-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Послуги з прибирання та доглядання адміністративного будинку та орендованих приміщень
Детальний перелік та обсяг надання послуг зазначено в Додатку 1
Завершена
22 788 508.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 113 942.54 UAH
мін. крок: 0.5% або 113 942.54 UAH
Період оскарження:
17.11.2020 14:38 - 14.12.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Щодо неправомірного відхилення
Номер:
dedd151aff654864823d8b0bcf0ba852
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-17-007675-c.c2
Назва:
Щодо неправомірного відхилення
Скарга:
ТОВ "АСП ТІМ" взяв участь у відкритих торгів з публікацією англійською мовою (Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98340000-8: Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги). .
Замовник закупівлі виступає - акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”. Місцезнаходження Замовника: 01601, Україна , Київська область обл., м. Київ , вул. Б.Хмельницького, 6. Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-17-007675-c
В закупівлі взяли участь десять учасників: 1. ТОВ "АНАНДА ОІЛ"; 2. Товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп"; 3. Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ"; 4. ТОВ "І Н В А Й Т"; 5. ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"; 6. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСП ТІМ"; 7. ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА"; 8. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАС ФМ»; 9. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЛУАТАЦІЙНА СЛУЖБА НОВА ОСЕЛЯ"; 10. ТОВ "Група компанії "Ауріс".
Замовником/Акціонерним товариством “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” вирішено:
- ТОВ "І Н В А Й Т" - допустити до аукціону;
- Товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп" – допустити до аукціону;
Всі інші тендерні пропозиції ВІДХИЛЕНО.
ТОВ "АСП ТІМ" не погоджується з позицією Замовника та вважає, що прийняте рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АСП ТІМ" - є неправомірним!!! А тендерна пропозиція ПОВНІСТЮ відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Акціонерним товариством “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” - відхилено тендерну пропозицію ТОВ "АСП ТІМ" - згідно абз.2 п.2 частини 1 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Відхилено ТОВ "АСП ТІМ"
1) Протоколом розгляду тендерних пропозицій опублікованого 20.01.2021 р. Замовником не допущено до аукціону ТОВ "АСП ТІМ" . Аргументація Замовника наступна:
«Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
За результатами перевірки тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “АСП ТІМ” було виявлено невідповідності кваліфікаційним критеріям
процедури закупівлі, встановленим Замовником згідно статті 16 Закону України “Про публічні
закупівлі” (далі – Закон), викладеним в Додатку 5 до тендерної документації. Керуючись частиною 16 статті 29 Закону 15.01.2021 Замовником було розміщено повідомлення з вимогою про усунення зазначених вище невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. За результатами перевірки завантажених 16.01.2021 учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “АСП ТІМ” документів встановлено, що учасник виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності кваліфікаційним критеріям. Також за результатами перевірки тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “АСП ТІМ” на відповідність технічним вимогам щодо предмета закупівлі, викладеним Замовником в Додатку 1 до тендерної документації, встановлено наступне: учасником не надано ДІЮЧІ НА ДАТУ ПОДАННЯ тендерної пропозиції екологічний(-ні) Сертифікат(-ти) та/або документ(-ти), завірений(-ні) Учасником, що підтверджують відповідність Технічному регламенту мийних засобів, затвердженому Постановою КМУ від 20.08.2008 №717, із змінами і доповненнями, внесеними постановами КМУ від 06.06.2012 №499; від 08.04.2013 №235; від 12.06.2013 №408; від 28.08.2013 № 632; від 12.06.2019 №498; від 12.02.2020 №88 та/або Регламенту (ЄС) №648/2004 Європейського Парламенту та Ради “Про миючі засоби” від 31 березня 2004 року (знак Еколейбл Європейського союзу, знак Ecogarantie, тощо) мийних засобів, які будуть використовуватися Учасником для надання послуг за договором. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСП ТІМ" підлягає відхиленню на підставі абз.2 п.2 частини 1 статті 31 Закону, а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.».
Вимагалось ТД наступне:
Відповідно до Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) : «учасник інформує замовника, що він (учасник):
- гарантує та підтверджує відповідність своєї тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, викладеним замовником в Додатку 1 тендерної документації на закупівлю.».
Відповідно до вимог Додатку № 1 тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ : «…під час надання послуг мають використовуватись мийні засоби, що відповідають Технічному регламенту мийних засобів, затвердженому Постановою КМУ від 20.08.2008 №717, із змінами і доповненнями, внесеними постановами КМУ від 06.06.2012 № 499; від 08.04.2013 № 235; від 12.06.2013 № 408; від 28.08.2013 № 632; від 12.06.2019 № 498; від 12.02.2020 № 88 та/або Регламенту (ЄС) N 648/2004 Європейського Парламенту та Ради "Про миючі засоби" від 31 березня 2004 року (знак Еколейбл Європейського союзу, знак Ecogarantie, тощо). На підтвердження таким вимогам Учасник надає діючі на дату подання тендерної пропозиції:
- екологічний(-ні) Сертифікат(-ти) та/або документ(-ти), завірений(-ні) Учасником, що підтверджують відповідність Технічному регламенту мийних засобів, затвердженому Постановою КМУ від 20.08.2008 №717, із змінами і доповненнями, внесеними постановами КМУ від 06.06.2012 № 499; від 08.04.2013 № 235; від 12.06.2013 № 408; від 28.08.2013 № 632; від 12.06.2019 № 498; від 12.02.2020 №88 та/або Регламенту (ЄС) N 648/2004 Європейського Парламенту та Ради "Про миючі засоби" від 31 березня 2004 року (знак Еколейбл Європейського союзу, знак Ecogarantie, тощо) мийних засобів, які будуть використовуватися Учасником для надання послуг за договором.».
НАДАНО УЧАСНИКОМ:
1) ТОВ "АСП ТІМ" - надано в складі своєї тендерної пропозиції лист, що гарантує та підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, згідно до Додатку 1 тендерної документації (загружено лист про відповідність ТУ).
2) Безстроковий екологічний сертифікат (засіб для чищення для кухні) SOLLUX organic/виробник LAKMA STREFA з офіційним перекладом на українську мову (09.12.2019 р. завірений приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Кошевою В.О.);
3) Безстроковий екологічний сертифікат (рідинний для миття посуду) SOLLUX organic/виробник LAKMA STREFA з офіційним перекладом на українську мову (09.12.2019 р. завірений приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Кошевою В.О.);
4) Безстроковий екологічний сертифікат (засіб для чищення ванної кімнати) SOLLUX organic/виробник LAKMA STREFA з офіційним перекладом на українську мову (09.12.2019 р. завірений приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Кошевою В.О.);
5) Безстроковий екологічний сертифікат (засоби для чищення підлоги та інших поверхонь) SOLLUX organic/виробник LAKMA STREFA з офіційним перекладом на українську мову (09.12.2019 р. завірений приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Кошевою В.О.).
Загружені екологічні сертифікати - відповідають вимогам Регламенту (ЄС) N 648/2004 Європейського Парламенту та Ради "Про миючі засоби" від 31 березня 2004 року як і вимагалось Додатком № 1 тендерної документації (відповідають критеріям (ЄС) N 648/2004).
В Регламенті (ЄС) N 648/2004 Європейського Парламенту та Ради "Про миючі засоби" від 31 березня 2004 року, не передбачена форма сертифікатів.
Акцентую Вашу увагу, екологічний сертифікат являється безстроковим, оскільки LAKMA STREFA/ПОЛЬСЬКА ФІРМА - є виробником даної продукції.
Група Lakma складається з компаній LAKMA SAT, LAKMA STREFA, POLLENA ASTRA.
На польському ринку вони є провідними виробниками будівельної, побутової та промислової хімії. При проведенні досліджень і розробок LAKMA тісно співпрацює з відомими західними хімічними концернами, що гарантує дуже високу якість впроваджуваних виробів.
При цьому, ТОВ "АСП ТІМ" є офіційним дистриб’ютором продукції професійної хімії для клінінгу компанії «LAKMA STREFA» (Польща) на всій території України.
- Для підтвердження, додаємо до скарги копію СЕРТИФІКАТА ЕКСКЛЮЗИВНОГО ДИСТРИБ’ЮТОРА від 02.01.2019 року (строк дії 3 роки) з офіційним перекладом на українську мову (09.12.2019 р. завірений приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Кошевою В.О.).
- Скан листа від 25.01.2021 р. , що екологічні сертифікати видані на лінійку органічної хімії та не мають терміну придатності та являються дійсними.
Таким чином, загружені екологічні сертифікати ДІЮЧІ на дату подання тендерної пропозиції, а отже тендерна пропозиція ТОВ "АСП ТІМ" повністю відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.».
У зв’язку з зазначеним вище, Замовником порушено порядок проведення процедури закупівлі, встановлений Законом України «Про публічні закупівлі», дані дії призвели до упередженого рішень, порушуючи при цьому - ст. 5, 22, 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Скасувати Рішення Замовника (ПРОТОКОЛ загружено 20.01.2021 р.) в частині відхилення тендерної пропозицій ТОВ "АСП ТІМ".
Додаток :
- копія СЕРТИФІКАТА ЕКСКЛЮЗИВНОГО ДИСТРИБ’ЮТОРА від 02.01.2019 з офіційним перекладом на українську мову (09.12.2019 р. завірений приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Кошевою В.О.).
- скан листа від 25.01.2021 р., що екологічні сертифікати видані на лінійку органічної хімії та не мають терміну придатності та являються дійсними.
Пов'язані документи:
Учасник
- Документ підтвердження статусу представника.pdf 25.01.2021 16:51
- Sstrefa-ine21012512390 лист на термін дії органічної хімії.pdf 25.01.2021 16:51
- Скарга.PDF 25.01.2021 16:51
- sign.p7s 25.01.2021 16:53
- ВИТЯГ з єдиного державного реєстру.pdf 29.01.2021 19:43
- Додаткові пояснення.pdf 29.01.2021 19:43
- Лист ТОВ ЛАКМА СТРЕФА.pdf 29.01.2021 19:43
- ВИТЯГ з єдиного державного реєстру.pdf 29.01.2021 19:45
- Додаткові пояснення.pdf 29.01.2021 19:46
- Лист ТОВ ЛАКМА СТРЕФА.pdf 29.01.2021 19:46
- Рішення від 27.01.2021 № 1378 (+лист Замовнику).pdf 28.01.2021 10:35
- інформація про перенесення розгляду скарги від 05.02.2021 № 1368.pdf 08.02.2021 11:26
- інформація про резулятивну частину рішення від 15.02.2021 № 2670.pdf 16.02.2021 18:32
- рішення від 15.02.2021 № 2670.pdf 18.02.2021 18:32
- Заперечення по суті Скарги.docx 02.02.2021 17:57
- Запереченння по суті Скарги.pdf 02.02.2021 17:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.01.2021 17:08
Дата розгляду скарги:
05.02.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.01.2021 10:36
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
18.02.2021 18:32
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення
Номер:
24f3060e80064b0d9f1fdc1b76e11a5c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-17-007675-c.b1
Назва:
Неправомірне відхилення
Вимога:
Після розкриття тендерних пропозицій, за результатами перевірки тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ЕКСПЛУАТАЦІЙНА СЛУЖБА НОВА ОСЕЛЯ” було виявлено невідповідності кваліфікаційним критеріям процедури закупівлі, встановленим Замовником згідно статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), викладеним в Додатку 5 до тендерної документації. Керуючись частиною 16 статті 29 Закону 15.01.2021 Замовником було розміщено повідомлення з вимогою про усунення зазначених вище невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. За результатами перевірки завантажених 16.01.2021 учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ЕКСПЛУАТАЦІЙНА СЛУЖБА НОВА ОСЕЛЯ” документів Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Замовник зазначає, що учасник не надав копії сторінок трудових книжок з відмітками про працевлаштування в Учасника (або трудових договорів, або цивільно-правових договорів, або угод, тощо, які мають бути укладеними на весь період надання послуг Замовнику, проте ми не погоджуємося із вищенаведеним твердженням, оскільки Замовником у вимогах тендерної документації встановлено, що наявність працівників необхідної кваліфікації підтверджується наступними документами : трудовий договір, цивільно-правовий договір, угода та ТОЩО. Відповідно до Академічного тлумачного словника української мови «тощо» вживається в кінці переліку чого-небудь як вказівка на його неповноту, на можливість його продовження; і таке інше. Виходячи із цього, Замовником не встановлено вичерпний перелік документів, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації. Учасник прийняв рішення подати підтвердження наявності працівників необхідної кваліфікації у формі наказів про прийняття на роботу. Відповідно до ч. 3 ст. 24 КЗпП укладення будь-якого трудового договору оформляється наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу про зарахування працівника на роботу. Отже, учасником було дотримано вимоги Замовника та відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ЕКСПЛУАТАЦІЙНА СЛУЖБА НОВА ОСЕЛЯ” у цій частині.
Щодо другої підстави відхилення тендерної пропозиції, зокрема незазначення контактного телефону за договором № 2240/А повідомляємо, що Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ЕКСПЛУАТАЦІЙНА СЛУЖБА НОВА ОСЕЛЯ” подано файл Лист кваліфікаційні.pdf , який містить невід’ємні додатки, а саме скан-копію договору із додатками та скан-копію листа-відгуку замовника за договором. На підтвердження наявності виконання Договору № 2240/А учасником було завантажено в електронну систему закупівель файли %D0%B0%D0%BD%.rar та Відгук ДФС.pdf. Повідомляємо, що вищезгадані документи містять інформацію щодо контактного номеру замовника за договором. Відповідно до Наказу Мінекономіки “Про затвердження Переліку формальних помилок” зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника вважається формальною помилкою, пов’язаною з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника.
Відповідно до вимог пункту 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. У випадку, якщо Замовник вважав недостатнім зазначення контактного номеру телефону в інших документах пропозиції, враховуючи вимоги пункту 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник зобов’язаний був розглянути тендерну пропозицію учасника із урахуванням виправлення або невиправлення виявлених невідповідностей. У разі неналежного підтвердження наявності аналогічного досвіду, Замовник не приймає до уваги цей Договір та розглядає тендерну пропозицію без його урахування. Повідомляємо, що на підтвердження наявності аналогічного досвіду учасником було додатково надано Договір про надання послуг із прибирання та підмітання вулиць та прибудинкової території № 4, зауважень до якого від Замовника не було, відповідно нами було підтверджено наявність аналогічного досвіду. Отже, вважаємо, що підстави для відхилення у даній частині теж відсутні.
Зазначаємо, що у разі неусунення Замовником даних порушень щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ЕКСПЛУАТАЦІЙНА СЛУЖБА НОВА ОСЕЛЯ”, маємо намір звертатись до Антимонопольного комітету України, з метою відновлення порушених прав учасника, що значно затягне процес проведення процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.01.2021 12:47
Вирішення:
Керуючись частиною 3 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) надаємо відповідь на звернення учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ЕКСПЛУАТАЦІЙНА СЛУЖБА НОВА ОСЕЛЯ”.
Вимогами Додатку 7 тендерної документації було передбачено надання учасниками копії сторінок трудових книжок З ВІДМІТКАМИ ПРО ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ В УЧАСНИКА НА ДАТУ РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ (або трудових договорів, або цивільно-правових договорів, або угод, ТОЩО, ЯКІ МАЮТЬ БУТИ УКЛАДЕНИМИ НА ВЕСЬ ПЕРІОД НАДАННЯ ПОСЛУГ ЗАМОВНИКУ) працівників, що наведені в Таблиці 1 (але не менше, ніж на 42 прибиральники службових приміщень, 3 електрики, 3 слюсаря-сантехніка, 3 столяра, 3 двірника, 9 робітників з комплексного обслуговування, 1 диспетчера, 1 майстра).
Як зазначається в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 20.01.2021, оприлюдненого в електронній системі закупівель, учасник не надав копії сторінок трудових книжок з відмітками про працевлаштування в Учасника НА ДАТУ РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ (або трудових договорів, або цивільно-правових договорів, або угод, тощо, ЯКІ МАЮТЬ БУТИ УКЛАДЕНИМИ НА ВЕСЬ ПЕРІОД НАДАННЯ ПОСЛУГ ЗАМОВНИКУ) працівників, що наведені в Таблиці 1 (але не менше ніж на 3 столяра).
Всупереч вимогам тендерної документації учасником не надано документів, які підтверджують ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ В УЧАСНИКА НА ДАТУ РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ або документів, ЯКІ УКЛАДЕНІ НА ВЕСЬ ПЕРІОД НАДАННЯ ПОСЛУГ ЗАМОВНИКУ на 3 столярів.
Відповідно до Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.1993 №58 передбачено, що усі записи в трудовій книжці про прийняття на роботу, переведення на іншу постійну роботу або звільнення, а також про нагороди та заохочення вносяться власником або уповноваженим ним органом ПІСЛЯ ВИДАННЯ НАКАЗУ (РОЗПОРЯДЖЕННЯ), але не пізніше тижневого строку.
Наказ №2-з про прийняття на посаду столяра Іванишина Тараса Григоровича, Бугая Миколи Степановича та Тора Ігоря Михайловича оформлений 26.12.2020 на підставі заяв працівників від 26.12.2020, тобто вже після дати розкриття тендерних пропозицій. Отже, такий наказ не підтверджує працевлаштування працівників (3 столярів) на дату розкриття тендерних пропозицій (18.12.2020), а також не містить інформації про укладення угоди на весь період надання послуг.
Щодо незазначення учасником в таблиці 2 пункту 2 Листа про відповідність кваліфікаційним критеріям контактного телефону за договором № 2240/А замовником було окремо вказано в пункті V Вимоги про усунення порушення та зазначено інформацію, яку повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, а саме: зазначити в таблиці 2 пункту 2 Листа про відповідність кваліфікаційним критеріям (контактний телефон замовника (-ів) за договором № 2240/А). 16.01.2021 учасником був завантажений оновлений Лист про відповідність кваліфікаційним критеріям без виправлення зазначеної невідповідності.
Зважаючи на викладене, замовником було правомірно відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ЕКСПЛУАТАЦІЙНА СЛУЖБА НОВА ОСЕЛЯ” на підставі того, що учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та учасником не виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Статус вимоги:
Відхилено