-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Електрична енергія, ДК 021:2015 – 09310000-5 (Електрична енергія) (3 лота)
Головний розпорядник коштів: Відділ освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради Місцезнаходження – 71100, Запорізька обл.., м . Бердянськ, вул..Університетська,33 Мова, якою повинна бути складена тендерна пропозиція є – українська
Завершена
3 930 292.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 626.00 UAH
мін. крок: 0% або 626.00 UAH
Період оскарження:
13.11.2020 11:18 - 25.11.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо проекту договору
Номер:
75e169fda95243ac8b2ffcee2a70bf15
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-13-000812-b.c2
Назва:
Щодо проекту договору
Вимога:
Шановний Замовник! В пункті 5.14.Проекту Договору зазначено: "Якщо Споживач не здійснив оплату за цим Договором у строки, передбачені комерційною пропозицією, Постачальник має право здійснити заходи з припинення постачання електричної енергії Споживачу у порядку, визначеному ПРРЕЕ". В Комерційній пропозиції, а саме в пункті 3 - відсутня інформація щодо строків оплати рахунку. Також, така інформація відсутня в Проекті Договору. Просимо зазначити в Проекті Договору строк оплати рахунку за спожиту електричну енергію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.11.2020 00:50
Вирішення:
До тендерної документації внесено зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо вимог тендерної документації
Номер:
7f9e53efaeba4d109aac1d2f90b671ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-13-000812-b.c1
Назва:
Щодо вимог тендерної документації
Вимога:
Тендерної документацією Замовника встановлено, що Учасник має надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням посади «Керівник центру обслуговування споживачів (клієнтів)Учасника або керівник власного структурного підрозділу Учасника або посадова особа Учасника, з робочим місцем на території Запорізькій області, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів.»
Подібні положення Тендерної Документації суперечать чинному законодавству та йдуть в розріз з загальноприйнятими принципами публічної закупівлі. Вважаємо вимогу про надання вказаних документів дискримінаційною, спрямованою на недопущення до ринку електроенергії на території Запорізької області постачальників з інших регіонів України.
Відповідно до п. 8.3.17. «Правил роздрібного ринку електричної енергії», учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.
Звертаємо увагу, що вказана норма не передбачає створення центру обслуговування споживачів у кожній області, місті чи регіоні куди здійснюється постачання електричної енергії.
Відповідно до абзацу третього п. 8.3.17. «Правил роздрібного ринку електроенергії» для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.
Тобто, чинне законодавство, електропостачальникам надає право вибору або створювати окремий структурний підрозділ або покласти обов’язки на окремого працівника за умови, що підприємство має менше 50000 споживачів.
У той же час, відсутні вимоги про облаштування окремого структурного підрозділу або знаходження посадової особи постачальника, на яку покладено такі функції, на території регіонів куди здійснюється або планується постачання електроенергії.
Так, в чинному законодавстві відсутні прямі норми, які б вказували на необхідність створення структурного підрозділу на відповідній території.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, ч. 11 ст. 26, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі
тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників -юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Крім того, наявність такої вимоги – пряма дискримінація учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у інших Постачальників виникає необґрунтована перевага над іншими.
Вищенаведену позицію підтримує й постійно діюча колегія, зокрема, просимо ознайомитись з рішенням Антимонопольного комітету з аналогічного питання No1758-р/пк-пз від 04.04.2017.
Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язок створення структурного підрозділу постачальника або наявність посадової особи, з робочим місцем або створення Центру обслуговування споживачів на теріторії Запорізької області. Це виключно право не обов’язок Ліцензіата (Товариства).
В свою чергу, повідомляємо, що відсутність Центру обслуговування споживачів на території Запорізької області жодним чином не вплине на якість роботи Постачальника та Споживача. Товариство володіє достатніми та дієвими методами розрахунків, котрі повність задовольняють потреби Споживача.
Просимо: Видалити вимогу щодо власного структурного підрозділу Учасника або посадової особа Учасника, з робочим місцем на території Запорізькій області
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.11.2020 00:46
Вирішення:
До тендерної документації внесено зміни
Статус вимоги:
Задоволено