• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Будівництво комплексу комунального некомерційного підприємства "Обласний центр онкології" за адресою: м. Харків, вул. Лісопарківська, 4 (Перша черга будівництва) Коригування

Завершена

836 653 811.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 183 269.06 UAH
Період оскарження: 09.11.2020 12:14 - 06.12.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Проектна документаціа

Номер: b56f5afc1f72492787b82b60e7e6d7fe
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-09-000900-b.b2
Назва: Проектна документаціа
Вимога:
Відповідно до пп.5) ч.1 Ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»: «5) веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (далі - веб-портал Уповноваженого органу) - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього;» Відтак, вся та будь-яка інформація про закупівлі повинна бути розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель без необхідності відвідування та поїздок у офіс Замовника, наприклад, для ознайомлення з проектною документацією та її ,наприклад, фотографування. Відповідно до ч.1 Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Тендерна документація безоплатно оприлюднюється Замовником, а вимоги до Тендерної документації зазначені у пп.1)-19) частини 2 Ст.22 Закону. На думку Учасника Тендерна документація не відповідає вищезазначеним вимогам ч.2 Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав. Так пп.6) ч.2 Ст.22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються відомості про «обсяги» робіт. Дійсно, в Тендерній докумантації в п.4.3. Замовник вказав про те, що Обсяг робіт визначено у Додатку 3 "Технічне завдання" до тендерної документації. У той же час, законодавством, а саме пп.3) ч.2 Ст.22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначається також: 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Така «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» у Тендерній документації всупереч вимогам пп.6) ч.2 Ст.22 Закону - відсутня. Предметом закупівлі є - "Будівництво комплексу комунального некомерційного підприємства "Обласний центр онкології" за адресою: м. Харків, вул. Лісопарківська, 4 (Перша черга будівництва) Коригування", відповідно будівництво є достатньо складним з технічної точки зору. При цьому крім технічної специфікації повністю відсутні будь-які плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі, відтак не зрозуміла складність та умови виконання робіт відповідно до обсягу, зазначеного лише у фізичних величинах кв.м, м., т., штуки, комплекти. Відповідно до Ст. 877 Цивільного кодексу України від 16 січня 2003 року №435-IV зі змінами і доповненнями, внесеними (далі Цивільний кодекс) будівництво та пов'язані з ним будівельні роботи здійснюються відповідно до проектної документації, що визначає обсяг і зміст робіт та інші вимоги, які ставляться до робіт та до кошторису, що визначає ціну робіт. Відповідно до п.1.1. Розділу III Тендерної документації – у тендерній пропозиції зазначається інформація про ціну Тендерної пропозиції, тобто ціну вартості будівництва. У той же час, відповідно до п.1.7. Розділу III Тендерної документації - «Ціну пропозиції слід визначати відповідно до вимог проекту щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічною експлуатацією будівельної техніки і безпечних умов праці. Вартість тендерної пропозиції торгів та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.» При цьому проект будівництіва – відсутній. Також в п.1.7. Розділу III Тендерної документації вказано про те, що: «Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна є динамічною) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із урахуванням змін та доповнень.». Відповідно до п.3.15. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – договірна ціна, це «кошторис, яким визначається вартість робіт» У свою чергу, відповідно до п.4.1. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - прямі витрати будівництва визначаються на підставі ресурсних елементних кошторисних норм та на підставі цін на трудові та матеріально-технічні ресурси. При цьому прямі витрати це сума витрат відповідно на будівельні матеріали, вироби і конструкції, витрати на основну заробітну плату робітників, зайнятих на виконанні будівельно-монтажних робіт, та на експлуатацію будівельних машин і обладнання. За відсутності проектної документації (вимог проекту) неможливо достовірно, об’єктивно розрахувати витрати на основну заробітну плану робітників, зайнятих на виробництві будівельно-монтажних робіт, та на експлуатацію будівельних машин і обладнання, відповідно неможливо розрахувати прямі витрати будівництва, а відтак неможливо розрахувати ціну та договірну ціну будівництва, через що оголошена публічна закупівля за відсутності проектної документації втрачає сенс та суперечить принципам публічних закупівель за Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Також, як зазначено раніше, в Тендерній документації всупереч пп3) ч.2 Ст.22 відсутня Технічна специфікація (в т.ч. - плани, креслення, малюнки та предметний опис предмета закупівлі). Вищевказані недоліки перешкоджають Учасникам достовірно, об’єктивно розрахувати ціну Тендерної пропозиції, що відповідно перешкоджає участі в оголошеній публічній закупівлі. Крім цього, вищевказані недоліки є підставою для визнання недійсними результатів публічної закупівлі та може бути підставою для вимог Державної Аудиторської Служби України щодо порушень у сфері публічних закупівель та як наслідок розірвання договору на будівництво за предметом закупівлі. 10 листопада 2020 р. о 9 год 08 хв. на електронному майданчику ПРОЗОРРО була завантажена Вимога (Номер вимоги: UA-2020-11-09-000900-b.b1) (далі – Вимога) про додання проекту (проектної документації) до Тендерної документаці. У відповідь на вказану Вимогу Протоколом №114 від 10.11.2020р. у задоволенні Вимоги було відмовлено, при цьому у п.4 Протоколу було зазначено про те, що кожен з учасників може звернутися до Замовника за розясненнями, а саме з питання щодо можливості ознайомлення з проектною документацією на об’єкт будівництва. Також було зазначено, що «Учасник, таким правом не скористався». Вказівка Замовника щодо так званого «ознайомлення з проектною документацією на об’єкт будівництва» є незаконною, адже відповідно до ч.6 Ст.10 Закону – «Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується в електронній системі закупівель безоплатно через авторизовані електронні майданчики» та крім цього відповідно до ч.6 Ст.10 Закону «в електронній системі закупівлі, крім інформації, зазначеної у частині першій цієї статті, може оприлюднюватися інша інформація.». У ситуації з обмеженнями пов’язаними з поширенням в Україні захворювання COVID-19, пропозиція Замовника не відповідає чинному законодавству України щодо впровадження обмежень у зв’язку з поширенням в Україні захворювання COVID-19. У відповідь на вказану Вимогу Протоколом №114 від 10.11.2020р. в п.3) було зазначено про те, що ніби то «розміщення проектної документації на об’єкт будівництва в електронному вигляді у свобідному доступі є порушенням вимог Закону України «Про авторське та суміжні права», при цьому Замовник не вказує, у чому саме полягає таке порушення. Одночасно на електронному майдачику ПРОЗОРРО міститься Договір Замовника з проектантом №15-20\П від 22.09.2020р. у п.9.2. якого зазначено, що всі майнові авторські права в т.ч. право публічної демонстрації та публічного показу передаються Замовнику. Відтак посилання Замовника у відповіді на Вимогу щодо порушенням вимог Закону України «Про авторське та суміжні права» є необгрунтованим, незаконним та теж таким, що суперечить Договору Замовника з проектантом №15-20\П від 22.09.2020р., який завантажено на електронний майданчик. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести зміни у Тендерну документацію, якими доповнити згідно пп3) Ст.22 Закону Тендерну документацію інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідною технічною специфікацією (в т.ч. планами, кресленнями, малюнками та описами предмета закупівлі що надають можливість провести належний розрахунок кошторису будівництва), а також доповнити Тендерну документацію відповідною Проектною документацією вівдповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та Ст. 877 Цивільного кодексу України. У випадку, будь-яких законних перешкод (в т.ч. авторських прав) щодо доповнення Тендерної документації Проектною документацією, вимагаємо усунути вищезазначені порушення Ст.5 та пп.3 ч.2 Ст.22 Закону «Про публічні закупівлі» шляхом відміни оголошеної закупівлі, усунути можливі законні перешкоди в оголошенні публічної закупівлі (в т.ч. авторських прав, передбачаючи публікацію замовленої Замовником на бюджетні кошти Проектної документації) та здійснити нове оголошення про публічну закупівлю щодо предмета закупівлі "Будівництво комплексу комунального некомерційного підприємства "Обласний центр онкології" за адресою: м. Харків, вул. Лісопарківська, 4 (Перша черга будівництва) Коригування".
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Не підлягає задоволенню відповідно до чинного законодавства України
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.12.2020 08:04
Вимога
Залишено без розгляду

Проектна документація

Номер: 8e64298006284846b26cbe2f1671b14d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-09-000900-b.b1
Назва: Проектна документація
Вимога:
Наша компанія –потужна іноземна компанія , яка має виликий досвід будівництва великих інфраструктурних проектів. Розглянівши тендерну документацію, ми не побачили в її складі проектної документації, що абсолютно протирічить европейським нормам та усталеним традиціям проведення тендерів в Европейському союзі. Більше того, при проведенні тендерних закупівель, які фінансуються европейским чи світовим банком в Україні, обовязково всім потенційним учасникам надається проектна документація в електронному вигляді шляхом надання посилання на лінк на сервері, звідки можна її завантажити. Тобто існує в Україні усталена практика надання проектної документації для важливих інфраструктурних проектів. Тільки проект дозволяє об’ективно оцінити складність об’екту будівництва та провести коректні розрахунки вартості. Вважаемо за конче потрібне надати проект в повному обсязі для опрацювання та проведення ретельних розрахунків. Враховуючи вищевказане, просимо включити проект в склад тендерної документації проектну документацію або надати лінк завантаження проекту.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Не підлягає задоволенню відповідно до чинного законодавства України
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.12.2020 08:04