-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Паливо
Мова, якою подаються пропозиції - українська.
Завершена
2 539 820.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 398.20 UAH
мін. крок: 1% або 25 398.20 UAH
Період оскарження:
14.11.2020 16:35 - 05.12.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо умов закупівлі
Номер:
421c746c44ef403db943ad7160e80d60
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-14-000083-b.b1
Назва:
Вимога щодо умов закупівлі
Вимога:
Доброго дня!
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕСТ КАРД» (далі - Товариство) ознайомилося з тендерною документацію по закупівлі UA-2020-11-14-000083-b.
З метою збалансування інтересів учасників господарських відносин, усунення нерівності сторін стосовно видів та розмірів відповідальності, а також приведення проекту договору до усталених на ринку ділових звичаїв, Товариство просить внести уточнення до проекту договору Замовника.
1. Внести зміни та виключити п. 6.5., Розділу 6 «Відповідальність Сторін» з проекту договору Замовника.
2. 14 листопада 2020року Управлінням поліції охорони у Львівській області (далі - Замовник) було оголошено процедуру відкриті торги в електронній системі закупівель за предметом закупівлі: «ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти» та оприлюднено тендерну документацію (далі – Тендерна документація).
Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕСТ КАРД» (далі – Товариство/Учасник) у відповідності до виду своєї діяльності та досвіду поставки товарів, що відповідають предмету закупівлі має намір взяти участь у даній закупівлі.
При цьому, Замовником у Тендерній документації встановлені такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону (зокрема, – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням) та положення ч. 4 ст. 22 Закону, а також права та законні інтереси Учасника, що призвело до порушення норм законодавства.
Товариство вважає, що дискримінаційними (по відношенню до себе) та такими, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та перешкоджають Учаснику взяти участь у процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками, є нижченаведені умови Тендерної документації, у зв’язку з цим, звертається з вимогою про їх усунення.
1. п. 1.2. Додатку № 1 до Тендерної документації «Довідка в довільній формі із переліком АЗС на території Львівської області. Мінімальна кваліфікаційна вимога
- наявність не менше 50 (п’ятдесяти) власних автозаправних станцій та/або орендованих автозаправних станцій та/або автозаправних станцій партнерів у Львівській області»
Учаснику не зрозуміло на підставі яких об’єктивних та логічних критеріїв, Замовник встановлював відповідні обмеження по кількості АЗС і чому саме кількість АЗС 50, якщо кількість підрозділів Замовника становить 11, що розташовані в різних містах Львівської області.
Відповідно до відкритих джерел, така кількість АЗС наявна в 1- 2 учасників ринку. Таким чином інші потенційні учасники не зможуть взяти учать в закупівлі та надати свої пропозиції, що призведе до порушення економічної конкуренції та обмеження кола учасників.
Встановлення такого бар’єру як кількість АЗС може свідчити лише про застосування непрозорого підходу під час формування умов Тендерної документації, що дозволить «відсіяти» інших потенційних учасників та обрати переможцем учасника під якого було заздалегідь прораховано відповідні кваліфікаційні критерії.
У зв’язку з цим, пропонуємо внести зміни в Тендерну документації згідно з якими:
- зменшити кількість необхідних АЗС та встановити наявність не менше 30 (тридцяти) власних автозаправних станцій та/або орендованих автозаправних станцій та/або автозаправних станцій партнерів у Львівській області.
2. В Додатку № 5 до Тендерної документації «До учасника ставиться вимога щодо обов’язкової наявності автозаправочних станцій в 10-ти кілометровій зоні від розташування підрозділів замовника».
Варто зазначити, що в самій Тендерній документації чітко не зазначено чіткого переліку підрозділів та їх фізичних адрес, що унеможливлює визначення точної відстані між підрозділами та АЗС.
Встановлення такої умови як наявність 10-ти кілометрової відстані від підрозділів до АЗС є дискримінаційною, в т.ч. і щодо Товариства, оскільки під таке розташування підпадає лише 1 учасник ринку, а решта не зможуть пройти кваліфікацію. Зокрема, у Товариства по 2 підрозділам (Золочів та Самбір) відсутні на такій відстані АЗС, що можуть задовольнити вимоги Замовника щодо відпуску нафтопродуктів по штрих-картках.
А отже, це унеможливлює участь в закупівлі інших учасників з їх ціновими пропозиціями та фактично обмежить конкуренцію. Оскільки за умови реальної конкуренції, яка буде досягнута шляхом усунення дискримінаційних умов, остаточна ціна після аукціону буде нижча, ніж коли «змагатись» у закупівлі будуть лише АЗС однієї групи компаній.
У зв’язку з цим, пропонуємо внести зміни в Тендерну документації згідно з якими:
- виключити з тексту тендерної документації пункти щодо 10- ти кілометрової відстані від підрозділів замовника до АЗС;
- розділити закупівлю на лоти з метою уможливлення участі в закупівлях інших учасників ринку та формування конкурентної ціни.
Внесення вищезазначених змін до Тендерної документації, жодним чином не вплине на кінцевий результат закупівлі, а лише дозволить створити конкурентні умови для інших постачальників з метою отримання Замовником найнижчої ціни та якісних товарів. Ринок нафтопродуктів, які постачаються через АЗС, є стабільним в частині постійних учасників і мереж АЗС, які ними пропонуються, що зумовлено обов’язковим державним ліцензування діяльності з роздрібних продажів пального через АЗС, і якщо Замовник вважає, що встановивши вимоги у Тендерній документації, які обмежують коло учасників лише однією мережею АЗС, він забезпечить безперебійну поставку палива за найнижчою ціною, то це не так.
Саме через заздалегідь відому інформацію про мережу АЗС, яка потенційно зможе задовільнити вимоги Тендерної документації в чинній редакції, буде порушена економічна конкуренція і ціни закупівлі можуть бути значно завищені. При цьому Замовник отримає ту саму якість, яку б отримав, якщо б не звужував коло учасників вищевказаними умовами Тендерної документації.
Шляхом внесення змін до Тендерної документації Замовник лише розширить коло учасників, що посилить конкуренцію та, відповідно, надасть можливість визначити найбільш економічно вигідну пропозицію.
Також повідомляємо про свій намір звернутись за захистом наших прав та законних інтересів до Колегії АМКУ, у разі ігнорування та/або незадоволення цієї вимоги, а також повідомлення ДАСУ про вищевказані порушення законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.docx 19.11.2020 17:32
- уточнення до проекту договору.docx 19.11.2020 17:32
Дата подачі:
19.11.2020 17:34
Вирішення:
Щодо вашого звернення про внесення змін до тендерної документації, повідомляємо наступне:
- Щодо п. 6.5. договору, інформуємо, що зазначена норма включена за для сталої можливості почання паливно-мастильних матеріалів, та не дискримінує учасників, які готові добросовісно виконувати свої обов'язки.
- Вимога щодо мінімальної наявності розгалуженої мережі АЗС встановлена для можливості економії коштів та для можливості здійснювати заправку автомобілів УПО, враховуючи широку географію поїздок по Львівській області. Більша кількість АЗС дає можливість Замовнику економити кошти, враховуючи меншу відстань до АЗС.
- В переліку зазначено міста, в яких в Замовника наявні підрозділи. Відстань від зазначеного міста до АЗС має складати не більше 10 км. Зазначена вимога не є дискримінаційною, так як відсутність АЗС в зазначеному радіусі просто не дасть можливості підрозділу проводити свою діяльність, а в разі заправки автомобілів в іншому райцентрі - створить проблеми із логістикою, та буде мати наслідком перевикористання коштів, через проїзд автомобіля для його заправки пальним.
Таким чином, враховуючи вищезазначене, прийнято рішення, щодо відмови в задоволенні вашого звернення щодо внесення змін до тендерної документації, так як такі зміни приведуть до перевикористання коштів замовника, та можуть взагалі стати на заваді роботи частини підрозділів, що розташовані у Львівській області.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.12.2020 18:02