• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

"Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області" (Коригування)(Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)

Завершена

333 827 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 669 135.00 UAH
Номер: 12fb9fe6497142f69f24394ef4c74b91
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-03-23-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.03.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 23.03.2021 15:36 - 14.04.2021 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 23.03.2021 № 208 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби 23.03.2021 № 208 Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2020-11-16-006182-с 16.11.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 683-92-90, vitaaaa1990@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини 3 статті 16, статті 5, пункту 1 частини 1 статті 31, частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13.04.2021. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 16.11.2020 б/н (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій від 16.01.2021, тендерні пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ» (далі – Переможець), ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС», ТОВ «БУДМОНТАЖСЕРВІС I», АТ «КИЇВМЕТРОБУД», протокол розкриття, повідомлення про намір укласти договір від 26.01.2021, договір від 09.02.2021 № 09/02-21Б, пояснення Замовника від 25.03.2021 року. Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення частини 8 статті 12 Закону в тендерній документації (пункт 3.2 розділу VІ) Замовником встановлено вимоги, що переможець в строк десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надає замовнику, особисто або поштою, документи та інформацію, необхідні для укладення договору про закупівлю, а саме договірну ціну та всі розрахунки до неї, орієнтовний графік виконання робіт (з урахуванням видів робіт, які необхідно виконати, відповідно до Додатку 4 Тендерної документації); розрахунок ціни (договірної ціни) у вигляді інформаційної моделі складеної у програмному комплексі АВК-5 або у іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі. Таким чином, встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання вказаних документів в паперовому вигляді, суперечить вимогам частини 8 статті 12 Закону та відповідно є недотриманням принципів здійснення закупівель визначених у статті 5 Закону, зокрема, принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Також, за результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» вимогам законодавства. Так, відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII у тендерній документації зазначаються, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Згідно з частиною 2 статті 16 Закону № 922-VIII замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Додатком 2 до тендерної документації Замовником визначено наступні кваліфікаційні критерії до учасника та спосіб їх документального підтвердження: - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до частини 3 статті 16 Закону № 922-VIII якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. При цьому, Замовником в тендерній документації (п. 3.1 Додатку 2 до ТД) встановлено вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору залученими субпідрядними організаціями/співвиконавцями, чим порушено частину 3 статті 16 Закону № 922-VIII Поряд з цим, ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» не підтверджено наявності власного документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору, оскільки надано досвід виконання аналогічних договорів субпідрядною організацією, чим не виконано вимогу передбачену частиною 2 статті 16 Закону № 922-VIII. Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, як такого, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Отже, Замовник на порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII не відхилив тендерну пропозицію Переможця, як такого, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, а допустив до аукціону. Вищевказане призвело до порушення частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII відповідно до якої тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Період усунення порушень: 16.04.2021 14:08 - 01.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 16.04.2021 14:08

Оскарження висновку в суді

Опис: 29.04.2021 року ПрАТ "Київспецтранс" була подана позовна заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського р-ну Київської області» (Коригування) (Код ДК 021:2015-45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») до Окружного адміністративного суду міста Києва.
Дата публікації: 30.04.2021 09:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 29.04.2021 року ПрАТ "Київспецтранс" була подана позовна заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського р-ну Київської області» (Коригування) (Код ДК 021:2015-45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») до Окружного адміністративного суду міста Києва.
Дата публікації звіту: 30.04.2021 09:25

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Частково усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Відсутній механізм
  • corruptionCancelled: Так
  • other: Відсутній механізм
Опис: -
Дата публікації: 26.04.2021 13:36

Запити/Пояснення