-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт гуртожитку професійно-технічного училища №12 м. Знам'янка за адресою: м. Знам'янка, вул. Р.Люксембург, 6 (коригування)
Завершена
13 289 094.47
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 66 445.47 UAH
мін. крок: 0.5% або 66 445.47 UAH
Номер:
b5a818c36bd94242867cad0e712e1655
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-11-000121
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.06.2021 00:00
Період моніторингу:
11.06.2021 14:33 - 07.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.06.2021
№ 368
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.06.2021 № 368.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
42. UA-2020-11-06-010212-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 11 частини 2 статті 22 та частини 4 статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності умов укладеного договору законодавству установлено, що укладений договір про закупівлю не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, частини 1 статті 41 Закону, пунктам 17, 83 та абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо припинення зобов’язань за договором від 07.12.2020 року № 1 відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України в межах законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідність умов укладеного договору законодавству.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Державного навчального закладу «Знам'янський професійний ліцей» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника від 29.10.2020, тендерна пропозиція переможця приватного підприємства «Кабекслайн» (далі - ПП «Кабекслайн»), протокол засідання тендерного комітету від 24.11.2020 № 14, повідомлення про намір укласти договір від 24.11.2020, договір про закупівлю від 07.12.2020 року № 1, додаткова угода від 07.12.2020 № 1, повідомлення про внесення змін до договору від 11.12.2020 року та пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 16.06.2021.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено, що на порушення вимог пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, технічна специфікація Замовника в тендерній документації (зокрема, пункти 93, 96, 99, 104, 111, 114, 117, 122, 127, 130, 132, 133, 138, 143, 146, 149, 154, 158, 159, 161, 164, 166, 169, 235, 237, 242, 245 розділу «Загальнобудівельні роботи» Додатку № 6 тендерної документації) містить посилання на конкретну торгову марку та виробника з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання.
Крім цього, моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 11 частини 2 статті 22 Закону, Замовником у пункті 4 розділу 3 тендерної документації встановлено умову, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (80 днів).
Відповідно до підпункту 2 пункту 6 розділу 3 тендерної документації, від учасників у складі тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зокрема, імперативно вимагалось надання нотаріально завірених копій дозволів (декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) на виконання робіт та на експлуатацію всіх механізмів (у разі застосування) з підвищеної небезпеки зазначених в Додатку № 6 діючих на момент розкриття пропозицій (видані відповідно до вимог постанови КМУ від 26 жовтня 2011 № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» в останній редакції).
Слід відмітити, що відповідно до пункту 21 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 року № 1107 (в редакції чинній станом дату подання тендерної пропозиції, далі – Порядок № 1107), експлуатація (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені у пункті 10 Додатку № 7 Порядку № 1107, зокрема, вантажопідіймальних кранів та підйомників, здійснюється на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
В той же час, відповідно до наданої у складі пропозиції ПП «Кабекслайн» довідки про наявність необхідного обладнання машин і механізмів від 18.11.2020 № 14-Т (далі – Довідка), яка містить відомості про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для виконання робіт, та даних пунктів 1 та 16 розділу II відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, що надана Замовником 16.06.2021 через електронну систему закупівель на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу, від 14.06.2021, вказаним учасником для виконання робіт, передбачених технічним завданням (Додаток № 6 до тендерної документації), заплановано використання автопідйомника ГАЗ 3309 АП 18 та автокрану КС 4572 КАМАЗ 53213 (пункти 1 та 2 Довідки) на умовах надання послуг від ПП «Кабекс» та ТОВ «Буд-техно-сервіс», вартість роботи яких відповідно до даних відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва включено до ціни тендерної пропозиції переможця.
Проте, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Кабекслайн» відсутня копія декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, або копія дозволу (який видавався роботодавцеві, виробникові або постачальникові машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки згідно пункту 6 Порядку № 1107 (в редакції чинній до 12.03.2020 року), на експлуатацію (застосування) вищевказаних автопідйомника та вантажопідіймального крану, що не відповідає умовам підпункту 2 пункту 6 розділу 3 тендерної документації.
Відповідно до пункту 9 Додатку № 3 тендерної документації, встановлено імперативну умову щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій завірених учасником копій витягів з протоколу (посвідчень) про перевірку знань з питань охорони праці, про перевірку знань з питань пожежної безпеки та про перевірку знань з правил надання домедичної допомоги (з обов’язковою відміткою про проходження інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, у тому числі COVID-19) на кожного працівника, зазначеного у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Проте, у складі тендерної пропозиції ПП «Кабекслайн» відсутні копії витягів з протоколу (посвідчень) про перевірку знань з правил надання домедичної допомоги (з обов’язковою відміткою про проходження інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, у тому числі COVID-19) на директора ПП «Кабекслайн» Федоренка Л.В. зазначеного у пункті 1 довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 18.11.2020 № 3-Т, що не відповідає умовам пункту 9 Додатку № 3 тендерної документації
Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Кабекслайн, як таку, що не відповідала встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності умов укладеного договору законодавству установлено, що Замовником з ПП «Кабекслайн» укладено договір про закупівлю від 07.12.2020 року № 1, пунктом 7.3 якого встановлено умову, що гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить менше десяти років (шість років) від дня його прийняття замовником, що не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та абзацу 3 пункту 103 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова № 668), та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону.
Крім того, в укладеному договорі про закупівлі від 07.12.2020 року № 1 відсутні календарний графік виконання робіт та план фінансування робіт, які мають бути його невід’ємними частинами, що не відповідає вимогам пунктів 17 та 83 Постанови № 668 та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
16.06.2021 17:21 - 03.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
16.06.2021 17:21
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання виявлених моніторингом порушень, надаємо інформацію про дострокове розірвання Договору генпідряду №1 від 07.12.2020 року, згідно ДУ №2 від 23.06.2021 року
Дата публікації звіту:
24.06.2021 14:40
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- documentsForm: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
- other: Так
Опис:
Замовником порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
29.06.2021 15:12
Запити/Пояснення
Номер:
c6aac074df8e45b6ab7d8b2632975c49
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.06.2021 08:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.06.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт гуртожитку професійно-технічного училища № 12 м. Знам'янка за адресою: м. Знам'янка, вул. Р.Люксембург, 6 (коригування) (за ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-11-06-010212-c) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань та копій документів.
Так, відповідно до пункту 3 розділу 6 тендерної документації Державного навчального закладу «Знам'янський професійний ліцей» (далі – Замовник) встановлено умову, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
3) Кошторисну документацію остаточну за результатами аукціону, а саме:
- Пояснювальну записку до договірної ціни;
- Договірну ціну згідно додатку С ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
- Локальні кошториси;
- Відомість ресурсів (в межах середньо-регіональних цін);
- Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів;
- Розрахунок загально-виробничих витрат (виходячи зі структури будівельної організації);
- Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій (виходячи зі структури будівельної організації).
Вищезазначені документи повинні бути прошиті, пронумеровані та скріплені печаткою (у разі наявності, ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством).
Враховуючи вищевикладене, прошу надати документи, що надані переможцем Замовнику на виконання вимог пункту 3 розділу 6 тендерної документації (Вищезазначені документи повинні бути прошиті, пронумеровані та скріплені печаткою (у разі наявності, ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством)).
Пояснення та копії документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5ee4a6b7175946cbafffc5a18396c89b
Назва:
Надання інформації згідно запиту
Дата опублікування:
16.06.2021 09:04
Опис:
На запит про проведення моніторингу закупівель ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ по предмету «Капітальний ремонт гуртожитку професійно-технічного училища № 12 м. Знам'янка за адресою: м. Знам'янка, вул. Р.Люксембург, 6 (коригування) (за ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-11-06-010212-c) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), ДНЗ «Знам’янський професійний ліцей» надає інформацію згідно запиту