• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з прибирання та доглядання адміністративного будинку та орендованих приміщень

Детальний перелік та обсяг надання послуг зазначено в Додатку 1

Завершена

22 788 508.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 113 942.54 UAH
Номер: aef80caa60fd42319baaa21f3052b2dd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-03-16-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.03.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 16.03.2021 16:24 - 07.04.2021 01:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 16.03.2021 № 78 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 18 UA-2020-11-17-007675-c 17.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 96) 938-08-18, gevak.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Група компанії «Ауріс», ТОВ «Експлуатаційна служба нова оселя», ТОВ «АНАНДА ОІЛ», ТОВ «Алма Фасіліті груп», ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ», ТОВ «І Н В А Й Т», ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС», ТОВ «АСП ТІМ», ПП «ЄВРОХІМ ОДЕСА», ТОВ «КОМПАС ФМ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 квітня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 07.12.2020 № 84/1 (зі змінами), протокол розгляду тендерних пропозицій від 20.01.2021, повідомлення про усунення невідповідностей, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Група компанії «Ауріс» (далі – ТОВ «Група компанії «Ауріс»), товариства з обмеженою відповідальністю «Експлуатаційна служба нова оселя» (далі – ТОВ «Експлуатаційна служба нова оселя»), товариства з обмеженою відповідальністю «АНАНДА ОІЛ» (далі – ТОВ «АНАНДА ОІЛ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Алма Фасіліті груп» (далі – ТОВ «Алма Фасіліті груп»), товариства з обмеженою відповідальністю «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» (далі – ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «І Н В А Й Т» (далі – ТОВ «І Н В А Й Т»), товариства з обмеженою відповідальністю «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» (далі –ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС»), товариства з обмеженою відповідальністю «АСП ТІМ» (далі – ТОВ «АСП ТІМ»), приватного підприємства «ЄВРОХІМ ОДЕСА» (далі – ПП «ЄВРОХІМ ОДЕСА»), товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАС ФМ» (далі – ТОВ «КОМПАС ФМ»), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 23.02.2021 № 84/3, повідомлення про намір укласти договір від 23.02.2021, договір про закупівлю послуг від 09.03.2021 № 9321, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 24.03.2021, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 15.02.2020 № 2670-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 02.04.2021 16:01 - 08.04.2021 00:00
Дата публікації висновку: 02.04.2021 16:01

Запити/Пояснення