ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» (1 п.к., 2 п.к., 3 п.к., частина 4 п.к.)» (код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Відповідальнимі за проведення процедури:
- з питань оформлення тендерних пропозицій – Яковлева Галина Олександрівна, радник Патронатної служби НАЗК, тел.: (044) 200-08-83, e-mail: h.yakovleva@nazk.gov.ua.
- з питань, пов’язаних з наданням консультацій щодо технічних вимог – Кулик Наталя Анатоліївна, головний спеціаліст відділу ресурсного забезпечення Управління матеріально-технічного забезпечення та експлуатації, тел.: (044) 200-08-39, e-mail: n.kulyk@nazk.gov.ua.
Категорія замовника: орган державної влади.
Строк виконання робіт: роботи виконуються згідно з Календарним графіком виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх етапів робіт, але не пізніше 14.05.2021.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою.
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: 173 500 грн (сто сімдесят три тисячі п’ятсот гривень 00 копійок), забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у формі електронної банківської гарантії, строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, включаючи день кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Більш детально у тендерній документації.
Завершена
34 707 300.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 173 536.50 UAH
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:10.02.2021 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу:10.02.2021 15:12 - 04.03.2021 00:00
Статус:Завершено
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2021 № 40
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-11-05-013791-c 05.11.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса:Ukraine, Київ
Контактна особа:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, somova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 02 березня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, відповідності вимогам Закону повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, розгляду тендерних пропозицій, надання роз’яснень на вимоги щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національного агентства з питань запобігання корупції (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію
(редакція 3), затверджену протоколом рішення тендерного комітету Замовника від 17.11.2020 № 199, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Грін Трейдінг», товариства з обмеженою відповідальністю «Солар Сервіс Україна» та товариства з обмеженою відповідальністю Девелопмент профешионалс», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 09.12.2020, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 10.12.2020 № 218, повідомлення про намір укласти договір від 10.12.2020, договір від 28.12.2020 № 1711/20, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 291.2.2020, пояснення та документи Замовника надані через електронну систему закупівель 23.02.2021 на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:04.03.2021 18:38 - 11.03.2021 00:00
Дата публікації висновку:04.03.2021 18:38
Запити/Пояснення
21103
Номер:430080d0de17410db00a70978b331b5d
Назва:Про надання пояснень
Дата опублікування:18.02.2021 15:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:24.02.2021 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40165856
Контактна особа:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) +38 (0 44) 425-51-73 gorbachov.monitoryng@gmail.com
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» (1 п.к., 2 п.к., 3 п.к., частина 4 п.к.)» (код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-05-013791-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
21215
Номер:cc443fda7c1741f5bf8ba89c6d134e82
Назва:Надання інформації та документів
Дата опублікування:23.02.2021 19:23
Автор:Національне агентство з питань запобігання корупціїї
01103, Україна, Київська область, місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ 10.02.2021 видала наказ «Про початок моніторингу процедур закупівель», за яким розпочато моніторинг процедури закупівлі Національного агентства з питань запобігання корупції (далі – Національне агентство) за предметом закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» (1 п.к., 2 п.к., 3 п.к., частина 4 п.к.)» (код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»), унікальний номер оголошення про проведення закупівлі: UA-2020-11-05-013791-c.
18.02.2021 ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ опублікувала запит про надання пояснень, в якому, зокрема, передбачено необхідність надання інформації та документів щодо того, яким чином та на підставі яких документів Національне агентство здійснило обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета цієї закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначило його очікувану вартість.
На виконання зазначених вимог повідомляємо таке.
Згідно з розпорядженнями Кабінету Міністрів України від 22.04.2020 № 437-р та від 27.04.2016 № 329-р і актами приймання-передачі від 01.07.2020 та 10.06.2016 відповідно адміністративна будівля за адресою: м. Київ, бульвар Дружби народів, 28, була передана до сфери управління Національного агентства з питань запобігання корупції. Право власності на будівлю Національне агентство зареєструвало в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно в липні 2020 року.
З урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, за результатами проведення закупівлі у встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» порядку Національне агентство уклало договір з ТОВ «ІКБ «Панорама» від 02.09.2020 № 79/20 (унікальний номер оголошення про проведення закупівлі UA-2020-08-12-009413-a).
На виконання умов договору від 02.09.2020 № 79/20 ТОВ «ІКБ «Панорама» виготовило робочий проєкт, затверджений наказом Національного агентства від 05.11.2020 № 506/20 (здійснило експертизу, за результатами якої отримано експертний звіт ДП «Укрдержбудекспертиза» від 03.11.2020 № 00-0929-20/ЦБ).
Відповідно до робочого проекту загальна вартість капітального ремонту склала 135 384 721,00 грн, роботи були розділені на 11 пускових комплексів, кожен з яких має завершений цикл і вводиться в експлуатацію автономно. Усі роботи згідно з робочим проектом можливо виконувати без виводу будівлі з експлуатації.
Водночас у 2020 році кошти на проведення капітального ремонту частини приміщень адміністративної будівлі були передбачені за рахунок зменшення витрат на створення, розробку і впровадження інформаційно-телекомунікаційної системи «Система управління справами», що пов’язане з переглядом вартості розробки системи за результатами консультацій з представниками IT-компаній та отримання рекомендацій і відповідної інформації щодо очікуваної вартості зазначених послуг, у результаті чого залишились не використані кошти у розмірі 35 257 000,00 гривень.
Після аналізу стану окремих приміщень будівлі Національне агентство звернулося до проектної організації ТОВ «ІКБ» Панорама» для виокремлення робіт по першому етапу робіт з капітального ремонту на суму 35 257 000,00 гривень.
ТОВ «ІКБ «Панорама» виокремило по зазначених пускових комплексах обсяги робіт, ресурсів і надало зведений кошторис на суму 35 257 000,00 грн (у т.ч. авторський і технічний нагляд за будівництвом).
З урахуванням наданих ТОВ «ІКБ «Панорама» документів для першого етапу проведення капітального ремонту обрано роботи по 1, 2, 3 і частині 4 пускових комплексах (далі – п.к.).
1 п.к. – влаштування нових вертикальних міжповерхових інженерних мереж, вертикальної мережі СКС, влаштування контролю концентрації газів, система димовидалення. Виконання робіт по 1 п.к. дає можливість при проведенні капітального ремонту по наступних пускових комплексах працювати в межах свого поверху з можливістю підключення систем опалення, вентиляції, водопостачання і каналізації, СКС та інш. до нових вертикальних стояків і введення їх в експлуатацію.
2 п.к. та 3 п.к. – оздоблення приміщень 3 і 2 поверхів з влаштуванням всіх мереж і комунікацій. Ці поверхи не мали, ні поточного ні капітального ремонту. До 01.07.2020 використовувались Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Стан приміщень був непридатний до нормальної експлуатації (Технічний звіт за результатом візуального обстеження будівельних конструкцій адміністративної будівлі за адресою: м. Київ, бульвар Дружби народів, 28, Київ, 2020 р. ТОВ «ІКБ «Панорама»).
Частина 4 п.к. була обрана для можливості засвоєння максимального обсягу робіт в межах першого етапу проведення капітального ремонту.
Таким чином, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості здійснено на підставі проєктно-кошторисної документації робочого проєкту «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28».
Додаток: на 30 арк. в 1 прим.