-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Будівництво комплексу комунального некомерційного підприємства "Обласний центр онкології" за адресою: м. Харків, вул. Лісопарківська, 4 (Перша черга будівництва) Коригування
Завершена
836 653 811.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 183 269.06 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 183 269.06 UAH
Номер:
645e89d2e7de4f1baf7a884be774e3fc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-24-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.12.2020 00:00
Період моніторингу:
24.12.2020 13:46 - 21.01.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.12.2020 № 277
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 23.12.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 24.12.2020 №277
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2020-11-09-000900-b 09.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частин четвертої та п’ятої статті 23 Закону
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, своєчасності укладання договору та відповідності його тендерній пропозиції, своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів не допущення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 грудня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній після 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та відповідності його тендерній пропозиції, своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Департаменту капітального будівництва Харківської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) від 09.11.2020 № 140, тендерну пропозицію Приватного підприємства «РОМБ+» (далі – ПП «РОМБ+»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 17.12.2020 №185, повідомлення про намір укласти договір від 17.12.2020 року, договір від 28.12.2020 №30-20, додаткова угода від 29.12.2020 №1.
Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Додаток 3 тендерної документації містить посилання на тип, торгову марку та виробника без обґрунтування (нарізчик швів GSA-20LS НУDRОSТRЕSS, полімерна покриття підлоги з шумоізоляційними властивостями за типом Sika Comfortfloor PS 63, цементно-піщана суміщ типу «Полімін», Лампа IRLLAMP-Y, Турникет Easy gate BV, зчитувач Proximity RFID, Модуль газового пожежогасіння «Імпульс -20», декоративний розчин за технологією «CEREZIT»). При цьому, вираз «або еквівалент» та обґрунтування використання посилання на виробника, марку та тип відсутні. Зазначене є порушенням Замовником частини четвертої статті 23 Закону.
Також, моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що пункту 7 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містить вимогу щодо застосування заходів із захисту довкілля. При цьому не зазначено, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Зазначене є порушенням Замовником частини п’ятої статті 23 Закону.
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник ПП «РОМБ+» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону в частині не підтвердження матеріально-технічної бази.
Так, підпунктом 1.1.1. Додатку 2 тендерної документації встановлена вимога надання Довідки на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі. (Додаток 4).
При цьому, у складі тендерної пропозиції учасником ПП «РОМБ+» надано Довідку про наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 08.12.2020 №120/121 (далі – Довідка №120/121), в якій відсутні марка механізму, обладнання по окремим найменуванням (зокрема не визначена марка вiброзаглиблювача низькочастотного для заглиблювання паль-оболонок, шинотрубозгину з моторним приводом, бункеру).
Крім того, моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник ПП «РОМБ+» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Так, вимогами підпункту 1.2.4. Додатку 2 тендерної документації передбачено надання сканкопії оригіналів посвідчень з охорони праці виконроба. Відповідно до штатного розпису та Довідки про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в ПП «РОМБ +» на посаді виконроба працює 2 особи. Посвідчення з охорони праці дали лише на 1 особу.
Відповідно до абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Однак, на порушення абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ПП «РОМБ +», визначив його переможцем процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
29.12.2020 16:47 - 16.01.2021 00:00
Дата публікації висновку:
29.12.2020 16:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення до Висновку
Дата публікації звіту:
06.01.2021 11:26
Рішення про призначення перевірки
Номер:
374f2c05b83b4806a8b7508846206883
Ідентифікатор перевірки:
UA-I-2022-02-10-000001
Дата створення:
10.02.2022 17:20
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.02.2022 № 51
(дата)
Харків
Про призначення
перевірки закупівлі
Відповідно до підпункту 1 пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23 (зі змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 11.02.2022 проведення перевірки закупівель у Департаменту капітального будівництва Харківської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 04014080) за період з 09.11.2020 по 11.02.2022 по процедурі закупівлі № UA-2020-11-09-000900-b;
2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівлі, зазначеної в пункті 1 цього наказу, у складі:
Курган Ганна В’ячеславівна (керівник групи аудиторів)
Аляб’єва Ольга Михайлівна
Начальник Станіслав Косінов