• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Електрична енергія, ДК 021:2015 – 09310000-5 (Електрична енергія) (3 лота)

Головний розпорядник коштів: Відділ освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради Місцезнаходження – 71100, Запорізька обл.., м . Бердянськ, вул..Університетська,33 Мова, якою повинна бути складена тендерна пропозиція є – українська

Завершена

3 930 292.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 626.00 UAH
Номер: 0b629623dc3b4676b32bd8c5752d4057
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-10-000079
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.02.2022 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 10.02.2022 14:02 - 04.03.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 08.02.2022 № 78 Дніпро Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель, які проведені Відділом освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 08.02.2022 № 78 Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу 26. UA-2020-11-13-000812-b, «Електрична енергія (3 лота)» (код ДК 021: 2015:09310000-5: Електрична енергія);
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 61) 764-86-75, oksana_uglova@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 12 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму усунення таких порушень, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: « 18 » квітня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі звіту про виконання договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Відділу освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради (далі - Замовник) на 2021 рік, договір від 23.12.2020 № 55 та додаткові угоди до нього, звіт про виконання договору про закупівлю, оприлюднений Замовником в електронній системі закупівель 11 лютого 2022 року. Відповідно інформації з електронної системи закупівель за результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та переможцем - ПАТ «Запоріжжяобленерго» укладено договір від 23.12.2020 № 55 на суму 3 115 474,56 грн з ПДВ. Відповідно до умов вказаного договору, цей договір набуває юридичної сили з 01.01.2021 та діє до 31.12.2021. В подальшому (шляхом укладання додаткової угоди) дія даного договору достроково припинена з 14 грудня 2021 року. Водночас, в електронній системі закупівель Замовник оприлюднив звіт про виконання даного договору - 11 лютого 2022 року, чим порушив вимоги пункту 12 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині оприлюднення такого звіту в термін, що перевищив 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання.
Період усунення порушень: 18.04.2022 14:52 - 05.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 18.04.2022 14:52

Запити/Пояснення