• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-10-08 Київ – Літочки - Кіпті на ділянці км 3+810 – км 18+437 (45233142-6 Ремонт доріг)

Завершена

228 410 972.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 142 054.86 UAH
Номер: 99b041f95ca641a0b6926a09240ec412
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-10-23-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.12.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 03.12.2020 15:31 - 25.12.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.12.2020 № 239 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 03.12.2020 № 239 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі 43 UA-2020-10-22-007852-c 22.10.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 683-92-90, vitaaaa1990@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 8 та 9 частини другої статті 21, частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує в межах законодавства скасувати попереднє рішення замовника та повторно розглянути тендерну пропозицію або відмінити торги відповідно до частини першої статті 32 Закону № 922-VIII, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22.01.2021. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 29.10.2020 № 48В-3-20 (зі змінами) (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій від 25.01.2021, тендерні пропозиції ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП», вимоги про усунення невідповідностей, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.12.2020 № 23237-р/пк-пз та від 12.01.2021 № 368-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що на порушення вимог пункту 8 та 9 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Крім того, моніторингом встановлено невідповідність тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ДС ПРОМ ГРУП» кваліфікаційним критеріям, встановленим у тендерній документації. Згідно з пунктом 1.8.2 Розділу 3 ТД для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям надаються документи відповідно до п. 5.2. ч. 5 Розділу ІІІ цієї документації. Пунктом 5.2.2 Розділу 3 ТД передбачено, що в підтвердження інформації, зазначеної в довідці про наявність техніки учасник надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Так, у пункті 13 довідки про наявність техніки від 18.01.2020 № 2/1 зазначено про наявність котка дорожнього масою більше 13 т, однак у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу від 11.04.2018 серія ЕЕ № 125193 вказано, що маса машини складає 12195 кг. Враховуючи зазначене, ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» не підтверджено інформацію, зазначену в довідці, чим не виконано вимогу пункту 5.2.2 Розділу 3 ТД. Крім того, згідно з вказаним пунктом ТД якщо техніка залучена, то на всю, вказану у довідці техніку додатково подаються договір оренди (лізингу), суборенди та ін.; акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів; листи-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку; договір(и), укладений(і) з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт (надання послуг) на весь строк за предметом закупівлі; акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). У складі пропозиції ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» надано реєстраційні свідоцтва на техніку (фрез, асфальтоукладальник, коток) власником яких є ТОВ «АЗВІРТ» (далі - Товариство), не посвідчені власником. Крім того, не надано документів, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт (надання послуг) на весь строк за предметом закупівлі та актів приймання-передачі (або інших документів, які підтверджують факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). Враховуючи зазначене, ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» не виконано вимоги передбаченої пунктом 5.2.2 Розділу 3 ТД. При цьому, відповідно до частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз таке повідомлення. Слід зазначити, що Замовником в електронній системі закупівель вже було розміщено щодо ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Отже, відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Враховуючи зазначене, в порушення частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовником не відхилено тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Період усунення порушень: 27.01.2021 16:08 - 11.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 27.01.2021 16:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 27.01.2021 року Північним офісом Державної аудиторської служби України оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі за № оголошення UA-2020-10-22-007852-c, в якому описані виявлені порушення за результатами моніторингу закупівлі, а саме: «За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 8 та 9 частини другої статті 21, частини1 статті 31 Закону № 922-VIII. Замовником не відхилено тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону». Також в даному висновку зазначені зобов’язання Замовника щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель: «З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує в межах законодавства скасувати попереднє рішення замовника та повторно розглянути тендерну пропозицію або відмінити торги відповідно до частини першої статті 32 Закону No 922-VIII». Окремо у висновку зазначено, що Замовником в електронній системі закупівель вже було розміщено щодо ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (згідно частини 16 статті 29 Закону) і Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз таке повідомлення. Замовник листом від 27.01.2021 року № 11с/265 звернувся до електронного майданчика Smarttender.biz за роз’ясненням щодо технічної можливості скасування рішення щодо допуску до аукціону тендерної пропозиції Учасника вищезазначеної закупівлі та отримав відповідь (лист від 01.02.2021 року № 92) про технічну неможливість скасування попереднього рішення Замовника, відповідно до технічного завдання ДП «Прозорро». З огляду на вищенаведене, було вирішено відмінити закупівлю вищезазначених послуг відповідно до п.2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» як таку, що Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Дата публікації звіту: 03.02.2021 14:28

Запити/Пояснення