-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
капітальний ремонт нежитлових приміщень МКП "Центр сучасного поводження з тваринами "Щасливі тварини" з прилеглою територією за адресою: вул. Чукаріна В.І., 1 в м. Маріуполі, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Завершена
16 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 82 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 82 500.00 UAH
Номер:
1e8efdefa5f9492baab66ed81aad1c3b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-17-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.09.2021 00:00
Період моніторингу:
17.09.2021 13:52 - 09.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
16.09.2021 № 580
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 16.09.2021 № 580
Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
3. UA-2020-11-12-009666-c 12.11.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Ганна Ковальчук
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 17 та 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на звернення учасника з вимогою про усунення порушення встановлено порушення вимог частини третьої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення пунктів 17 та 19 частини другої статті 22 Закону та частини третьої статті 31 Закону та не допускати їх в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання відповіді на звернення з вимогою про усунення порушення, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Департаменту розвитку житлово-комунальної інфраструктури Маріупольської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 12.11.2020 № 180/1 (зі змінами, затвердженими рішенням тендерного комітету від 13.11.2020 № 180/2), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 01.12.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ВЕСТА СОЮЗ» (далі – ТОВ «Будівельна компанія «ВЕСТА СОЮЗ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Джет Альянс», товариства з обмеженою відповідальністю «ПСК «ЕВРОСТРОЙПРОЕКТ», протокол засідання тендерного комітету від 02.12.2020 № 180/3, протокол засідання тендерного комітету від 03.12.2020 № 180/4, протокол засідання тендерного комітету від 04.12.2020 № 180/5, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 04.12.2020, звернення учасника ТОВ «Будівельна компанія «ВЕСТА СОЮЗ» з вимогою про усунення порушення від 11.12.2020 за номером ID: UA-2020-11-12-009666-c.a1, договір підряду від 16.12.2020 № 9.1/5 (далі – Договір), додаткову угоду від 28.12.2020 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 28.12.2020, додаткову угоду від 20.04.2021 № 2 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 22.04.2021, додаткову угоду від 14.06.2021 № 3, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 15.06.2021.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону Замовник у тендерній документації не зазначив електронної адреси однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Крім того моніторингом встановлено, що тендерна документація не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, що є порушенням вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону, а також перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначений Замовником у пункті 1 розділу 3 тендерної документації не відповідає Переліку формальних помилок, затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 р. за № 715/34998.
Окрім того, згідно протоколу засідання тендерного комітету від 02.12.2020 № 180/3 Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія «ВЕСТА СОЮЗ» відповідно до частини першої статті 31 Закону, та оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції.
При цьому відповідно до частини третьої статті 31 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Моніторингом встановлено, що учасник ТОВ «Будівельна компанія «ВЕСТА СОЮЗ» 11.12.2020 розмістив в електронній системі закупівель звернення з вимогою за номером ID: UA-2020-11-12-009666-c.a1.
Водночас за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог частини третьої статті 31 Закону Замовник не надав учаснику ТОВ «Будівельна компанія «ВЕСТА СОЮЗ» відповідь на звернення протягом п’яти днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
05.10.2021 16:07 - 22.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
05.10.2021 16:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання пункту 3 Констатуючої частини Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-12-009666-c (капітальний ремонт нежитлових приміщень МКП "Центр сучасного поводження з тваринами "Щасливі тварини" з прилеглою територією за адресою: вул. Чукаріна В.І., 1 в м. Маріуполі, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) від 05.10.2021, Департамент з питань розвитку житлового фонду та ремонтів комунальної власності Маріупольської міської ради зобов’язується врахувати виявлені порушення пунктів 17 та 19 частини другої статті 22 Закону та частини третьої статті 31 Закону та не допускати їх в подальшому.
Дата публікації звіту:
12.10.2021 14:53