• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ)

№ 46

Торги відмінено

2 700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 500.00 UAH
Номер: a8d17188e97042288cb9dab11f06ec19
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-16-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.12.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 16.12.2020 17:35 - 13.01.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 16.12.2020 № 357 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 16.12.2020 № 357 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 11 UA-2020-11-19-003078-a 19.11.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, zabolotnya.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання надання відповіді на вимогу учасника, якого не визнано переможцем процедури закупівлі встановлено порушення вимоги частини четвертої статті 33 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушень, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДОЗОР СЕРВІС» (окрім тих питань, які були предметом розгляду АМКУ) – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявленого порушення вимог частини четвертої статті 33 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 січня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушень, надання відповіді на вимогу учасника, якого не визнано переможцем процедури закупівлі, розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національного авіаційного університету (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 19.11.2020 № 46), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ДОЗОР СЕРВІС» (далі – ТОВ «ДОЗОР СЕРВІС»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушень, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 06.01.2021 № 205-р/пк-пз, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що на вимогу учасника, якого не визнано переможцем процедури закупівлі, оприлюднену в електронній системі закупівель 15.12.2020 Замовник надав відповідь 22.12.2020, чим перевищив п’ятиденний термін та порушив вимоги частини четвертої статті 33 Закону.
Період усунення порушень: 19.01.2021 16:18 - 03.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 19.01.2021 16:18

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомлення про вжиття заходів На виконання рішення Державної аудиторської служби України про здійснення заходів щодо недопущення в подальшому виявленого порушення вимог частини четвертої статті 33 Закону та оприлюднення через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів повідомляємо таке. Тендерним комітетом Національного авіаційного університету будуть вжиті всі належні заходи щодо своєчасного надання відповідей на запити та скарги Учасників закупівель, скан-копія протоколу додається. Додатково повідомляємо таке. Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). 14 січня 2020 року тендерним комітетом було скасовано рішення від 14 грудня 2020 року про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "ДОЗОР СЕРВІС" переможцем процедури закупівлі UA-2020-11-19-003078-a «Проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ)», код за ДК 021:2015: 77220000-8 - Послуги з просочування деревини, а тендерну пропозицію учасника ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" з ціною пропозиції - 1`007`998.00 грн з ПДВ, відхилено, на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. При публікації зазначеного рішення в на веб-порталі Уповноваженого органу системою було автоматично визначено наявність аномально низької ціни та заблоковано можливість відхилення тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОЗОР СЕРВІС". Період блокування було визначено системою як 00:00 16 січня 2020 року. З огляду на викладене першим днем можливості оприлюднення зазначеного рішення було 16 січня 2020 року. Крім того, відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план)… Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Закупівля послуг з проведення вогнезахисної обробки проведена відповідно до плану закупівель на 2020 рік. Закупівлю оголошено 19 листопада 2020 року. Пропозиції учасників відкрито 05 грудня, аукціон проведено 07 грудня, пропозиції розглянуто та визначено переможця 14 грудня. Переможцем визначено ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС", з найнижчою ціновою пропозицією 1`007`998.00 грн. з ПДВ. Рішенням тендерного комітету від 14.01.2021 рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "ДОЗОР СЕРВІС" переможцем процедури закупівлі UA-2020-11-19-003078-a «Проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ)», код за ДК 021:2015: 77220000-8 - Послуги з просочування деревини було скасоване, а тендерна пропозицію учасника ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" з ціною пропозиції - 1`007`998.00 грн з ПДВ, була відхилена, на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Умовами тендерної документації встановлено, що роботи мають бути виконані до 31 грудня 2020 року. Законом заборонено вносити зміни до умови закупівлі після проведення аукціону. Встановлення в умовах тендерної документації кінцевого строку виконання робіт у 2021 році на момент оголошення закупівлі було неможливе, з огляду на те, що закупівлю оголошено в межах кошторису на 2020 рік, а авансування таких видатків заборонено, зокрема, пунктом 151 Постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» та наказом Міністерства освіти і науки України від 16.01.2020 № 56 «Щодо питання попередньої оплати» (зі змінами та доповненнями). Можливість для оформлення бюджетного зобов’язання за закупівлею UA-2020-11-19-003078-a виникне лише в 2021 році, тобто в періоді, коли таке зобов’язання не буде взято Державною казначейською службою України. Відповідно до статті 48 Бюджетного кодексу України розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов’язань минулих років… Таким чином, взяття бюджетного зобов’язання за закупівлею UA-2020-11-19-003078-a «Проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ)», код за ДК 021:2015: 77220000-8 - Послуги з просочування деревини, очікувана вартість 2`700`000.00 грн. є неможливим. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону відміняє тендер у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Зважаючи на викладене тендерним комітетом Університету 14 січня 2021 року було прийнято рішення про відміну закупівлю UA-2020-11-19-003078-a «Проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ)» у зв’язку відсутністю подальшої потреби в закупівлі послуги в 2020 році. Водночас, при публікації повідомлення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" з ціною пропозиції - 1`007`998.00 грн з ПДВ, системою автоматично було заблоковано можливість Замовника відмінити закупівлю на період, встановлений Законом для оскарження дій Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника. Зважаючи на викладене, рішення про відміну закупівлі UA-2020-11-19-003078-a може бути виконане тільки після зняття відповідного блокування системою (27 січня 2021 року). Скан-копії відповідних протоколів додаються. Голова тендерного комітету В. Єгунько Секретар тендерного комітету В. Білий
Дата публікації звіту: 25.01.2021 10:53

Запити/Пояснення