчасності, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом відміни тендеру відповідно до статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, стану виконання рішення Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державної установи «Національний інститут раку» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 11.2020 б/н, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Хімлаборреактив» (далі – ТОВ «Хімлаборреактив»), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ)
від 17.12.2020 № 23362-р/пк-пз, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 23.09.2021.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Моніторингом установлено, що Замовник перевищив строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Хімлаборреактив» на термін понад 20 робочих днів, чим порушив вимоги частини десятої статті 29 Закону.
Вимогами частини двадцять другої статті 18 Закону визначено, що рішення органу оскарження є обов’язковим для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються, у строк не пізніше 30 днів з дня його прийняття, у разі якщо таке рішення не було оскаржено до суду.
Так, Колегія АМКУ прийняла рішення від 17.12.2020 № 23362-р/пк-п (далі – Рішення № 23362), резолютивною частиною якого зобов’язала Замовника внести зміни до тендерної документації з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині Рішення № 23362.
Проте, Замовник не виконав зазначене Рішення № 23362 Колегії АМКУ у строк, визначений Законом, чим порушив вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень:
06.10.2021 17:58 - 23.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
06.10.2021 17:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відмінити торги відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» на закупівлю Код ДК 021:2015 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (НК 024:2019 17663 Гнучкий відеогастроскоп багаторазовий), (НК 024:2019 36117 гнучкий відеоколоноскоп багаторазовий), оголошення UA-2020-11-23-003132-b з причини неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
08.10.2021 17:53
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionConsideration: Так
- notComplyDecisionACU: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
18.10.2021 10:11
Запити/Пояснення
Номер:
c7cb57fad24145f49616070646a40169
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.09.2021 14:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Код ДК 021:2015 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (НК 024:2019 17663 Гнучкий відеогастроскоп багаторазовий), (НК 024:2019 36117 гнучкий відеоколоноскоп багаторазовий) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-23-003132-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
2. З яких причин перевищено строк розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ» понад
20 робочих днів?
3. З яких причин не виконано рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.12.2020 № 23362-р/пк-пз (не внесено зміни до тендерної документації) у строк, визначений Законом?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b348fc180fe641d59ce480b14a3ec04f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.09.2021 14:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Код ДК 021:2015 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (НК 024:2019 17663 Гнучкий відеогастроскоп багаторазовий), (НК 024:2019 36117 гнучкий відеоколоноскоп багаторазовий) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-23-003132-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
2. З яких причин перевищено строк розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ» понад
20 робочих днів?
3. З яких причин не виконано рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.12.2020 № 23362-р/пк-пз (не внесено зміни до тендерної документації) у строк, визначений Законом?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.