-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Обладнання для дитячих ігрових майданчиків
Завершена
850 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 500.00 UAH
Номер:
22022285d1e84db195e60d3bf6ee48bf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-22-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2021 00:00
Період моніторингу:
22.03.2021 12:45 - 13.04.2021 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2021 № 203
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о. начальника Віталій Зубченко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2021 № 203
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-11-16-003052-b 16.11.2020
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення ч. 5 ст. 8, п.8 ч.2 ст.21, ч. 1 ст. 31, ч. 2 ст.32 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (у редакції від 17.03.2020) (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 01.12.2020 №13 зі змінами (далі – ТД), запитання до процедури від 18.11.2020, тендерну пропозицію ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ПЛИСЮК АНДРІЙ МИРОСЛАВОВИЧ , ТОВ «ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерної пропозиції від 24.12.2020 № 16, повідомлення про намір укласти договір від 24.12.2020, договір від 12.01.21 № 1, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.12.2020 № 22176, від 10.12.2020 №22865.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
В ході моніторингу встановлено, що Замовником не надано відповідь на запит Північного офісу Держаудитслужби щодо обґрунтування очікуваної вартості , яке опубліковано 24.03.2021, чим порушено ч. 5 ст. 8 Закону № 922-VIII, а саме замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити їх на веб.-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 Закону.
Також, аналізом інформації, оприлюдненої Замовником в інформаційній системі публічних закупівель Prozorro, встановлено порушення п.8 ч.2 ст.21 Закону № 922-VIII, а саме оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, тоді як п.2 розділу ІІІ ТД дане забезпечення передбачено у формі електронної банківської гарантії на суму 10 000 грн.
Вищевказаним пунктом ТД також визначено, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій електронною системою закупівель. Враховуючи, що датою розкриття тендерних пропозицій є дата аукціону, а це 23.12.20, банківська гарантія має бути дійсною до 23.03.21.
Проте, аналізом банківської гарантії від 30.11.2020 №201130/155, наданої у складі тендерної пропозиції Переможця встановлено, що строк її дії до 05.03.2021 включно, що суперечить п. 2 розділу ІІІ ТД.
Крім того, в тексті даної банківської гарантії відсутня інформація, про строк, від якого дана банківська гарантія починає діяти, що спричинило порушення п. 3 Додатку 5 до ТД, а саме: строк, термін або чинність банківської Гарантії має бути вказано із зазначенням конкретних дат її дії «від» і «до».
Таким чином, в порушення п. 1 ч. 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця, оскільки забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені Замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
Вищезазначене призвело до порушення пункту 3 частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII, у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
12.04.2021 09:50 - 27.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
12.04.2021 09:50
Запити/Пояснення
Номер:
30a37534a0a5459a9d73e39bcfbcc1bc
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.03.2021 11:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.03.2021 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі обладнання для дитячих ігрових майданчиків, ДК 021:2015 - 37530000-2 - Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор, очікуваною вартістю 850 000,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-11-16-003052-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Віто-Поштовою сільською радою Київо-Святошинського району Київської області здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.