-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Послуги з прибирання та доглядання адміністративного будинку та орендованих приміщень
Детальний перелік та обсяг надання послуг зазначено в Додатку 1
Завершена
22 788 508.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 113 942.54 UAH
мін. крок: 0.5% або 113 942.54 UAH
Номер:
aef80caa60fd42319baaa21f3052b2dd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-16-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.03.2021 00:00
Період моніторингу:
16.03.2021 16:24 - 07.04.2021 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.03.2021 № 78
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2020-11-17-007675-c 17.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Група компанії «Ауріс», ТОВ «Експлуатаційна служба нова оселя», ТОВ «АНАНДА ОІЛ», ТОВ «Алма Фасіліті груп», ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ», ТОВ «І Н В А Й Т», ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС», ТОВ «АСП ТІМ», ПП «ЄВРОХІМ ОДЕСА», ТОВ «КОМПАС ФМ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 07.12.2020 № 84/1 (зі змінами), протокол розгляду тендерних пропозицій від 20.01.2021, повідомлення про усунення невідповідностей, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Група компанії «Ауріс» (далі – ТОВ «Група компанії «Ауріс»), товариства з обмеженою відповідальністю «Експлуатаційна служба нова оселя» (далі – ТОВ «Експлуатаційна служба нова оселя»), товариства з обмеженою відповідальністю «АНАНДА ОІЛ» (далі – ТОВ «АНАНДА ОІЛ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Алма Фасіліті груп» (далі – ТОВ «Алма Фасіліті груп»), товариства з обмеженою відповідальністю «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» (далі – ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «І Н В А Й Т» (далі – ТОВ «І Н В А Й Т»), товариства з обмеженою відповідальністю «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» (далі –ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС»), товариства з обмеженою відповідальністю «АСП ТІМ» (далі – ТОВ «АСП ТІМ»), приватного підприємства «ЄВРОХІМ ОДЕСА» (далі – ПП «ЄВРОХІМ ОДЕСА»), товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАС ФМ» (далі – ТОВ «КОМПАС ФМ»), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 23.02.2021 № 84/3, повідомлення про намір укласти договір від 23.02.2021, договір про закупівлю послуг від 09.03.2021 № 9321, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 24.03.2021, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 15.02.2020 № 2670-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
02.04.2021 16:01 - 08.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
02.04.2021 16:01
Запити/Пояснення
Номер:
3097158481784de7a570c8e892e5f488
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.03.2021 11:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.03.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з прибирання та доглядання адміністративного будинку та орендованих приміщень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-17-007675-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
25be3fb954ab4e62844efdd6afdac00e
Назва:
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо пояснення щодо запиту.
Дата опублікування:
24.03.2021 15:08
Опис:
У відповідь на запит ДАСУ від 19.03.2021 надаємо наступні пояснення. Відповідно до оголошеного предмету закупівлі НАК “Нафтогаз України” (далі - Компанія, Замовник) здійснено закупівлю Послуг з прибирання та доглядання адміністративного будинку та орендованих приміщень.
Крім того, умови здійснення процедури закупівлі, а також умови надання послуг та їх перелік викладені в тендерній документації, зокрема в Технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі та проекті Договору про закупівлю, які є невід’ємними додатками до тендерної документації (додаток 1 та додаток 2 відповідно). Норми обслуговування площі вираховувалися відповідно до Міжгалузевих норм численності робітників, що обслуговують громадські будівлі, затверджених Наказом Міністерства праці України від 11.05.2004 №105. Для визначення норми обслуговування прибиральниками службових приміщень визначено такий перелік послуг: прибирання коридорів, натирання вхідних дверей, скляних поверхонь, сухе прибирання підлоги, вологе прибирання підлоги з використанням мопсистем та підлогомийної техніки, прибирання пилу на плінтусах, протирання офісної техніки, прибирання пилу на меблях та підвіконнях, комплектація сміттєвих корзин одноразовими пакетами, розподіл сміття на фракції (папір, ПЕТ-пластик), очищення урн від паперу, збирання сміття та винесення його до встановленого місця; додержання правил санітарії та гігієни в приміщеннях, що прибираються, прибирання туалетних кімнат, миття пісуарів, миття унітазів, мийка підлоги та стін, мийка вікон з внутрішньої сторони, прибирання після проведених поточних ремонтів.
Протягом дня в будинках постійно знаходяться чергові прибиральники/ці, які здійснюють обхід та прибирання приміщень загального користування (санвузли, коридори та сходові клітини у разі потреби кабінети) щогодини (у зимовий період кожні 30 хвилин), протирання перил, дверних ручок дезінфекційними засобами та здійснюють прибирання по заявкам, які надходять протягом чергування.
Коефіцієнт заставленості в приміщені адмінбудинку Компанії та орендованих приміщень приблизно 0,6 звідси і норма прибирання на одного прибиральника 320 м2 .
Для прибирання та опоряджування прибудинкової території адміністративного будинку Компанії та орендованих приміщень визначено такий перелік послуг: прибирання прибудинкової території від сміття, листя, снігу (у разі інтенсивного випадання снігу очищення прибудинкової території проводиться терміново/заздалегідь та має бути закінчено до початку робочого часу встановленого на підприємстві в тому числі у святкові та не робочі дні), льоду, посипання сіллю, фарбування огорожі, люків, труб, колон, тощо, з комплектацією інвентарем та витратними матеріалами (мітли, лопати, відра, сіль, пензлі, фарба, тощо).
До необхідних для обслуговування та утримання нежитлових приміщень в належному стані (виконання послуг з обслуговування за заявками які надходять до диспетчера протягом робочого часу) визначено такий перелік послуг: прибирання та обслуговування службових приміщень; заміна ламп, вимикачів, дрібний ремонт меблів, дверей та вікон, заміна кранів, прокладок, дрібний ремонт сантехніки з заміною комплектуючих (замки, ручки, петлі доводчики тощо); дрібні штукатурно-малярні роботи з використанням витратних матеріалів (шпаклівка, цемент, клей, фарба, тощо); вантажно-розвантажувальні роботи без використання спеціальної техніки (вручну). Також до необхідних для обслуговування та утримання нежитлових приміщень в належному стані, визначено такий перелік послуг: обслуговування фітоматеріалів, обслуговування засобів освітлення фасадів адмінбудинку, обслуговування акваріуму, прибирання внутрішнього паркінгу.
Витрати на технічні засоби та витратні матеріали здійснюються за рахунок виконавця, їх вартість становить складову частину вартості договору.
Згідно із Додатком ХХХ до Угоди про асоціацію з ЄС Україна зобов’язується апроксимувати у своє законодавство положення 26 директив та 3 регламентів ЄС у таких секторах як: управління довкіллям та інтеграція екологічної політики у інші галузеві політики, якість атмосферного повітря, управління відходами та ресурсами, якість води та управління водними ресурсами, включаючи морське середовище, охорону природи, промислове забруднення та техногенні загрози, зміну клімату та захист озонового шару, генетично модифіковані організми.
З 2015 року Компанія активно співпрацює із різними Міжнародними фінансовими організаціями, у тому числі із ЄБРР та МБРР.
Відповідно до Кредитної угоди від 23.10.2015 між Європейським банком реконструкції та розвитку та НАК «Нафтогаз України», а також кредитної документації щодо залучення фінансування під гарантії МБРР від 30.12.2016 Компанія взяла на себе зобов’язання щодо виконання Плану екологічних та соціальних заходів, передбачених кредитною угодою з ЄБРР (далі – План дій).
Основною метою Плану дій є покращення екологічно-соціальної діяльності Компанії, її гармонізації з Екологічною та соціальною політикою Банку, введенням екологічної, соціальної та безпекової складових у низку виробничих та управлінських процесів (закупівлі, робота з підрядниками, робота з персоналом, розроблення та впровадження методик оцінювання та керування ризиками за відповідними напрямками, управління ланцюжком поставок тощо).
Компанія отримала від авторитетного міжнародного органу з сертифікації TÜV SÜD Management Service GmbH Сертифікат на відповідність вимогам ISO 14001:2015, який чинний до 30.10.2021 і має реєстраційний номер: 12 104 55484 TMS.
З метою раціонального використання матеріально-сировинних та енергетичних ресурсів, а також мінімізації негативного впливу на довкілля, за підтримки Всеукраїнської громадської організації “Жива планета” в Компанії впроваджено проект “Зелений офіс”.
Згідно з п. 33 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат.
Згідно з п.5 ст.23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
На виконання вимог зазначених вище документів, згідно з Регламентом взаємодії структурних підрозділів НАК “Нафтогаз України” під час закупівлі товарів, робіт та послуг, Додатком 2 Положення про порядок ведення договірної роботи в НАК «Нафтогаз України», а також з метою забезпечення дотримання учасниками процедур закупівель законодавства України та вимог НАК «Нафтогаз України» з екологічно-соціальних питань, використовуючи найкращі міжнародні практики, Компанія розробила та застосовує до учасників процедур закупівель додаткові вимоги та заходи додаткового екологічного контролю.
Таким чином в Компанії встановлено, що під час надання клінінгових послуг Виконавець вживає заходи із захисту довкілля, з питань охорони праці та пожежної безпеки відповідно до вимог чинного законодавства України та міжнародних стандартів. Виходячи з зазначеного в тендерній документації було передбачено вимогу, що під час надання послуг мають використовуватись мийні засоби, які відповідають Технічному регламенту мийних засобів, затвердженому Постановою КМУ від 20.08.2008 №717, із змінами і доповненнями, внесеними постановами КМУ від 06.06.2012 № 499; від 08.04.2013 № 235; від 12.06.2013, № 408; від 28.08.2013 № 632; від 12.06.2019 № 498; від 12.02.2020 № 88 та/або Регламенту (ЄС) N 648/2004 Європейського Парламенту та Ради "Про миючі засоби" від 31 березня 2004 року (знак Еколейбл Європейського союзу, знак Ecogarantie, тощо).
Очікувана вартість закупівлі розрахована відповідно до п.3.3 Регламенту взаємодії структурних підрозділів НАК “Нафтогаз України” під час здійснення закупівель товарів, робіт та послуг (нова редакція), затвердженого протоколом засідання правління від 27.02.2020 №81 та Порядку розрахунку очікуваної вартості товарів, робіт та послуг, що є додатком 5 до цього Регламенту, у разі проведення відкритих торгів.
Предмет закупівлі послуг з прибирання та доглядання адміністративного будинку Компанії та орендованих Компанією приміщень має специфічні технічні вимоги, які в комплексі складають значний обсяг послуг, в окремих частинах якого складно вирахувати очікувану вартість, що в свою чергу унеможливлює застосування до розрахунку очікуваної вартості закупівлі ціни одержаних із текстів контрактів з веб-порталу Уповноваженого органу з питань публічних закупівель.
До методики розрахунку очікуваної вартості не застосовуються ціни раніше укладених Компанією договорів, у зв’язку зі збільшенням обсягів необхідних послуг (укладення нових договорів оренди офісних приміщень), необхідністю використання додаткових розхідних матеріалів, підвищенням у 2021 році мінімальної заробітної плати, зростанням вартості розхідних матеріалів які безпосередньо використовуються контрагентом під час надання послуг, що в результаті впливає на формування вартості клінінгових послуг на ринку.
Для визначення очікуваної вартості закупівлі було використано джерела цінової інформації відповідно до п. 2.7 Порядку розрахунку очікуваної вартості товарів, робіт та послуг – очікувана вартість розрахована як середнє арифметичне наявних у підрозділі значень цін з джерел цінової інформації, а саме:
цінова пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛМА ФАСІЛІТІ ГРУП» - з урахуванням ПДВ 23 986 422,58 грн;
цінова пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Імпел Гріффін Сервіс» - з урахуванням ПДВ 23 202 570,24 грн;
цінова пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Термінал Д» - з урахуванням ПДВ – 21 176 530,42 грн.
Ураховуючи вищезазначене, очікувана вартість розраховувалась як середнє арифметичне значень цін джерел цінової інформації наданих підприємствами за формулою:
ОВ= (ДЦІ1 + … +ДЦІn)/n, де
n – кількість джерел цінової інформації.
Таким чином, очікувана вартість предмета закупівлі визначена по середній ціні вищезазначених джерел та складає 22 788 508 грн.