-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Металообробні верстати
Торги не відбулися
2 680 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 403.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 403.50 UAH
Номер:
e9744cfce288455d9e678ffb5625283f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-28-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.12.2020 00:00
Період моніторингу:
28.12.2020 16:16 - 22.01.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.12.2020 № 503
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-11-17-005623-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 17 листопада 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 23.12.2020.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій учасників, виконання Замовником рішення колегії АМКУ порушень законодавства в сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходи, передбачені частиною першою статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 січня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік Державного навчального закладу «Первомайський професійний промисловий ліцей» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 17.11.2020) (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників; протоколи розгляду тендерних пропозицій від 10.12.2020 № 7, від 10.12.2020 № 8 та від 14.12.2020 № 10; рішення колегії АМКУ від 13.01.2021 № 453-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ не здійснювався.
За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, та про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Також за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону Замовник в проєкті договору про закупівлю не зазначив порядок змін його умов.
Так, пункт 9.5 проєкту договору про закупівлю містить посилання на статтю 36 Закону, яка в редакції на дату оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів не регулює питання внесення змін до договору про закупівлю.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень:
26.01.2021 16:00 - 10.02.2021 00:00
Дата публікації висновку:
26.01.2021 16:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У ході розгляду отримали ряд зауважень, та вимогу про усунення порушень від ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ та ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІІ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ У звязку з унеможливленням виправленню помилок, а саме: Відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо, зокрема, учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Враховуючи наведене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені пунктом 1 частини першої статті 31 Закону. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Переможець не відповідав встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, у зв'язку з чим його Пропозиція мала бути відхилена Замовником на підставі вимог статті 31 Закону. та За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, та про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Також за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону Замовник в проєкті договору про закупівлю не зазначив порядок змін його умов. Так, пункт 9.5 проєкту договору про закупівлю містить посилання на статтю 36 Закону, яка в редакції на дату оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів не регулює питання внесення змін до договору про закупівлю. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Звітуємо: Усі учасники дискваліфіковані через ряд помилок, які не підлягають виправленню (ст.16) Протокол №15 від 25.01.2021 року та через допущенння помилок у вимогах пункту 8 частини другої статті 22 Закону в Тендерній документації Замовника. Закупівля переведена у стан "Відмінена" прикріпляємо "скан" де зазанчається, що закупівля автоматично буду переведена в статус "Відмінена" після завершення періоду оскарежнь (05.02.21, 00:00)
Дата публікації звіту:
29.01.2021 15:32
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionCancelled: Так
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
01.02.2021 13:05
Запити/Пояснення
Номер:
f99071d82c8a4858b33c647a9165d03c
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
29.12.2020 11:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.01.2021 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.12.2020 № 504
Миколаїв
Про зупинення рішення про
початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером ID UA-2020-11-17-005623-c.c1 в електронній системі закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-17-005623-c (оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 17 листопада 2020 року), прийняте наказом Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 28.12.2020 № 503 «Про початок моніторингу процедури закупівлі», до моменту опублікування рішення органом оскарження.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Номер:
cf2a907a0f074e819ff81985fe409ff6
Назва:
Відповідь\ пояснення ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Дата опублікування:
04.01.2021 16:28
Опис:
"НАКАЗУЮ: 1. Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-17-005623-c (оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 17 листопада 2020 року), прийняте наказом Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 28.12.2020 № 503 «Про початок моніторингу процедури закупівлі», до моменту опублікування рішення органом оскарження." Дякуємо за Увагу!
Номер:
cad2b1a52ff0456ab4248542878e8c3b
Назва:
Порушення усунені. Відміна закупівлі.
Дата опублікування:
29.01.2021 15:30
Опис:
У ході розгляду отримали ряд зауважень, та вимогу про усунення порушень від ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ та ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІІ
АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
У звязку з унеможливленням виправленню помилок, а саме:
Відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник
відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі
закупівель у разі якщо, зокрема, учасник не відповідає встановленим абзацом першим
частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Враховуючи наведене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції
Переможця, визначені пунктом 1 частини першої статті 31 Закону.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Переможець
не відповідав встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону
вимогам до учасника відповідно до законодавства, у зв'язку з чим його Пропозиція мала
бути відхилена Замовником на підставі вимог статті 31 Закону.
та
За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, та про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Також за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону Замовник в проєкті договору про закупівлю не зазначив порядок змін його умов. Так, пункт 9.5 проєкту договору про закупівлю містить посилання на статтю 36 Закону, яка в редакції на дату оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів не регулює питання внесення змін до договору про закупівлю. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Звітуємо:
Усі учасники дискваліфіковані через ряд помилок, які не підлягають виправленню (ст.16) Протокол №15 від 25.01.2021 року та через допущенння помилок у вимогах пункту 8 частини другої статті 22 Закону в Тендерній документації Замовника. Закупівля переведена у стан "Відмінена" прикріпляємо "скан" де зазанчається, що закупівля автоматично буду переведена в статус "Відмінена" після завершення періоду оскарежнь (05.02.21, 00:00)