-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ)
№ 46
Торги відмінено
2 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 500.00 UAH
Період оскарження:
19.11.2020 19:37 - 01.12.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на незаконні дії Замовника – Національний авіаційний університет
Номер:
93befe910fc84e9f8c92658201c6abcd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-19-003078-a.a8
Назва:
СКАРГА на незаконні дії Замовника – Національний авіаційний університет
Скарга:
СКАРГА
на незаконні дії Замовника – Національний авіаційний університет
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, 19-11-2020 року була оголошена закупівля послуг «Проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ)» .
Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій: 05-12-2020 року, до 10:00 год.
Аукціон відбувся: 07-12-2020 року
В процедурі закупівлі взяли участь наступні учасники:
1) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУРС ІНТЕРВАЛ"-2 700 000,00 грн.
2) Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОНДО ГРУП» - 2 698 813,00 грн.
3) ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС! - 1 008 000,00 грн.
4) ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС"- 1 007 998,00 грн.
Очікувана вартість закупівлі: 2 700 000,00 грн. (з ПДВ)
Протоколом № 46-2-ВТ-роз.10/12 від 11.12.2020 р., засідання тендерного комітету Національного авіаційного університету переможцем закупівлі послуг «Проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ)» було визначено ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС".
Товариство з обмеженою відповідальністю «КУРС ІНТЕРВАЛ» не погоджується з рішенням Замовника та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю, Товариство з обмеженою відповідальністю «КУРС ІНТЕРВАЛ» реалізує своє право на подання скарги.
Ретельно розглянувши документи тендерної пропозиції переможця ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС", була виявлена невідповідність вимогам тендерної документації, а саме:
1. Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг, які є предметом закупівлі. Матеріально-технічна база має відповідати умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. №852. У складі тендерної пропозиції надається додатково копія документів, що підтверджують право власності або користування або залучення (оборотно-сальдова відомість, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір оренди, або договір купівлі – продажу, або видаткова накладна, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг) щодо всього обладнання та матеріально технічної бази, зазначеного у вище зазначеній довідці.
У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" міститься довідка №5/12 від 02.12.2020 року з переліком обладнання та матеріально-технічної бази (файл «2. довідка мтб.pdf»), а також документи, що підтверджують право власності або користування або залучення обладнання та матеріально технічної бази, передбаченого у вище зазначеній довідці (файли «2.2 - договір оренди Петропавлівська.pdf», «2.2 -договір оренди Окіпна 8.pdf», «2.3 Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів.pdf», «2.4 ВН обладнання.pdf», «2.5-договір про оренду Тарасівська ДС.pdf», «2.6 Оборотно сальдова відомість.pdf», «2.6 - електротехнічна лабораторія.pdf»).
Але серед наданих підтверджуючих документів, відсутні підтверджуючі документи про право власності на наступні позиції з довідки про обладнання та матеріально-технічної бази: 1.Комп'ютер, 2. Принтер, 11. Драбина алюмінієва VIRASTAR (3*12.)
Учасник ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" не виконав вимогу тендерної документації щодо документально підтвердження права власності або користування щодо всього обладнання та матеріально технічної бази, зазначеного у довідці.
Таким чином, Учасник ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" не відповідає кваліфікаційному критерію, установленого статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», що є підставою для відхилення його тендерної пропозиції в цій частині.
2. Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору із зазначенням реквізитів договору (номер, дата), реквізитів листа-відгуку (номер, дата) до такого договору, засоби зв’язку із замовником; позитивний лист-відгук від замовника згідно виконання аналогічного договору, що має бути завірений підписом уповноваженої особи замовника, містити інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування наданих послуг згідно договору, та інформацію про відсутність або наявність фактів виявлення недоліків щодо якості надання послуг. Інформацію вказану в довідці підтвердити копією зазначеного договору, документами що свідчать про надання послуг в повному обсязі (акти виконаних робіт/наданих послуг).
Умова до учасника - наявність документально підтвердженого досвіду виконання не менше одного аналогічного договору за останній рік, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі.
У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" міститься аналогічний договір у файлі «4.1 2019_договір з додатками, актами, лист відгук.pdf». Але наданий аналогічний договір датований від 03 липня 2019 року, що складає більше року відносно дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі. Так як, датою оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі , є 19.11.2020 року, таким чином, аналогічний договір повинен бути укладений не раніше 19.11.2019 року.
Учасник ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" не виконав вимогу тендерної документації щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів - не менше одного аналогічного договору за останній рік, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі.
Таким чином, Учасник ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" не відповідає кваліфікаційному критерію, установленого статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», що є підставою для відхилення його тендерної пропозиції в цій частині.
3. Відповідно до вимог пункту 1.4.3. Розділу 1 тендерної документації, перед подачею пропозиції учасник повинен ознайомитись з усіма об’єктами, що зазначені у Додатку 3 до тендерної документації, що підтверджується наданням у складі пропозиції акту огляду з підписами уповноважених осіб об’єктів, де необхідно виконати роботи (надати послуги), затвердженого уповноваженою особою Замовника. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються.
У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" міститься акт огляду (файл «Акт обстеження.pdf»), в якому відсутні підписи уповноважених осіб об’єктів, де необхідно виконати роботи (надати послуги).
Учасник ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" не виконав вимогу тендерної документації щодо надання акту огляду з підписами уповноважених осіб об’єктів, де необхідно виконати роботи (надати послуги).
Таким чином, Учасник ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства та повинна бути відхилена в цій частині.
4. Відповідно до вимог пункту 6.2. Розділу 6 тендерної документації, Учасник повинен надати Інформацію щодо наявності відкритих банківських рахунків підтверджується документом (довідка, лист, тощо) виданим Державною Податковою Службою України чи структурним підрозділом із зазначенням переліку відкритих банківських рахунків.
У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" відсутня вищезазначена Інформація (довідка, лист, тощо), видана Державною Податковою Службою України чи структурним підрозділом із зазначенням переліку відкритих банківських рахунків.
Таким чином, Учасник ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства та повинна бути відхилена в цій частині.
5. Відповідно до вимог пункту 3.6. Розділу 3 тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій копію декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстровану відповідно до чинного законодавства та копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт на висоті понад 1,3 метра, зареєстровану відповідно до вимог чинного законодавства.
У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" відсутня копія декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстрована відповідно до чинного законодавства.
Таким чином, Учасник ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства та повинна бути відхилена в цій частині.
6. Відповідно до вимог п.6) пункту 3.1. Розділу 3 тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати документ у довільній формі, який підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток 3 до Тендерної документації) (підписане Технічне завдання).
У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" відсутнє підписане Технічне завдання.
Таким чином, Учасник ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції в цій частині.
7. Відповідно до вимог пункту 5.2. Розділу 5 тендерної документації, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Для цього Замовник вимагає від Учасника в складі пропозиції надання довіреності на ім’я замовника для звернення до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції за підтвердженням інформації, наданої учасником.
У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" відсутня така довіреність.
Таким чином, Учасник ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства та повинна бути відхилена в цій частині.
8. Відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації, роботу з вогнезахисту здійснюють суб'єкти господарювання, які мають та надають у складі своєї пропозиції відповідну ліцензію Держпожбезпеки ДСНС України та технічний регламент від виробника (представника) на відповідний вогнегасний матеріал (засіб), діючих на кінцеву дату подання тендерних пропозицій сертифікату відповідності Державного центру сертифікації ДСНС України та висновку санітарно-епідеміологічної експертизи.
У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" міститься сертифікат відповідності у файлі «ANTIFIRE IMPREGNAT-Зразок-Сертифікат-Регламент-Висновок МОЗ-Протоколи.pdf», але такий сертифікат виданий не Державним центром сертифікації ДСНС України, а органом з сертифікації ТОВ «Тестметрстандарт», що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
Таким чином, Учасник ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства та повинна бути відхилена в цій частині.
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС", що призвело до порушення прав Скаржника.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Скасувати рішення Замовника щодо визнання переможцем ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС";
3. Зобов’язати Замовника відхилити пропозицію ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" відповідно до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- АМКУ Курс.pdf 21.12.2020 18:25
- Платіжне доручення.pdf 21.12.2020 18:38
- sign.p7s 21.12.2020 19:13
- рішення від 24.12.2020 № 23816 + лист Замовнику.pdf 24.12.2020 20:14
- інформація про резолютивну частину рішення від 06.01.2021 №205.pdf 11.01.2021 18:02
- рішення від 06.01.2021 №205.pdf 13.01.2021 20:09
- Пояснення по скарзі ТОВ КУРС ІНТЕРВАЛ.pdf 30.12.2020 11:11
- Пояснення по скарзі ТОВ КУРС ІНТЕРВАЛ.docx 30.12.2020 11:11
- 2020-46-5-ВТ_Протокол комітету відхилення вогнезахисна обробка.pdf 11.03.2021 13:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.12.2020 18:36
Дата розгляду скарги:
06.01.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.12.2020 20:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.01.2021 20:09
Дата виконання рішення Замовником:
11.03.2021 13:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано
Вимога
Є відповідь
Вимога на незаконні дії Замовника – Національний авіаційний університет
Номер:
42ead8d068b74a739bc1ad6bcc6009f0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-19-003078-a.a7
Назва:
Вимога на незаконні дії Замовника – Національний авіаційний університет
Вимога:
згідно вкладення
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 15.12.2020 17:09
Дата подачі:
15.12.2020 17:09
Вирішення:
Шановний Учасник!
За результатом розгляду Вашої вимоги тендерний комітет повідомляє таке.
Пунктом 5.3. Тендерної документації закупівлі UA-2020-11-19-003078-a «ДК 021:2015 -77220000-8 Послуги з просочування деревини» (Проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ)» (далі – ТД) встановлено, що Замовник не відхиляє тендерну пропозицію, якщо учасником допущені формальні (несуттєві) помилки.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок:
- допущені орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях в документах, які надані у складі тендерної пропозиції;
- зазначена неправильна назва документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам тендерної документації (наприклад, надано лист-пояснення на вимогу надати довідку в довільній формі);
- зазначений неповний перелік інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозицій учасника (наприклад, поточний рахунок не зазначений у відомостях про учасника, проте зазначений на фірмовому бланку документів учасника);
- надано копію документа не в повному обсязі (тільки у разі, якщо це не впливає на зміст пропозиції в цілому);
- надано в складі тендерної пропозиції додаткові документи, які не вимагалися умовами тендерної документації;
- надано в складі тендерної пропозиції документи з порушенням вимог тендерної документації та/або інших вимог у разі, якщо такі документи не вимагались умовами тендерної документації (наприклад: сертифікат, який не вимагався у тендерній документації, із закінченим строком дії тощо);
- надано скан-копію з копії документу (тобто, на документі є відмітка «Копія згідно з оригіналом» тощо) на вимогу надати копію документу;
- надано оригінал документу (з ЕЦП / КЕП) на вимогу надати копію документу.
1. Додатком 1 до ТД, встановлено, що для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, Учасник надає довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг, які є предметом закупівлі. Матеріально-технічна база має відповідати умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. №852. Інформація про відповідність матеріально-технічної бази Учасника ТОВ «ДОЗОР СЕРВІС» наведена в додатку «2.6 - електротехнічна лабораторія», а саме, Учасником надано акт від 03.03.2020 складений ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» за результатами оцінювання вимірювальних можливостей вимірювальної електротехнічної лабораторії Учасника.
Зважаючи на викладене Учасником надано документи, що підтверджують відповідність матеріально-технічної бази Учасника умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. №852, а тому перший пункт вимоги задоволенню не підлягає.
2. Відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).
Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Закупівля UA-2020-11-19-003078-a оголошена відповідно до плану закупівель на 2020 рік. Таким чином, роком, що передує року оголошення закупівлі є 2019 рік, а отже Учасником ТОВ «ДОЗОР СЕРВІС» надано належний договір.
3. Посадова особа, яка підписала з боку Університету файл «Акт обстеженням», відповідно до довіреності має право на підписання договорів на отримання послуг гуртожитками студентського містечка Університету. Для реалізації зазначених повноважень даній особі надається право виконувати всі необхідні дії, пов’язані з виконанням цієї довіреності у тому числі право підписувати первинні документи. Таким чином, Учасником ТОВ «ДОЗОР СЕРВІС» надано належний акт обстеження, а отже третій пункт вимоги задоволенню не підлягає.
4. Помилка Учасника, про яку йде мова в пункті 4 Вимоги відноситься до формальної, оскільки вся необхідна інформація з цього питання міститься в файлі Учасника «Довідка про відкриті рахунки».
5. Помилка Учасника, про яку йде мова в пункті 5 вимоги відноситься до формальної, оскільки інформація із зазначеного питання наведена учасником в додатку «2.6 - електротехнічна лабораторія».
6. За пунктом 6 Вимоги наголошуємо, що документ має бути поданий Учасником в довільній формі, що й було зроблено останнім (файл «Довідка»). Таким чином Учасником виконано в даній частині вимоги ТД, а Вимога, відповідно, за даним пунктом задоволенню не підлягає.
7. Помилка Учасника, про яку йде мова в пункті 7 Вимоги відноситься до формальної, оскільки вся необхідна інформація з цього питання міститься в файлах Учасника «Лист-згода персональні дані БЕРЕЗАН», «Лист-згода персональні дані Осипенко», «Лист-згода персональні дані Шелковський О.П.», «Лист-згода персональні дані».
8. Файл, на який йде посилання в пункті 8 Вимоги, починаючи зі сторінки 29 містить необхідні документи, що вимагалися Замовником закупівлі із зазначеного питання. З огляду на викладене пункт 8 Вимоги задоволенню не підлягає.
З огляду на наведене вище, Вами не надано належних та переконливих доказів невідповідності Учасника ТОВ «ДОЗОР СЕРВІС»:
1) кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або статті 17 цього Закону;
2) встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
3) умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
З огляду на викладене в задоволенні Ваших вимог відмовлено.
З повагою
Голова тендерного комітету В. Єгунько
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Додаток 8
Номер:
93806611323d4e8590c5f8022519d804
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-19-003078-a.c6
Назва:
Додаток 8
Вимога:
Шановний замовнику!
В додатку 8 ви зазначаєте що данний додаток надається уповноваженою особаю та ПРАЦІВНИКАМИ учасника. Ми просимо вибачення - Ви самі читали даний додаток, як він може надаватится працівниками ????? якщо в самому початку додатка ви вимагаєте МИ "Назва учасника"
Просимо прибрати вимогу про надання даного додатку працівниками.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.11.2020 17:00
Вирішення:
Шановний Учасник!
За результатом опрацювання Вашої вимоги повідомляємо таке.
Довідка, відповідно до додатку 8 надається особою, що вповноважена на підпис документів тендерної пропозиції (див. підпункт 7 пункту 3.1. розділу 3 ТД). Якщо Учасник вирішив визначити кілька осіб, вповноважених на підписання тендерної пропозиції кожна з таких осіб надає довідку, відповідно до додатку 8. Інші працівники Учасника таку довідку не подають.
З огляду на викладене, в задоволенні Вашої вимоги відмовлено.
І так, ми читали даний додаток)
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.12.2020 10:03
Вимога
Вирішена
Дискримінація
Номер:
7d400a7df6f74f698d597dd7e5d3de8b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-19-003078-a.a5
Назва:
Дискримінація
Вимога:
Доброго дня!
Чи можна в якості серимфікатів наприклад замість ДСТУ ІСО надати Просто ІСЩ і навпаки замість ІСО надати ДСТУ ІСО, Це аналогічні сертифікати, про те ДСТУ ІСО - сертифікат Українського зразка а ІСО - сертифікат міжнародного зразку,
Просимо доповнити вимогу можливістю надання аналогічних сертифікатів!
Дякуємо! .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.11.2020 09:45
Вирішення:
Доброго дня , шановний Учаснику!
Відповідно до умов тендерної документації, Учасник повинен надати відповідний сертифікат ДСТУ ISO чи інший аналогічний сертифікат щодо предмету даної закупівлі (чинний до кінця 2020 року), отриманий учасником на підставі діючого на даний час нормативного документу, виданий органом сертифікації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Уточнення
Номер:
189ae953a946453a8fa911589d4d2082
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-19-003078-a.c4
Назва:
Уточнення
Вимога:
Доброго дня!
Шановний замовник, надайте пояснення, зща який рік конкретно потрібно надавати аналогічний договір, в якому році він має буи виконаний. В 2019 або в 2020 чи в 2019 та 2020 році. Або в будь - якому з цих років.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.11.2020 09:42
Вирішення:
Доброго дня , шановний Учаснику!
Відповідно до умов тендерної документації, Умова до учасника - наявність документально підтвердженого досвіду виконання не менше одного аналогічного договору за останній рік, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі.
Статтею 253 Цивільного Кодексу України встановлено, що строк, що визначений роками, спливає у відповідні місяць та число останнього року строку.
Статтею 631 цього кодексу визначено, що строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору.
закупівля UA-2020-11-19-003078-a оголошена 19.11.2020
Отже, Учасником має бути подано договір, строк якого підпадає під період з 19.11.2019 по 19.11.2020.
Додатково інформуємо про те, що оскільки скарга не містить резолютивної частини, вона відхиляється.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Внесення змін до оголошення
Номер:
834fd494850a4a5ca67d5dd4b4a7864b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-19-003078-a.b3
Назва:
Внесення змін до оголошення
Вимога:
В додатку №3 Замовник вимагає від учасника надати:
- Сертифікат ДСТУ OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці».
-Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту». -Сертифікат ДСТУ ISO/ISE 27001:2015 «Системи управління інформаційною безпекою».
-Сертифікат ISO 37001:2016 «Системи управління щодо протидії корупції».
Звертаємо увагу Замовника, що на даний час законодавством не передбачено обов’язкової сертифікації на даний предмет закупівлі. Оскільки дана вимога обмежує кількість учасників у закупівлі, вважаємо дискримінаційною вимогу надання учасником сертифікатів які не є обов`язковими, та вимагаємо виключити зі списку обов’язкових. Одночасно повідомляємо, що зазначені у закупівлі послуги, учасники можуть надавати за наявності отриманої Ліцензії відповідно до Постанови Кабінету міністрів від 23 листопада 2006р. №852 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Тому, вважаємо відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників-юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. В разі незадоволення даних вимог змушені будемо оскаржувати в Антимонопольному комітеті.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.11.2020 12:07
Вирішення:
Шановний Учаснику, під час формування умов тендерної документації, Замовник керувався виключно чинним законодавством України, в т ому числі ЗУ Про публічні закупівлі, а саме, п.3 ст.22, згідно з яким, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Умова щодо надання Сертифікатів ISO не є дискримінаційною вимогою, так як будь-який Учасник, як суб’єкт господарювання, може отримати відповідні сертифікати за власним бажанням у разі потреби, в тому числі, відповідно до умов тендерної документації, Учасник може надати аналогічний документ щодо предмету даної закупівлі, якщо він (чинний до кінця 2020 року) та отриманий на підставі діючого на даний час нормативного документу України, виданий органом сертифікації і є повністю аналогічним до того, що зазначений в тендерній документації.
Звертаємо Вашу увагу на те, що поняття та види дискримінації достатньо чітко наведено в ст.ст. 31, 32 Господарського кодексу України http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/436-15/conv/print1481096729293392 Зазначені в даному Кодексі види дискримінації не мають жодного відношення до викладених у скарзі тверджень щодо порушення Замовником принципу недискримінації учасників.
Замовник, прагне співпрацювати з Учасниками, які у своїй діяльності використовують правила та стандарти для впровадження системи менеджменту охорони здоров’я і безпеки праці та підвищення її результативності, для впровадження системи екологічної безпеки, а також постійно вдосконалюють заходи, які забезпечують здорові умов праці тощо.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не має підстав вносити зміни до тендерної документації в цій частині.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Внесення змін до оголошення
Номер:
fdd5937a3747449ab9f4c37eb90bac34
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-19-003078-a.b2
Назва:
Внесення змін до оголошення
Вимога:
В додатку 2 Замовник вимагає від учасника надати:
-Сертифікат ДСТУ OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці».
-Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту».
-Сертифікат ДСТУ ISO/ISE 27001:2015 «Системи управління інформаційною безпекою».
-Сертифікат ISO 37001:2016 «Системи управління щодо протидії корупції».
Звертаємо увагу Замовника, що на даний час законодавством не передбачено обов’язкової сертифікації на даний предмет закупівлі. Оскільки дана вимога обмежує кількість учасників у закупівлі, вважаємо дискримінаційною вимогу надання учасником сертифікатів які не є обов`язковими, та вимагаємо виключити зі списку обов’язкових. Одночасно повідомляємо, що зазначені у закупівлі послуги, учасники можуть надавати за наявності отриманої Ліцензії відповідно до Постанови Кабінету міністрів від 23 листопада 2006р. №852 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Тому, вважаємо відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників-юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. В разі незадоволення даних вимог змушені будемо оскаржувати в Антимонопольному комітеті.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.11.2020 12:04
Вирішення:
Шановний Учаснику, під час формування умов тендерної документації, Замовник керувався виключно чинним законодавством України, в т ому числі ЗУ Про публічні закупівлі, а саме, п.3 ст.22, згідно з яким, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Умова щодо надання Сертифікатів ISO не є дискримінаційною вимогою, так як будь-який Учасник, як суб’єкт господарювання, може отримати відповідні сертифікати за власним бажанням у разі потреби, в тому числі, відповідно до умов тендерної документації, Учасник може надати аналогічний документ щодо предмету даної закупівлі, якщо він (чинний до кінця 2020 року) та отриманий на підставі діючого на даний час нормативного документу України, виданий органом сертифікації і є повністю аналогічним до того, що зазначений в тендерній документації.
Звертаємо Вашу увагу на те, що поняття та види дискримінації достатньо чітко наведено в ст.ст. 31, 32 Господарського кодексу України http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/436-15/conv/print1481096729293392 Зазначені в даному Кодексі види дискримінації не мають жодного відношення до викладених у скарзі тверджень щодо порушення Замовником принципу недискримінації учасників.
Замовник, прагне співпрацювати з Учасниками, які у своїй діяльності використовують правила та стандарти для впровадження системи менеджменту охорони здоров’я і безпеки праці та підвищення її результативності, для впровадження системи екологічної безпеки, а також постійно вдосконалюють заходи, які забезпечують здорові умов праці тощо.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не має підстав вносити зміни до тендерної документації в цій частині.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
сертифікація ISO
Номер:
e084d1bcb24d4a0fa93347d88766e305
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-19-003078-a.c1
Назва:
сертифікація ISO
Вимога:
Сертифікат на систему управління гігієною та безпекою праці. Вимоги. ДСТУ OHSAS 18001:2010,
Сертифікат ISO 14001 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування»,
Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015
сертифікація ISO не є обов'язковою в Україні, тому це можна вважати дискримінацією,
Дотримання цих вимог забепечується ліцензіями на певні види робіт, дозволами на виконання робіт підвищеної небезпеки, що є обовязковими документами в Україні при виконанні певних видів робіт.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.11.2020 15:56
Вирішення:
Шановний Учаснику, під час формування умов тендерної документації, Замовник керувався виключно чинним законодавством України, в т ому числі ЗУ Про публічні закупівлі, а саме, п.3 ст.22, згідно з яким, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Умова щодо надання Сертифікатів ISO не є дискримінаційною вимогою, так як будь-який Учасник, як суб’єкт господарювання, може отримати відповідні сертифікати за власним бажанням у разі потреби, в тому числі, відповідно до умов тендерної документації, Учасник може надати аналогічний документ щодо предмету даної закупівлі, якщо він (чинний до кінця 2020 року) та отриманий на підставі діючого на даний час нормативного документу України, виданий органом сертифікації і є повністю аналогічним до того, що зазначений в тендерній документації.
Звертаємо Вашу увагу на те, що поняття та види дискримінації достатньо чітко наведено в ст.ст. 31, 32 Господарського кодексу України http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/436-15/conv/print1481096729293392 Зазначені в даному Кодексі види дискримінації не мають жодного відношення до викладених у скарзі тверджень щодо порушення Замовником принципу недискримінації учасників.
Замовник, прагне співпрацювати з Учасниками, які у своїй діяльності використовують правила та стандарти для впровадження системи екологічної безпеки, а також постійно вдосконалюють заходи, які забезпечують здорові умов праці.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не має підстав вносити зміни до тендерної документації в цій частині.
Статус вимоги:
Відхилено