- Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність товару технічним вимогам, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, моделі, назва виробника, дилера, дистриб’ютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
- Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у п.3 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15 грудня 2004 року № 639. Банківська гарантія оформлюється в обслуговуючому учасника банку, який має ліцензію Національного банку України, крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними.
Торги відмінено
544 500.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 722.50 UAH
Період моніторингу:19.07.2021 10:24 - 10.08.2021 00:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
16.07.2021 № 367
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 16.07.2021 № 367
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-11-10-002060-b 10.11.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини 10 статті 29 Закону.
Установлено порушення вимог пункту 2 частини першої статті 32 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання законодавства під час визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, 19.07.2021 Замовником усунуто виявлене порушення шляхом прийняття рішення про відміну даної процедури закупівлі, відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.07.2021 № 1.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 20 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Центральна районна лікарня» Гайворонської районної ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, тендерну пропозицію учасника фізичної особи-підприємця «Сливко Юрій Миколайович» (далі - ФОП «Сливко Ю.М.»), скарга товариства з обмеженою відповідальністю «Торгівельно-виробнича компанія «Вугілля Дон Прайм» від 20.11.2020 № 20/11-1, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ) від 03.12.2020 №22425-р/пк-пз.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатом аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено, що на порушення вимог, визначених частиною 10 статті 29 Закону, Замовником перевищено строк розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Сливко Ю.М.».
Так, відповідно до частини 10 статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
За результатом оцінки 15.12.2020 визначено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ФОП «Сливко Ю.М.». Проте, станом на 19.07.2021 розгляд тендерної пропозиції учасника – ФОП «Сливко Ю.М.» тривав.
Крім того, на порушення вимог пункту 2 частини першої статті 32 Закону, Замовник не відмінив тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які не можливо усунути.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, 19.07.2021 Замовником усунуто виявлене порушення шляхом прийняття рішення про відміну даної процедури закупівлі, відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.07.2021 № 1.
Період усунення порушень:20.07.2021 14:25 - 04.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:20.07.2021 14:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:Порушення усунено.
Дата публікації звіту:22.07.2021 14:54
p7s
sign.p7s
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:Усунуто
Результат по типу порушення:
corruptionCancelled: Так
corruptionConsideration: Так
Опис:-
Дата публікації:12.08.2021 15:30
p7s
sign.p7s
Запити/Пояснення
26655
Номер:dcf7cada35ed40e89f0cef7f5432b195
Назва:Про надання пояснення
Дата опублікування:19.07.2021 12:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:23.07.2021 00:00
Автор:Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.)
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі «Вугілля кам’яне марки АМ» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-11-10-002060-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чому Вами на порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону не відмінено торги, оскільки під час розгляду тендерної пропозиції ФОП «Сливко Юрій Миколайович» перевищено строк розгляду тендерної пропозиції, чим не дотримано вимоги частини 10 статті 29 Закону?
Так, відповідно до частини 10 статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Проте, строк розгляду тендерної пропозиції учасника – ФОП «Сливко Юрій Миколайович» станом на 19.07.2021 триває, що перевищує 20 робочих днів.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
p7s
sign.p7s
26668
Номер:5df994b71dab43079d958b89a61a72be
Назва:Пояснення про усунення порушення
Дата опублікування:19.07.2021 14:06
Автор:Комунальне некомерційне підприємство "Центральна районна лікарня" Гайворонської районної ради
×
Код ЄДРПОУ:
38817151
Контактна особа:
Дмитренко Сергій Анатолійович 380988950691 kz.gayv.crl.tender@gmail.com
Адреса:
26300, Україна, Кіровоградська область, Гайворон, вулиця Київська, будинок 7
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Прийнято рішення відмінити відкриті торги UA-2020-11-10-002060-b згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» –код ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне марки АМ) з підстави, що передбачена згідно з ч. 17 ст. 14 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель відповідно до моніторингу Державної аудиторської служби України Східного офісу Держаудит служби з 16.07.2021 №367.