• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Паливо

Мова, якою подаються пропозиції - українська.

Завершена

2 539 820.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 398.20 UAH
Номер: cd5c79574a08462a8f68ee54d1b097c9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-08-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.12.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 08.12.2020 15:36 - 31.12.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.12.2020 № 236 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 08.12.2020 № 236 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-11-14-000083-b, 14.11.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків RISK-1-12. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду звернення встановлено порушення частини 1 статті 23 Закону. За результатами моніторингу щодо відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються, відповідно до вимог Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо: усунення порушення частини 2 статті 22 Закону шляхом вжиття заходів щодо внесення змін до тендерної документації; усунення порушення вимог частини 1 статті 23 Закону шляхом недопущення таких порушень в подальшому. У разі неможливості усунути зазначені порушення, вжити заходів, передбачених частиною першою статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 грудня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону. Під час моніторингу проаналізовано: Управління поліції охорони у Львівській області (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-11-14-000127-b), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету та внесені зміни до неї. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації відсутня посада та електронна адреса посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. Відповідно до частини 1 статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 18.11.2020 розміщено запит за роз’ясненнями щодо тендерної документації, на яку Замовником надано відповідь лише 25.11.2020. Також, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 19.11.2020 розміщено вимогу учасника щодо усунення порушення під час проведення тендеру, на яку Замовником надано відповідь лише 25.11.2020. Таким чином, на порушення частини 1 статті 23 Закону Замовником надано відповідь на запит за роз’ясненнями щодо тендерної документації та вимогу учасника щодо усунення порушення під час проведення тендеру з порушенням встановленого Законом терміну. Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював індикатор ризиків RISK1-12 – підтвердилась.
Період усунення порушень: 10.12.2020 15:11 - 25.12.2020 00:00
Дата публікації висновку: 10.12.2020 15:11

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляємо, що електронна адреса Замовника вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів, а отже зазначена інформація доступна учасникам, які бажають прийняти участь у закупівлях. Щодо надання роз'яснень, повідомляємо, що в порядку ст 24 Закону, у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів. Таким чином, замовником усунуто зазначене порушення, шляхом продовження терміну подання пропозицій, на термін 8 днів.
Дата публікації звіту: 11.12.2020 08:34